mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 540
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 28 lis 2005, 13:00 
Cytuj  
Obrazek
New Areas of Dynamis!

Dynamis, introduced in February 2004, is a collection of special battlefields designed for alliances with a maximum of 64 players.

As mentioned in the recently released Topics article regarding the Fellowship system, the simultaneous display of characters on screen is limited due to memory restrictions on the client side, which created fears that such expansive battles would create too great of a processing burden. However, the FINAL FANTASY XI Development Team made player enjoyment the main priority, and worked hard to make Dynamis a reality. As of now, countless players have ventured to Dynamis, but the extraordinary difficulty of the areas makes return trips a necessity.

In the last version update, we introduced the new area "Limbus" for an alliance of 18 players to enjoy as often as they wish. The area was created with comments in mind that Dynamis requires too much time and too many people, and as a result, Limbus was made comparatively less demanding. However, Limbus is rather straightforward, and players who have already conquered Dynamis may find the area lacking in excitement. Therefore, we have decided to release new Dynamis areas for advanced players.

The following areas exist but have yet to be made public:

Dynamis - Valkurm
Dynamis - Buburimu
Dynamis - Qufim
Dynamis - Tavnazia

In the next version update, we plan to release the first three areas to the public servers.

New features will also be released in accordance with the new areas.

-New story developments
-New items that can be used to improve relic armor
-New items available only in the new Dynamis areas
-Relic equipment and ancient currency that players could earn in previously released Dynamis areas will also be available in the new areas

Both the "Rise of the Zilart" and "Chains of Promathia" expansion packs must be installed in order to access the new areas. As in previously released Dynamis areas, players may enter the new areas once every three days. In addition, up to 36 players may access the new areas at a time.

We hope you enjoy the challenging new areas.

FINAL FANTASY XI Development Team (11/28/2005)

Obrazek


_________________
Draconi Hume BRD75 COR75 MNK55 BLM42 WHM37 WAR25 THF15 BST15 NIN20 RNG45
77 Merit Points
Boneworking 100+2, Leather 60,Cloth 50, Goldsmithing 18, Alchemy 60

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 28 lis 2005, 13:02 
Cytuj  
Ekstra!!!

***

Posty: 540
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 28 lis 2005, 13:04 
Cytuj  
No fajnie ze jest max 36 osoby, bedzie o wiele latwiej zebrac tyle osob :D
no i "New items that can be used to improve relic armor " - czyzby af2+1 :D


_________________
Draconi Hume BRD75 COR75 MNK55 BLM42 WHM37 WAR25 THF15 BST15 NIN20 RNG45
77 Merit Points
Boneworking 100+2, Leather 60,Cloth 50, Goldsmithing 18, Alchemy 60


Ostatnio edytowano 28 lis 2005, 13:07 przez Draconi, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1956
Dołączył(a): 10.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 lis 2005, 13:05 
Cytuj  
AF2 +1 to byłoby piękne


_________________
D3: Sukoshi#2931

"We noticed people having fun, this problem has been corrected"

******

Posty: 3357
Dołączył(a): 16.12.2004
Offline
PostNapisane: 28 lis 2005, 13:05 
Cytuj  
Max 36 osób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 28 lis 2005, 13:11 
Cytuj  
Ta, prawdopodobnie to bedzie AF2 +1!

Fajnie, ze bedzie mozna tam tez zwykle monety zbierac.

Ciekawe czy te dynamisy beda mialy osobny timer, pewnie nie, niestety...
Mowiac szczerze moglibysmy je robic w skladzie CC, jesli 36 to max to pewnie i w 20+ da sie tam cos zdzialac.

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 28 lis 2005, 13:11 
Cytuj  
oby się nie okazało, że żeby wejść do nowych obszarów trzeba zabić Dynamis Lorda :)

Ale przynajmniej DP będzie miało większe ciśnienie :)


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

***

Posty: 540
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 28 lis 2005, 13:13 
Cytuj  
Moznaby je robic w soboty, bo i tak wtedy mniej osob chodzi :D


_________________
Draconi Hume BRD75 COR75 MNK55 BLM42 WHM37 WAR25 THF15 BST15 NIN20 RNG45
77 Merit Points
Boneworking 100+2, Leather 60,Cloth 50, Goldsmithing 18, Alchemy 60

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 28 lis 2005, 13:13 
Cytuj  
Huckster napisał(a):
oby się nie okazało, że żeby wejść do nowych obszarów trzeba zabić Dynamis Lorda :)


Odpukaj to prosze cie Huck! :) To by bylo JP onry na teraz.

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 28 lis 2005, 13:18 
Cytuj  
juuuuupi :D extra :D


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

****

Posty: 1956
Dołączył(a): 10.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 lis 2005, 13:23 
Cytuj  
no nic, trzeba teraz zebrac AF 2 ..i zbierac punkty :lol:


_________________
D3: Sukoshi#2931

"We noticed people having fun, this problem has been corrected"

****

Posty: 1265
Dołączył(a): 14.01.2005
Offline
PostNapisane: 28 lis 2005, 13:32 
Cytuj  
blachhh, bedzie straszna wyzerka na bidowaniach AF-ow

przeczuwalam, ze o to chodzi w domyslach ludzi, gdy za nic warte buty WHM daja 20-21 pkt-ow....

proponuje cos zrobic z bidowaniem

naprzyklad bidujemy ten job, ktorym jestesmy na danym Dynamisie


free bidowanie na AF, ktoru wypada po ilosci bezposrednio zainteresowanych (4 WHM AF / 3WHM job-person)

pozbedziemy sie pewnych nieporozumien, a kto rzyczy sobie AF innego jobu, to za niego da tyle punktow na ile go wyceni reszta zainteresowanych

nie podoba mi sie, ze SNM-er - Lugombl, ktory chodzi na wszystkie Dynamisy ma za konkurenta goscia, co robi 15 jobow i gra BLM na Dynamisie, a wyciaga od niego max punktow i jescze twierdzi, ze SMN-jego main job....zachowania Zozmy przekroczyly na lodowcu jakie kolwiek oczekiwania uczciwosci.


