Mr.FooT napisał(a):
Vercin napisał(a):
To mzoe ty powiedz czmu pvp w wow jest takie chujowe i malo wymagajace:) ?
chujowy reward system, chujowy system zdobywania CP, brak interrupta u casterow co nie wymusza umiejetnosci pozycjonowania sie na polu walki, tylko 1 forma CC i to w dodatku nie breakowalna przez dmg (chyba ze cos sie zmienilo), maly nacisk na teamplay, ograniczenie ilosci osob na BG (czekanie x godzin az se bedziesz mogl pouprawiac pvp taa...) itd. itp.
PS
zapomnialbym o koniecznosci spedzenia wiecznosci w instancjach by zdobyc dobry sprzet do pvp...
panie Foot dałeś pan du..y
rozumiem, że DAoCu sprzętu do PvP się nie farmuje, a te wasze artefakty są do zakupienia w każdym sklepie?
CC jest około 5 - 10 rodzajów, stuny, feary, silence, slowy, sheepy, unarmy, itp. itd. wszystko.
Interrupty na casterów jak najbardziej są, zresztą każde damage na maga w czasie castowania to określone prawdopodobieństwo interrupta
mały nacisk na teamplay - rotfl, to jak wytłumaczyć te niepokonane teamy które grają tylko w określonym zamkniętym gronie i 99.9% meczyków wygrywają?
ograniczenie ilości osób owszem od 10 do 40, tylko, że istnieje coś takiego jak outdoor PvP (przynajmniej teoretycznie), zresztą jak ktoś kocha zergi to rzeczywiście WoW nie jest grą dla niego.
System reward to itemzory, reputacja też ma mało wspólnego z samym PvP o ile za PvP przyjmiemy samą walkę Player vs Player a nie całą otoczkę z tym związaną (itemy, nagrody, rankingi, drabinki i cały ten badziew). Świetny system PvP był w SB (przynajmniej mi się podobał), ale nie było tylu itemów (na palcach można je było policzyć) co trochę mnie przynajmniej mierziło (w ogóle PvE tam jest w zaniku), no i sama walka sprowadzała się do jednego góra dwóch kliknięć co mnie totalnie zniechęciło w sumie jakby w momencie ataku wyskakiwał random napis "you win", "you lost" - niewiele by to zmieniło...