mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 sty 2006, 01:06 
Cytuj  
Seed to science-fiction zrealizowane w tym samym stylu XIII (rysunkowe 3D). Gra prezentuje sie dosc ciekawie i innowacyjnie, zarowno pod wzgledem grafiki jak i oferowanych mozliwosci - m.in. otwarty skill system. Po wiecej informacji zapraszam na oficjalna strone gry.

Od poniedzialku trwaja zapisy na closed bete, ktora rozpocznie sie 1 lutego tego roku wraz z wpuszczeniem do gry 500 beta testerow. W pozniejszych etapach beta testow stopniowo beda dopuszczane coraz wieksze grupy nowych graczy.

Zapisac mozna sie tutaj. Jesli mimo klikniecia przycisku po wpisaniu danych nie otworzy sie nastepna strona trzeba sie bedzie niestety wrocic do IE na chwilke.

EDIT: Zapomnialem dodac, ze beta testy Seed nie beda objete NDA (Non-Disclosure Agreement), wiec smialo bedzie mozna postowac screeny i inne informacje nt. gry na forach.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 11 sty 2006, 02:22 
Cytuj  
jest nieco poznawo i nie wiem czy dobrze wyczytalem ale game client jest free ? , pisze ze mozna grac 14 dni po zessaniu a potem spokojnie oplacac bez dodatkowego kodu z retail boxa , great by bylo , skill system...mniam! moze pvp tez tam bedzie fajne


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*

Posty: 149
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2006, 06:57 
Cytuj  
Cytuj:
What Seed is not about
- Combat

Dlatego trzeba pograć w betę, zeby zobaczyć co to jest :)


_________________
Pozdrawiam
Greg

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 sty 2006, 09:25 
Cytuj  
Obrazek

Obrazek


mniam

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 11 sty 2006, 09:46 
Cytuj  
O ile cell-shading zawsze lubiłem, to uważam, że postacie w Seedzie wyglądają trochę nie-ten-tego :x


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 540
Dołączył(a): 13.09.2004
Offline
PostNapisane: 11 sty 2006, 10:32 
Cytuj  
Screeny wygladaja niezle, szkoda ze nie ma filmikow z gry zeby zobaczyc cos wiecej.


_________________
--
IGN:
Past: Giwera @ LotRO.Snowbourn // Giwera @ WoW.Burning Legion - Horde // Giwera @ SWG.Eclipse PreCU Jedi // Giwera @ AoC.Fury // Giwera @ EQ2.Nagafen(PVP) - FP // Giwera @ MXO.Syntax // Lady Giwera @ GW

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 11 sty 2006, 15:00 
Cytuj  
Oo zapowiada się nieźle !

Szczególnie podobają mi się:

"Believable NPCs
The advanced AI gives each NPC its own personality, motivations and goals."

"Evolving game world
Democratic votes and player actions decide in which direction the game evolves"


Posty: 39
Dołączył(a): 1.01.2006
Offline
PostNapisane: 11 sty 2006, 15:37 
Cytuj  
Cell shading jest ciekawym rozwiazaniem, ale proporcje postaci w tej grze są z dupy,jakieś za duże elemnty stroju, napuchnięte gęby, taka niedojebana manga style...jakoś mnie to na razie trochę razi
licze jednak, że AI i sama fabuła będzie ratować tę grę, bo obiecują sporo. Pożyjemy zobaczymy

***

Posty: 967
Dołączył(a): 9.05.2003
Offline
PostNapisane: 11 sty 2006, 17:08 
Cytuj  
tak przegladam sobie ich stronke i forum i musze przyznac ze zaczynam sie coraz bardziej nakrecac na Seed. Moze w koncu cos nowego wyjdzie :)


_________________
"Something worked as intended?? 0_0"

"This means we will have to get someone to create a bug and another guy to nerf it, I will deal with this immediately !"

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 sty 2006, 17:51 
Cytuj  
Nowego to co chwilę coś wychodzi. Zmienił bym słowo "nowego" na "dobrego" :D


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

***

Posty: 967
Dołączył(a): 9.05.2003
Offline
PostNapisane: 11 sty 2006, 18:04 
Cytuj  
hmm a co nowego ostatnio wyszlo ? :) wszystko to clony wow albo eq . Kazdy bardziej orginalny pomysl albo jest cancelled albo nie jest wart wogule uwagi :(


_________________
"Something worked as intended?? 0_0"

"This means we will have to get someone to create a bug and another guy to nerf it, I will deal with this immediately !"

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 sty 2006, 18:47 
Cytuj  
To i dlatego mówię dobrego.