_________________
Ancover Elvaan WHM 75 / RDM 71 / BLM 40 / SMN 53
Merity: ~90 :wink:
Alchemy 100+6/Clothcraft 92+2
Obrazek


Ostatnio edytowano 28 lis 2005, 14:29 przez Elfka, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 28 lis 2005, 13:42 
Cytuj  
tez uwazam ze najspawiedliwsze bedzie bidowanie AFow tylko dla joba ktorym jest sie na Dynamisie


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

****

Posty: 1872
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 28 lis 2005, 14:18 
Cytuj  
zajefajnie, ciekawe co dokladnie trzeba bedzie zrobic zeby dostac sie na te dynamisy ^^


_________________
Kalcia (Mithra) - Ramuh [retired]
Kalcia Kitsunetsuki (Miqo'te) - Sargatanas

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 28 lis 2005, 14:32 
Cytuj  
skład i joby na Dynamis ustala Saitou z tego co ma pod ręką, więc od niego głównie zależy kto jakim przyjdzie jobem żeby zapewnić sensowną walkę, jak ktoś ma kilka jobów których afy może nosić a ma już afa z danego dynamis to pewnie by chciał mieć kolejnego dla innego joba albo nie przyjdzie, jak ludzie będą chodzić to będą mieć i punkty i Afy (oczywiście to fikcja w dużym stopniu dla wszystkich magów :har: )

oczywiście mam nadzieję że dotychczasowe punkty nie będą brane pod uwagę do bidowania na nowych dynamisach, ograniczona ilość osób odcina resztę która się nie załapie a chciałaby od szansy ... (chociaż z drugiej strony jak ktoś się nie załapie to mógłby sobie zdobyć punkty na normalnym dynamisie decydując się na zapisanie,przyjście i zostanie do końca)
nie wierzę żeby nowe dynamisy i stare miały wspólny timer


_________________
Obrazek

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 28 lis 2005, 14:51 
Cytuj  
tak, juz sie nie moge doczekac questu dajacego dostep do nowych dynamisow :D

z opisu wynika ze na nowych dynamiach tez beda wypadac relic AFy a mniejsza ilosc osob = mniejsza konkurencja do AFa :P


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

****

Posty: 1265
Dołączył(a): 14.01.2005
Offline
PostNapisane: 28 lis 2005, 14:55 
Cytuj  
Sim, napewno beda sie roznily
punkty tez nie moga obowiazywac stare,a te co zdobedziesz na nowych pastwinach

fakt, ze "utopia" o ktorej napisalam, to marzenie.....

musialby Sai sam za to sie wziasc i przemyslec, wiemy, ze wolimy jak Sai pulluje, a on chce AF BLM...i tu chyba wracamy do poczatku, czyli brak ruchow i pomyslow

z drugiej strony odpadnie nam troche ludzi z SW, bo beda mogli sami taki Dynamis zrobic


_________________
Ancover Elvaan WHM 75 / RDM 71 / BLM 40 / SMN 53
Merity: ~90 :wink:
Alchemy 100+6/Clothcraft 92+2
Obrazek

****

Posty: 1956
Dołączył(a): 10.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 lis 2005, 14:58 
Cytuj  
CC tez bedzie moglo taki dynamis zrobic.


_________________
D3: Sukoshi#2931

"We noticed people having fun, this problem has been corrected"

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 28 lis 2005, 15:04 
Cytuj  
Elfka napisał(a):
z drugiej strony odpadnie nam troche ludzi z SW, bo beda mogli sami taki Dynamis zrobic


SW moze sam robic kazdy dynamis. Ci z SW ktorzy przychodza do nas robia to tylko dlatego, ze srednio pasuje im dynamis o 4 nad ranem (tak jak i mi).

Tez licze na to, ze uda nam sie to robic tylko naszymi CC silami. Mamy juz chyba prawie 30 osob 70+.

****

Posty: 1265
Dołączył(a): 14.01.2005
Offline
PostNapisane: 28 lis 2005, 15:06 
Cytuj  
DP nie sklada sie tylko z CC i SW, fakt, ze Pala naipierw zwiedzi, a pozniej "owce" poprowadzi :D tak samo dzialacze SW :lol: (mam tu na mysli, ze nie jeden z nich na DP kiedys tam sie udzielal)

ogolnie, jesli wszelakiego rodzaju HNMLSy + SkyLSy zaczna chodzic w swoim gronie sytuacja bedzie inna, lecz tez nic pewnego, ze wszystcy do nich nalezace osoby odejda; zawsze czesc ich czlonkow tak i tak zostanie w DP i to z roznych powodow.


_________________
Ancover Elvaan WHM 75 / RDM 71 / BLM 40 / SMN 53
Merity: ~90 :wink:
Alchemy 100+6/Clothcraft 92+2
Obrazek


Ostatnio edytowano 28 lis 2005, 15:08 przez Elfka, łącznie edytowano 1 raz
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.