mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2005, 12:29 
Cytuj  
Dwutlenek napisał(a):
Tam gdzie hunter ma dead zone mają ją również wszystkie klasy nie castujące


Tam gdzie hunter ma dead zone nie maja jej inne klasy castujace (hunter "castuje" z ranged weapon) i moze stad to "wzburzenie".

***

Posty: 675
Dołączył(a): 4.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2005, 12:30 
Cytuj  
Nie wiem co tak wszyscy ta strefe deazone molestują. Tam gdzie hunter ma dead zone mają ją również wszystkie klasy nie castujące

odniosłem się tylko do tego :D

*

Posty: 108
Dołączył(a): 7.09.2002
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2005, 16:13 
Cytuj  
sluchajcie a moze ktos z was wie:
- ile % bazowo ma feign death na sukces ?
czy jest to stale czy tez bazuje na jakims statsie ( jak tak to zakladam ze to agil albo intelect bo reszta wyfdaje mi sie bzdurna ) i czy ma znaczeni lvl przeciwnika przed ktorym padamy ?
- teraz co do bulidow to wymysliem sobie taki dosc uniwersalny do solovania i pvp
Beast Mastery Talents - 8 points
Improved Aspect of the Hawk
rank 5/5

Thick Hide
rank 3/3

Marksmanship Talents - 12 points
Efficiency
rank 5/5

Lethal Shots
rank 5/5

Aimed Shot
rank 1/1

Hawk Eye
rank 1/3

Survival Talents - 31 points
Deflection
rank 5/5

Savage Strikes
rank 2/2

Improved Wing Clip
rank 5/5

Survivalist
rank 5/5

Deterrence
rank 1/1

Surefooted
rank 3/3

Killer Instinct
rank 3/3

Counterattack
rank 1/1

Lightning Reflexes
rank 5/5

Wyvern Sting
rank 1/1
i wydaje mi sie on dosc uniwersalny

oraz 2 ktory ma zamiar uzyc jak bede sie bawil juz tylko w BG

Beast Mastery Talents - 9 points
Improved Aspect of the Hawk
rank 5/5

Improved Aspect of the Monkey
rank 4/5

Marksmanship Talents - 11 points
Improved Concussive Shot
rank 5/5

Lethal Shots
rank 5/5

Aimed Shot
rank 1/1

Survival Talents - 31 points
Humanoid Slaying
rank 3/3

Deflection
rank 5/5

Savage Strikes
rank 2/2

Improved Wing Clip
rank 5/5

Survivalist
rank 5/5

Deterrence
rank 1/1

Killer Instinct
rank 3/3

Counterattack
rank 1/1

Lightning Reflexes
rank 5/5

Wyvern Sting
i teraz pytanko ma ktos moze podbne bulidy ? jak mu sie one sprawdzaj uwagi wrazenia ?

oraz ostanei pytanko przed latka punkty peta na umiejetnosci byla masa i starczalo nie waze czego sie go uczylo teraz trzeba wybierac wiec :
ile tak naprawde odpornoscina dana szkole magi ma sens a ile jest nie istotne ? i szkoda pakowac punkty ? czy jest tak ze 100 odpornosci to 10% na res ?
a i ma ktos link do nowych umiejetnosci peta oraz gdzie i jakie moobki nas tego ucza ?

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2005, 16:37 
Cytuj  
Jezeli chodzi o odpornosci to masz to wytlumaczone mniej wiecej na oficjalnej stronie, jest tam jakis przyklad tez:
http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/resistances.html

Ja tak sobie dobralem trening peta, zeby wykorzystac maksymalnie punkty, zeby nie dawac kilku punktow ktore zostaly w jakas odpornosc ktora i tak nic mi nie da - dalemi +820 armor i +23 stamina (z pamieci pisze - moze sie pomylilem z ta stamina troszeczke). Jezeli chcesz peta ciagac po jakiejs konkretnej instancji to mozesz go nauczyc maksymalnej odpornosci np na ogien. Moim zdaniem nie oplaca sie rozdrabniac w odpornosciach, tu lepiej dac wszystko w jedna maksymalna i reszte np w odrobine staminy, czy armoru (zawsze mozesz miec 2, 3 pety na rozne sytuacje).