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 11 sty 2006, 20:23 
Cytuj  
Gregys napisał(a):
Cytuj:
What Seed is not about
- Combat

Dlatego trzeba pograć w betę, zeby zobaczyć co to jest :)


great kolejny carebear mmog , jakby ich malo walalo sie po rynku :(
kuzwa juz totalnie na pvp sie nie da zarobic czy jak? :<


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 sty 2006, 20:32 
Cytuj  
Pewnie by sie dalo, ajkby open pvp i looting bylby przykryty community to nie pvp-uje lol
Full loot odpada, malo ludzi sie dobrze przy tym bawi albo gra jest tak zaprojektowana ze i tak sie stresujesz (ale wlasnie to jest najlepsze, nie wychodzisz z miasta od tak skaczac jak wibrator po stole).
Open pvp, tez odpada, plus full loot to jeszcze lepiej, plus frakcje z mozliwoscia zrobienia siebie na hostile jak za duzo w miescie narozrabiasz.

Ogolnie to Blizz udowodnil ze najlepiej mozna zarobic na non loot pvp, psuedo outdoor i instanced. Z brakiem martwienia sie ze to co ci sie dropnelo moze byc gwizdniete i potrzebujesz eskorty do banku (rola rogusa w ten sposob ogranicza sie do prawie zera w community).
A takzenie licza sie MMO vets, tylko poczadkujacy gracze, poniewaz gierka zrobi na nich duzo wieksze wrazenie, a wyjadacze sa bardziej wybredni.

No coz kasa i kasa. Dopoki bedzie takie cos jak vivendi, czy EA oraz brak fanatyzmu u devsow, to takie tytuly nie beda "cancelled".

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2006, 21:33 
Cytuj  
czytałem 3 razy to co powiedziałeś ...
zrozumiałem tylko to, że wyjadacze są bardziej wybredni, z czym się oczywiście zgadzam, rezty nie "kumiem"


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 sty 2006, 21:52 
Cytuj  
Uhh no tak. Kazda gra ma swoj jezyk oraz gracz z gry x nie zrozumie gracza z gry y. Bo ich slang sie rozni.
A to co ja tutaj nakreowalem, to powaznie po b.wolnym przeczytaniu mnie przeraza Oo Bo tu zawarty jest jezyk wielu gier.

No ok to teraz tak:
Full loot, ogolnie w pvp jak zabijesz przeciwnika to mozesz go w pelni lootnac z plecaka, inaczej zabrac to co nosil ze soba. Jest jeszcze cos pomiedzy, jakby semi loot, istnieje to w lineage 2. Poprostu zabijasz gracza i moze sie cos dropnac co on sam posiadal.

Open pvp, czyli ze mozesz zabic kazdego gracza, zawsze i wszedzie.

Frakcja, inaczej grupa (jak np. u nas w Polsce, nic nie dasz na tace to "You lost 5 points of faction point towards Rydzyk followers, and gained 5 to Platformers).

Hostile - wrogi status.

Skaczacy wibrator na stole, ekh poeksperymentuj z kobieta...

Community, spolecznosc graczy.

Vets, weterani, wyjadacze, no-life itp.

Cos jeszcze? :P

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 11 sty 2006, 22:51 
Cytuj  
Wydaje mi się że joshe nie mówił tego w odniesieniu do zwrotów typu "open pvp" itd tylko raczej do tego że tekstu nie da się przeczytać nawet za trzecim razem >.>

np Co miałeś na myśli tutaj:

"ajkby open pvp i looting bylby przykryty community to nie pvp-uje lol "

Bo nawet czytając 10 razy nie mam pojęcia ;P

Albo to zdanie:

"Full loot odpada, malo ludzi sie dobrze przy tym bawi albo gra jest tak zaprojektowana ze i tak sie stresujesz (ale wlasnie to jest najlepsze, nie wychodzisz z miasta od tak skaczac jak wibrator po stole)."

Rozumiem że stresowanie się jest najlepszed?
Mało ludzi bawi się przy full loot albo gra jest stresująca?
:wtf:

me not compute....

Następne w kontekście poprzedniego jest jeszcze lepsze:

"Open pvp, tez odpada, plus full loot to jeszcze lepiej,..."

;]

Ogólnie nie pisz kiedy pijesz ^_^

******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 sty 2006, 23:07 
Cytuj  
Goatus napisał(a):
Wydaje mi się że joshe nie mówił tego w odniesieniu do zwrotów typu "open pvp" itd tylko raczej do tego że tekstu nie da się przeczytać nawet za trzecim razem >.>

np Co miałeś na myśli tutaj:

"ajkby open pvp i looting bylby przykryty community to nie pvp-uje lol "

Bo nawet czytając 10 razy nie mam pojęcia ;P

Albo to zdanie:

"Full loot odpada, malo ludzi sie dobrze przy tym bawi albo gra jest tak zaprojektowana ze i tak sie stresujesz (ale wlasnie to jest najlepsze, nie wychodzisz z miasta od tak skaczac jak wibrator po stole)."

