mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
****

Posty: 1318
Dołączył(a): 17.12.2001
Offline
PostNapisane: 15 lut 2002, 16:14 
 
Milo mi ze sie zgadzasz :grin:

magicznym ubrankom - tak!

masowej ich produkcji - nie!

**

Posty: 219
Dołączył(a): 25.12.2001
Offline
PostNapisane: 15 lut 2002, 17:13 
 
glos dla ludu -- NIE
glos dla mnie -- TAK :razz:

**

Posty: 219
Dołączył(a): 25.12.2001
Offline
PostNapisane: 15 lut 2002, 17:26 
 
Cóż za smutna epoka, w której łatwiej jest rozbić atom niż zniszczyć przesąd

**

Posty: 219
Dołączył(a): 25.12.2001
Offline
PostNapisane: 15 lut 2002, 18:04 
 
Nioma ale np z lepszych potqworkow typu smok:P mnogla by byc jakas lepwsza skoa i gdyby tak z niej cos uszyc..

**

Posty: 383
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 17 lut 2002, 11:34 
 
Uważam, ze szycie magicznych ubranek jest bezsensu, a dla czego?
Ano: jesli by wyamagane były skile np Magery + Tailoring + cos tam jeszcze to połowa (no może 1/3 :smile: ) robiła by postacie (drugie lub trzecie) w tym kierunku i za 2 tygodnie wszyscy by biegali w magicznych ubrankach. Potem odezwali by sie kowale i byłoby np: Mining + Blacksmith + Magery = magiczna zbroja/broń itd.

Oczywiscie cały czas mówie o GM w skillu.

Poza tym na wszysktie (chyba) specyjalne umiejestosci takiej szaty są jakies inne odpowiedniki - np czapka niewidka :smile: -> stealth/hiding.

Co innego jeśli byłyby rózne materiały z róznych zwierzątek - dobry (bardzo dobry, jeśli nie świtny :smile: )przykład ze smokiem.
Wyobrażcie sobie np taką zbroje cwiekowaną ze smoczej skóry :smile:.
Krawiec mógłby wynając ludzi do ubicia smoka i przyniesienia mu skóry (albo skupowałby skóre).

**

Posty: 360
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 lut 2002, 12:26 
 
to ja wole skory z graczy, jak bedzie mozna bede je skupowal;-)
no tak, z tym, ze wiesz jesli chodzi np. o czapke niewidke albo cloak of stealth, to nie chodzi o to zeby cie automatycznie ukrywaly, one maja podnosic twoj skill, hmm powiedzmy o 10% i tyle;-)
to nie tak ze zarzucisz na siebie i juz cie nie ma;-)
a ze smokiem to faktycznie doby pomysl;-)
ale ta skora ma wlasciwosci magiczne, tak na marginesie....zreszta nie tylko skora;-)


_________________
"Czy tańczyłeś kiedyś z diabłem w świetle księżyca?"

***

Posty: 803
Dołączył(a): 1.01.2002
Offline
PostNapisane: 17 lut 2002, 13:10 
 
wert==>> to zrob tego gma w bs albo magery... powodzenia!


_________________
"Anioł ognisty, mój anioł lewy
Poruszył dawną miłości strunę."
"Rotting in the name of Time"
"Któż z was żyć potrafi?" Ha! Do kogo te słowa...

**

Posty: 401
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 lut 2002, 13:20 
 
jezeli do wykonania takich itemow beda wymagane 3 skille (np. bs magery inscription) na poziomie GM to nie wiem czy ktos bedzie sobie mula robil pod to...


_________________
Ku pamieci kupa - wpisal sie Alojzy Dupa

**

Posty: 383
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 17 lut 2002, 14:26 
 
Skoro, zakładamy że trzeba mieć GM conajmniej w Magery i Tailoring i zakładamy, że takich osób na serwie może być 1 w porywach do 2, to wogóle jaki sens jest robienie i cudowanie ze skryptami, skoro pewnie są ważniejsze problemy.