*

Posty: 108
Dołączył(a): 7.09.2002
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2005, 16:44 
Cytuj  
kurde nei sprawdzalem ale nie jest tak ze jak tamujesz peta na lvl 1 i on rosnie z toba to na 60 ma znacznie wiecej punktow ni taki ztamowany na 5x ? bo jeseli tak jest to niestety przy mojej cierpliwosci stac mnei na 1 peta tylko

**

Posty: 269
Dołączył(a): 22.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2005, 22:58 
Cytuj  
z tego co ludzie pisza to max ilosc punktow to (loyality-1)x lvl, tak ze chyba kazdy pet na 60 lvl ma tyle samo punktow.

http://petcalc.tripod.com/
ktos sie narobil i zrobil kalkulator skilli dla zwierzakow, moze sie przydac


_________________
..::Char profile::..

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2005, 08:51 
Cytuj  
powiedzcie mi w jaki sposób hunter może postawić pułapkę po moim charge
wyglądało to tak:
charge, hunter w stunie, wychodzi ze stuna i rzuca mi pułapkę pod nogi.
Żadnego fd nic po drodze ni było, tyle, że ostatnio mam takie lag spiki, że mogłem tego nie zauważyć nawet :/

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2005, 09:10 
Cytuj  
Jezeli nie fd, to moze przynajmniej strzelil ci w twarz Scatter Shot - po patchu scatter shot powoduje ze hunter wychodzi z walki. Jezeli zrobil to blyskawicznie - Scatter,trap to nawet mogles tego nie zauwazyc (szczegolnie ze jak napisales masz lagi) - ale w logu bylaby informacja, tylko ciezko teraz o loga ;).

ps. Zeby nie bylo - tak jest w opisie scatter shot - wiec tak pewnie to dziala - ja jestem beastmaster :P.

**

Posty: 297
Dołączył(a): 3.06.2005
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2005, 13:08 
Cytuj  
shahray napisał(a):
Jezeli nie fd, to moze przynajmniej strzelil ci w twarz Scatter Shot - po patchu scatter shot powoduje ze hunter wychodzi z walki. Jezeli zrobil to blyskawicznie - Scatter,trap to nawet mogles tego nie zauwazyc (szczegolnie ze jak napisales masz lagi) - ale w logu bylaby informacja, tylko ciezko teraz o loga ;).

ps. Zeby nie bylo - tak jest w opisie scatter shot - wiec tak pewnie to dziala - ja jestem beastmaster :P.

mi nie wychodzi albo jestem uposledzony
musze sprawdzic w duelu jakims

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2005, 14:15 
Cytuj  
No napisalem ze to tylko rozwazania. Tak niby mialo byc (tak gdzies na jakims forum ktos tlumaczyl) - jezeli tak nie jest to tym lepiej ze jednak wzialem beastmastery.

[edit] - Ten scatter shot tylko wylacza auto atack zeby nie przerwac efektu, bo kiedys podobno ludzie mieli z tym problem. A wiec Mark nie wiem czemu ten hunter tak brzydko Ci zrobil z ta pulapka.

*

Posty: 108
Dołączył(a): 7.09.2002
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2005, 17:21 
Cytuj  
niewiem jak u ciebie ale umnie server od jakiegos czasu kosmicznei laguje i to nei polaczenie tylko walsnie sam server wiec mzoe poprostu mieliscie rozxbierznosc czasu ?
ps to co wie ktos cos o pozostalych moich pytaniach ?
ps2 jeszcze jedno urodzilem :P
jak jest ze stamina i armorem ? niby 1 staminy to 10 hp ale jakos mi to sie nei kalkuluje i tak samo armour jak zdejmuje czesc o 1-- ar to wyprowania spadaj mi o 2% a wiec pownio byc tak ze 5k daje imunitet a to guzik prawda bo daje jakies 45% uhh ktos zna te zaleznosci ?

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2005, 10:17 
Cytuj  
Jeszcze taka sprawa odnośnie FD - od patcha 1.7 cyt.: "Feign Death no longer resist by player". Więc FD nigdy nie będzie resist dla innych graczy (tylko dla NPC).

