mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 360
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 lut 2002, 20:01 
 
Hmm od jakiejs chwili nurtuje mnie pewien problem...
Czy mozna szyc ubrania posiadajace jakies magiczne wlasciwosci?
Jesli mozna to co jest do tego potrzebne?
A jesli nie mozna, to moze by mozna panowie GM?;-))))))


_________________
"Czy tańczyłeś kiedyś z diabłem w świetle księżyca?"

***

Posty: 803
Dołączył(a): 1.01.2002
Offline
PostNapisane: 12 lut 2002, 20:06 
 
Mysle ze nie mozna... taka analogia do innych sztuk rzemieslniczych


================
...
-Czemu zatem łzę srebrną widzę na twej twarzy?
-Bo niczego dać z siebie nie potrafię, poza tym jednym...
-Czym zatem TO jest?
Spojrzał w jego oczy i nagle zrozumiał...
-Śmierć - wyszeptał.

**

Posty: 360
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 lut 2002, 20:09 
 
no dobrze, ale zdaje sie mozna zrobic np skrzynie z magicznym zamkiem....nie jestem pewien...


_________________
"Czy tańczyłeś kiedyś z diabłem w świetle księżyca?"

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 lut 2002, 20:10 
 
Moze i sie da jak w koncu skonczymy z tymi .... piiii..... domkami co poznikaly :sad:


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

**

Posty: 360
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 lut 2002, 20:13 
 
oo to ja bym chcial wiedziec, mam kilka pomyslow na ciekawe ciuszki;-)
nie tylko dla zlodziei;-)))))))


_________________
"Czy tańczyłeś kiedyś z diabłem w świetle księżyca?"

**

Posty: 401
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 lut 2002, 20:13 
 
wogole przydaloby sie pozmieniac wyroby graczy-rzemieslnikow tak aby byly lepsze od tych ze sklepu i dac GM'owi w jakiejs dziedzinie baaaardzo mala szanse (2% :grin: ) na wykonanie czegos... ciekawego.


_________________
Ku pamieci kupa - wpisal sie Alojzy Dupa

**

Posty: 360
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 lut 2002, 20:18 
 
Aplegatt---> hmmm ty chcialbys uzywac do tego jakiegos modyfikatora losowego, ja to raczej widze jako polaczenie skili rzemieslniczych z np magery albo inscription, moze jeszcze itemid, a najlepiej wszystkich naraz i to przy calkiem duzym poziomie


_________________
"Czy tańczyłeś kiedyś z diabłem w świetle księżyca?"

**

Posty: 401
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 lut 2002, 20:23 
 
jezeli mowimy o czyms magicznym to oczywiscie ze odpowiednie skille sa niezbedne. Ale zeby zrobic cos naprawde fajnego trzeba miec tez troche szczescia.
Powinna byc na to mala szansa.
Ktos kto bedzie umial cos takiego zrobic nie bedzie robil 100 egzemplarzy dziennie lecz 1 :grin:


_________________
Ku pamieci kupa - wpisal sie Alojzy Dupa

**

Posty: 360
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 lut 2002, 20:27 
 
i tu sie zgadzam;-)
wiesz, tylko mi chodzi o to, ze jezeli np bede chcial zrobic cloak of stealth to zeby wyszlo to, a nie czapka niewidka;-)
bo pomimo podobnego zastosowania, przedmiot jednak bedzie inny;-)))))


_________________
"Czy tańczyłeś kiedyś z diabłem w świetle księżyca?"


Posty: 20
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 lut 2002, 17:36 
 
Ja sie nie zgadzam! mialo byc 2% to nie 1 na 100 razy tylko 2 na 100 razy :grin:

**

Posty: 360
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 lut 2002, 17:48 
 
sluszna uwaga;-)


_________________
"Czy tańczyłeś kiedyś z diabłem w świetle księżyca?"

**

Posty: 219
Dołączył(a): 25.12.2001
Offline
PostNapisane: 14 lut 2002, 21:42 
 
Niom a z tymi ubrankami... dobra mysl:P tylko blagam nei identyfikacja.. jesli juz to inscrypcja ale najlepiej magery:P

**

Posty: 360
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 lut 2002, 22:15 
 
znaczy wiesz, wydaje mi sie ze itemid tez jest potrzebne, jak moglbys dowiedziec sie o cechach wlasciwych dla danego ubrania?
chyba ze zalozysz, ze po uszyciu, cechy magiczne, beda widoczne juz na stale, ale to troche zbyt proste;-)))
w moim zalozeniu one beda ale "uaktywnia" sie dopiero wtedy gdy zidentyfikujesz przedmiot lub gdy bedziesz w stanie sam je zobaczyc
inaczej byloby tak jak np w baldurze, bez identyfikacji przedmioty dodawaly to co mialy dodawac


_________________
"Czy tańczyłeś kiedyś z diabłem w świetle księżyca?"

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 14 lut 2002, 22:17 
 
ciekawym pomyslem jest mara albo health regen,
tylko nie robcie tego jako odzdzielny item tylko zamiast expa (jezeli w NOXie sa bo sie nigdy nie bawilem :smile: )

**

Posty: 219
Dołączył(a): 25.12.2001
Offline
PostNapisane: 15 lut 2002, 15:28 
 
Ehh spoko bez id zaluzmy ze nie bedziesz wiedzial co daje ale zebys tylko wiedzial ze cos daje.. bo wiesz jak uszyjesz 1000 ubranek i id na kazde to mnozna nie wyrobic:P
Jak znajdzioesz cos magicznego to wiesz ze jestmagiczne,.. neioch bedzie tak z ubrankami tylko ze beda nie znane wlasciwosci..