Ja mimo wszystko będę sie upierał przy tym, że kiedy pojawi się możliwość robienia magicznych rzeczy, to może sie pojawic wiele (bardzo) osób które wybiorą ścieżkę kariery zawodowej własnie w tym kierunku, a że jest trudno zrobić GM - no cóz...

Przykład - mag/krawiec:
Magery + Tailoring + Ev int + Resist magic + Meditation.
Zapomniałem o czymś? - moze być jeszcze: item ID i/lub wrest i/lub inscription.
Załużmu że bedzie item któruy będzie działał jak skill meditation (noszący go bedzie miał szybszy przyros medytacji) - kilka takich ubranek dających tylko + 10% do skilla (np rękawiczki, czapesczka, pantalony, koszula, buty) i gość ma 50 pktów do wykorzystania.
Inny przedmoit - mozliwosc resist magic -> tak samo jak w przypadku medytacji i juz w sumie ktoś ma 100 pkt wolnych, czyli GM w jeszcze jakiejś dziedzinie.
A takich przedmiotów można wymyślać dowoli np: dodające str/int/dex, działajace na zasazdie reaktiv armor, detect hidden, cure, etc, etc.

Dla takich mozliwości opłaca sie magowi wygospodarować 100 pkt na skilla tailoring bo zwróci mu sie to z nawiązką.

I moze wtedy powstać dominujący zawód mag/krawiec którego bedzie 50% ludzi na serwerze i bedzie przegięcie tak jak na CL gdzie połowa to byli kowale/wojownicy.

**

Posty: 360
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 lut 2002, 15:11 
 
wart - zapominasz o jednym , zalozeniu to ma sie bardzo rzadko udawac...bardzo rzadko
a poza tym, do zrobienia magicznego przedmiotu w sensie ubrania, potrzebne sa co najmniej 4 skille jak ustalono (co osoba to inne, coprawda, ale ze 3 sie powtarzaja), na poziomie GM
hmmmmm nie sazde zeby to bylo takie proste i zeby sie pojawilo na serwerze mnostwo takich postaci;-)
latwiej bedzie kupic nic zrobic (pamietaj o tych 4 skillach na poziomie GM), nawet jesli bedzie to kosztowalo majatek, a bedzie napewno


_________________
"Czy tańczyłeś kiedyś z diabłem w świetle księżyca?"

**

Posty: 360
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 lut 2002, 15:15 
 
"Magery + Tailoring + Ev int + Resist magic + Meditation"
moim zdaniem to nie jest dobre polaczenie
o lepszym, juz pisalem napewno magery, napewno inscription i napewno itemid, co do 4 to bym sie zastanowil
tailoring oczywiscie wymagany jakby z zalozenia


_________________
"Czy tańczyłeś kiedyś z diabłem w świetle księżyca?"

**

Posty: 383
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 17 lut 2002, 15:30 
 
Ale popatrz jesli do zrobienia magicznego ubranak są wymagane skille w GM Magery + item ID + Tailoring + inscription to pozostaje jeszcze 300 pkt-ow, czyli np:
50 Meditation (pozostale 50 z ubranek) + 50 resist (pozostale 50 z ubranek) + wrest + ev int.
Czy magowi brakuje jeszcze czegoś do szczęścia?
Jeśli straci ubranie to uszyje sobie nowe nawet jesli bedzie mu sie udawało 1/1000 (do cierpliwych swiat nalezy) a do tego jest pełnosprawnym magiem.
Taka postac nie jest uzaleniona od nikogo jest we wszystkim co ma GM czyli moze z częśći skilli zrezygnowac z GM-owania i ma na jeszcze jakies inne.

****

Posty: 1318
Dołączył(a): 17.12.2001
Offline
PostNapisane: 17 lut 2002, 17:02 
 
Cytuj:
2002-02-17 15:30, wert napisał:
Ale popatrz jesli do zrobienia magicznego ubranak są wymagane skille w GM Magery + item ID + Tailoring + inscription to pozostaje jeszcze 300 pkt-ow, czyli np:
50 Meditation (pozostale 50 z ubranek) + 50 resist (pozostale 50 z ubranek) + wrest + ev int.
Czy magowi brakuje jeszcze czegoś do szczęścia?
Jeśli straci ubranie to uszyje sobie nowe nawet jesli bedzie mu sie udawało 1/1000 (do cierpliwych swiat nalezy) a do tego jest pełnosprawnym magiem.
Taka postac nie jest uzaleniona od nikogo jest we wszystkim co ma GM czyli moze z częśći skilli zrezygnowac z GM-owania i ma na jeszcze jakies inne.




