na tej misji wazne jest stunowanie. drk jest przydatny, ale nie konieczny, wystarczy ze melee nabijaja tp i "chomikuja" je na Nightmare, zeby walnac jakis WS, ktory stunuje.
przydaje sie rdm, jako ze Diabolos robi sobie phalanx (Noctoshield) i castuje spelle (sleepII).
bylam na tej misji ze 3 razy (dla roznych osob) i za kazdym razem tankowal pld, wiec nie wiem jak z ninem. melee byli rozni, ale jak ich braklo, to szlam jako melee rdm i tez stunowalam wsem.
(jesli sa 4 osoby melee'ujace, warto zeby ustawic ich parami, do stunowania, w razie czego, jakby ktos niezauwazyl, tank tez moze stunowac ;p).
stunuje sie tylko Nightmare (robi aoe sleep + bio, ktore szybko zjada hp...)
po za tym na wypadach byl tez whm i blm, raz smn.. w sumie sklad dowolny, jak mi sie zdaje ^^
oprocz stun na Nightmare, wazne jest ustawienie na polu bitwy ^^;;
pole to taka jakby szachownica z duzymi kafelkami, na ktora sie spada.
od 50% hp Diabolos zaczyna zrzucac niektore kafelki i przydaloby sie na nich nie stac, bo to rowna sie smierci ;p
ustawienie kafelkow wyglada tak:
OOOOO
OOOOO
OOOOO
OOOOO
OOOOO
a teraz bezpieczne ustawienie osob:
OOMOO
OOOOO
OOOOO
OOOOO
OOXXO
gdzie M to magowie, X to melee + tank
te kafelki nie spadaja ^^
miejce gdzie stoja magowie, to jednoczesnie miejsce gdzie na poczatku stal Diabolos (na CSie latwo zobaczyc, Diabolos stoi przed niebieskim portalem). wszyscy powinni stac tylem do krancow (scian) pola, jako ze Diabolos robi specjal z odrzuceniem do tylu.
to chyba tyle z wazniejszych rzeczy.. diabolos podobno sie przemieszcza po polu, ale ja tego nei doswiadczylam, wazne, zeby sie nie ruszac z miejsca i miec tanka trzymajacego Diabolosa w miejscu ^^
_________________ Kalcia (Mithra) - Ramuh [retired] Kalcia Kitsunetsuki (Miqo'te) - Sargatanas
|