**

Posty: 360
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 lut 2002, 15:36 
 
ale wlasnie to mowie;-) pisze w zasadzie;-)
wiedziec bedziesz, bo szyc takie ubranka mogliby tylko gracze, a krawcowi bedzie zalezalo zebys kupil magiczne ubranko po hihihi "rozsadnej " cenie :wink:

chyba, ze mowisz o samym krawcu, to cos takeigo mi nie odpowiada, wolalbym zeby szyc konkretna rzecz z konkretnym wlasciwosciami, a nie zdac sie na "rzut kostka", wymyslasz co szyjesz, szyjesz, szyjesz i szyjesz......i albo to wychodzi albo nie;-)
zero przypadku


_________________
"Czy tańczyłeś kiedyś z diabłem w świetle księżyca?"

****

Posty: 1318
Dołączył(a): 17.12.2001
Offline
PostNapisane: 15 lut 2002, 15:48 
 
Magiczne ubrania, nie powinny wychoodzic krawcowi, ktory tylko ma wysokie magery. Powinien on rzucac jakies czary, niejako probojac umagicznic dana rzecz. Ale ja sie nie znam. :smile: I w ogole jestem przeciwny magicznym ubraniom, szytym przez graczy. Znalezc magiczna peleryne, albo jakis robe - to mozna, bo sa to przedmioty mistyczne itp. ale szyc? nawet raz na 100 na uszycie czegos magicznego, to stanowczo za duzo! Bedzie to prowadzilo to tego, ze rzemieslnik bedzie stal caly dzien i wykuje okolo 30 przedmiotow, po czym sprzeda je hurtowo. A nie o to w tym chodzi. Przedmiot magiczny powinien byc unikalny, niezwykle drogi i trwaly. I nie powinien byc wykonywany w drodze masowej produkcji, a niejako przypadkowo. Wiec powiedzmy ze jeden taki przedmiot bylby ukoronowaniem dlugiej pracy krawca, ale nie wychodzil by na tyle czesto, zeby oplacalo sie probowac wykonac go z premedytacja.

Ale namieszalem - spac mi sie chce. Ale taka moja wizja niestety :smile:

**

Posty: 360
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 lut 2002, 15:58 
 
Taunis, ale ja nie twierdze, ze moglby to robic kazdy tailor....
powinien to byc krawiec ktory, mas kile magiczne doprowadzone prawie do Gm, a to i tak nie gwarantowaloby uszycia takiego ubranka
a poza tym , dolozyloby troche nowych hiihi polaczen, nie bylo by samych magow bitewnych, magow - alchemikow, magow - skrybow etc
doszli by magowie - krawcy;-)
lehhlhlehlehlehlhllhlhlee


_________________
"Czy tańczyłeś kiedyś z diabłem w świetle księżyca?"

****

Posty: 1318
Dołączył(a): 17.12.2001
Offline
PostNapisane: 15 lut 2002, 16:03 
 
no dobra, ale powiedzm i czy gdyby ubrania magiczne wychodzily raz na 50 i byly dosc drogie. To ludzie nie zaczeli by pakowac krawiectwa i magery? Wbrew pozorom latwo jest zrobic skille, bardzo latwo... I ja nie mowie tez ze moglby to robic kazdy - tylko mag-krawiec. ale czestotliwosc 1/50 czy 1/100 dla takiego, to stanowczo za duzo! Doprowadzi to to tego co najgorsze - masowej producji!

Tak dla przykladu powiem co i jak moglby miec taki krawiec, zeby uszyc ubranko magiczne.

GM - Magery, Tailoring, Item ID (Eval Int moglby jakos zwiekszac szanse - ale minimalnie) Szansa na zrobienie magicznego ubranka powinna wynooscic okolo 1/500. wychofzilby wtedy niezwyle zadko, ale to by sprawilo ze bylby niezwykle cenny.

Na poparcie swojej wizji podam przyklad expow zbroi na CL - no commenst.

_________________
You're going to die...

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Taunis dnia 2002-02-15 16:05 ]</font>

**

Posty: 360
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 lut 2002, 16:09 
 
no, podales skille ktore ja wymieniam od poczatku, tyle ze ja jeszcze dolozylem iscription
pewnie, im rzadziej tylm lepiej;-)


_________________
"Czy tańczyłeś kiedyś z diabłem w świetle księżyca?"

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.