*

Posty: 74
Dołączył(a): 30.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 lis 2005, 18:58 
Cytuj  
nat napisał(a):
cale drzewko bardzo ciekawe, killer instinct jest bardzo dobry
wielka wada jest brak sensu inwestowania w ostatni talent, przez to ze drzewko nie posiada zadnego czaru ,,w razie czego", counterattack na pewno nie daje nam poczucia bezpieczenstwa podczas grindowania jakie da nam scattershot (czy nawet intimidation)

Dla czego brak sensu inwestowac w Wyvern Sting przecie to usypia przeciwnika na 12s a jak sie obudzi to z niezlym bolem glowy :) rank3 to 600hp ci moze ujsc a przez te 12s co przeciwnik spi mozesz zalozyc chyba polapke i odalic sie na taka odleglosc by dobic i w razie czego wycofac sie ? a jak dwa moby leca to jednego usypiasz a drugiego walisz i w ciagu 12s mozesz juz go dobic a nastepnie zajac sie tym uspionym..?

Czy jest taka mozliwosc ze dajmy :
przeciwnik cie dopada (kontakt) ty zakladasz mu Clipa zostaje on unieruchomiony na 5s odbiegam i zakladam pulapke Fire a nastepnie ppierwszy strzal to Wyverna co daje ze przeciwnik spi jak sie budzi ma -600hp ale jak nie zobaczyl ze sie zginalem to szansa ze wpadnie w Fire pulapke co daje kolejne -690hp
czyli razem ~1300hp bez naszej wiekszej innterwencji.



Co do petow wiele osob zauwazylem ze daje punkty w Beastmastery
moim zdaniem jezeli chce sie PvPowac :) to niema to zbytnio sensu.
Swoja druga postacia walczylem z Hunterami i 1sza rzecz to nie pet jest moim celem a Hunter, calkowicie olewam peta najwyzej walne mu po gebie lodowym_axe :) by wolniej biegal a Hnterowi Frosta.
Dzieki temu przed samym kontaktem z Hunterem potrafie juz mu zdeka popsuc plany i sprawic ze wpadnie w panike, szczegolnie jak Shockiem krytyk wyjdzie :) a przy 1-szym kontakcie 2H axe rowniez krytknie albo pozadnie udezy. mowie o postaciach do 30lvl
Krytyk z shocka to ponad 200dmg i tak samo z axe co daje 400-500dmg
a Hunter na tym poziomie ma ze 800hp wiec robi mu sie goraco a ja dopiero dobieglem do niego :) nawed jak krytyki nie wejda to jest to okolo 250-300dmg co i tak prawie dochodzi jego pasek HP do 50% a shock za chwile gotowy do strzalu ponownego...
dla tego w takiej sytulacji przydaje sie Surival i Clip i to przecie dopiero poczatek rozwoju postaci bo na wyszym ktos zatrzyma twego peta lub go spowolni a ciebie dogoni to martwy jestes bo niemozesz walczyc w zwarciu...
eh ale sie rozpisalem :P byc moze tak nie jest na przy 60 lvl
...


_________________
-=Ravenhold=-
Warlock & Rogue

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 lis 2005, 19:28 
Cytuj  
Cytuj:
Dla czego brak sensu inwestowac w Wyvern Sting przecie to usypia przeciwnika na 12s a jak sie obudzi to z niezlym bolem glowy rank3 to 600hp ci moze ujsc a przez te 12s co przeciwnik spi mozesz zalozyc chyba polapke i odalic sie na taka odleglosc by dobic i w razie czego wycofac sie ? a jak dwa moby leca to jednego usypiasz a drugiego walisz i w ciagu 12s mozesz juz go dobic a nastepnie zajac sie tym uspionym..?


Wyvern Sting działa tylko out of combat.

**

Posty: 269
Dołączył(a): 22.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 lis 2005, 23:53 
Cytuj  
czyli ta sama metoda co przy frost trapie (albo freezing)


_________________
..::Char profile::..

*

Posty: 180
Dołączył(a): 14.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 lis 2005, 20:48 
Cytuj  
Remx napisał(a):
Co do petow wiele osob zauwazylem ze daje punkty w Beastmastery
moim zdaniem jezeli chce sie PvPowac :) to niema to zbytnio sensu.
Swoja druga postacia walczylem z Hunterami i 1sza rzecz to nie pet jest moim celem a Hunter, calkowicie olewam peta najwyzej walne mu po gebie lodowym_axe :)
...


No teoretycznie każdy olewa peta , ale jak hunter jest beastmaster to ten pet ostro daje po dupie, a zwłaszcza klasie kasterów.

**

Posty: 499
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 lis 2005, 21:52 
Cytuj  
overkilll napisał(a):
kasterów.

ahh, te spolszczenia


"auta polizingowe" były najlepsze

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.