Rozumiem że stresowanie się jest najlepszed?
Mało ludzi bawi się przy full loot albo gra jest stresująca?
:wtf:

me not compute....

Następne w kontekście poprzedniego jest jeszcze lepsze:

"Open pvp, tez odpada, plus full loot to jeszcze lepiej,..."

;]

Ogólnie nie pisz kiedy pijesz ^_^



No to lecim dalej:

kuzwa juz totalnie na pvp sie nie da zarobic czy jak? :<

Do tego odnosilo sie zdanie "Pewnie by sie dalo, jskby open pvp i looting bylby przykryty community co nie pvp-uje lol " co chyba ciezko zauwazyc przecinek, ktory nie sluzy jako kropka, no i literowki poprawilem. Cos dzisiaj pisane mi nie idzie.

"Rozumiem że stresowanie się jest najlepszed?
Mało ludzi bawi się przy full loot albo gra jest stresująca? "

1. Stres lub obawa przed byciu zgankowanym ma swoje plusy i minusy. Raz nie gramy w gry zeby sie ciagle denerwowac dwa jednak to daje pozytywny wynik w rozgrywce, ludzi jednak obchodzi czy zgina czy nie, poniewaz bezposrednio traca nie tylko kase na jakies repairy (jak w WoW) czy exp regain (jak w AO) ale swoj dobytek.

2.Inaczej. Nie malo ludzi sie bawi, ale Blizz udowodnil ze masa ludzi deathmatch co nic nie daje poza literkami.

"Open pvp, tez odpada, plus full loot to jeszcze lepiej,..."

Open pvp jako "standalone" content w grze a ten plus to polaczenie tych cech. Nie wszystkie gry open pvp maja full loot i vice versa.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2006, 23:21 
Cytuj  
Pieszczoch napisał(a):
Skaczacy wibrator na stole, ekh poeksperymentuj z kobieta...

Cos jeszcze? :P

nie no przy kobiecie nie będę wibrował na stole ;)

pisząc że nie rozumiem ocb w Twojej wcześniejszej wypowiedzi miałem na myśli to co Goatus napisał
geneze użytych synonimów generalnie znam - prawda że co gra to troche inny słownik

jednakże mimo wszystko czytałem co napisałeś jakbym na koreańskiego helpa patrzył :)

generalnie full loot odpada dla większości, powody znane: starzy wyjadacze szybko zostaliby sami na serwerach, natomiast hostile (ja to znałem pod postacią PK) to zawsze dobra sprawa - trzeba pokutować za grzechy :)

wracając jednak do tematu , gierka ma za dużo czerni, za grube kontury postaci co mi sie zupełnie nie podoba (troche "życiowiości" byłoby wskazane, byle nie taki cukier jak w np. rose)


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 12 sty 2006, 09:29 
Cytuj  
Pieszczoch full loot nie zrobisz bo full loot = uproszczona itemizacja. Uproszczona itemizacja = uproszczone PvE (brak raidów na uber bossy).
Do tego większość by chciała marginalny leveling (bo PvP ma być skill based a nie lvl/itams based). I to prowadzi do stworzenia mmorpg-a średnio zamiast na ~rok to na 2-3 miesiące.
Z mmorpga na 2-3 miesiące jest 30-40USD zysku. Z mmorpga Everquestowego 150USD. Do tego z tego co widać te produkcje które są full loot, open PvP nie cieszą się wcale super wzięciem.
Shadowbane prawie umiera - zresztą ja bym tego wcale nie nazwał full loot i open PvP, bo gra mimo wszystko ma mnóstwo ograniczeń (typu w obcym mieście mimo że wszedłem do niego w sneaku nie mogłem nic ukraść), NC czy tam NC2 umiera. Innych tytułów nie pamiętam. Częściowo jest to spowodowane tym, że taki tytuł za szybko się nudzi, bo ileż czasu można biegać i napierdalać innych...

I nie zaczynam żadnego flamu, tylko na forum ogólnie jest spora część osób krzycząca dajcie nam full loot, open PvP, która potem zagra przez ~1-2 miesiące i rozejdzie się do domów. Devsi zdają sobie z tego znakomicie sprawę.

też bym sobie w coś full loot, open PvP pograł, ale wiem, że bez rozbudowanego PvE, levelingu, itemów to by mnie wciągnęło max na kilka tygodni - 2-3 miesiące.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.