Pindolisz glupoty :smile: Raz ze zalozenie bylo - przedmiot o losowych wlasciwosciach magicznych - przynajmniej ja sobie tak wykombinowlem
I zalozmy ze by losowy skill od 5 do 15% powiekszal, albo losowy stat od 1 do 3. I powiedz mi teraz. Nawet jesli cos takiego by sie raz na 200 udawalo, to kto by mial tyle cierpliwosci zeby robic,az odpowiedni skill zostanie podniesiony?
Krawiec/mag najpierw by (przypadkiem!) uszyl sobie cos takiego i potem by szukal dla tego kupca! wewntualnie zastosowania u swojej postaci...

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 lut 2002, 03:27 
 
a co to ma byc krawiec pepek świata a inni rzemieslnicy to co?:PWlasciwie w swiatach typu fantasy spotyka sie Kowali kujacych magiczna bron i zbroje .magow wykonujacych ,drobne magiczne przedmioty (moze taki mag tinker co?:P wkoncu sa golemyP) ale krawiec ????? w zyciu takiego czegos jeszcze nieslyszalem,raczej kewiec szyl a mag umagicznial no chyba ze to jakis przywilej zrobic Gm magery czy cosik takiego i oczywiscie Gm w danej dziedzinie rzemieslniczej .a woguel to dalbym se narazi z tym spokoj i zajal sie czyms niemagicznym a fajnym jak szachy:):)):)dodajcie szachy i nowe itemy do wyrobow rzemieslniczych to lepsze iniz jakis tam przedmiocik.Albo rozbudujcie przedmioty questowe(heh o czym ja mowie jak tu questow zero)pozdrawiam Samael

**

Posty: 360
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 lut 2002, 14:42 
 
No co ty Samael......ja jestem krawiec i mowie za siebie;-)
co ja bede za inne grupy rzemieslnikow mowil..niech sami wymysla co chcieliby robic i najwazniejsze jak robic, to co by chcieli;-))))))))
a krwacy zaczan rzadzic tym swiatem juz niebawem;-)
ihehihihihiiiii
pzdr


_________________
"Czy tańczyłeś kiedyś z diabłem w świetle księżyca?"

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 lut 2002, 15:14 
 
Mertre teraz zuwazylem dopiero ze jestes puci meskiej sory:))))

**

Posty: 219
Dołączył(a): 25.12.2001
Offline
PostNapisane: 19 lut 2002, 15:25 
 
Cytuj:
2002-02-17 15:15, Martre napisał:
"Magery + Tailoring + Ev int + Resist magic + Meditation"
moim zdaniem to nie jest dobre polaczenie
o lepszym, juz pisalem napewno magery, napewno inscription i napewno itemid, co do 4 to bym sie zastanowil
tailoring oczywiscie wymagany jakby z zalozenia



Ehh ja jednak jestem za ta pierwsa wersja:P a juz na pewno nie za itemid.. oweszem itemid moze byc tej postaci potrzebne ale nie do wytworzenia rpzedmiotu a pzoananie jego wlasciwosci jezeli byl by losowy..

**

Posty: 360
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 lut 2002, 15:36 
 
no;-)
tyle, ze moja wersja jest pierwsza;-)
to jak sauron?:-)
hhihihii
co do itemid : to troche wyzej napisalem cos takiego: "znaczy wiesz, wydaje mi sie ze itemid tez jest potrzebne, jak moglbys dowiedziec sie o cechach wlasciwych dla danego ubrania?
chyba ze zalozysz, ze po uszyciu, cechy magiczne, beda widoczne juz na stale, ale to troche zbyt proste;-)))
w moim zalozeniu one beda ale "uaktywnia" sie dopiero wtedy gdy zidentyfikujesz przedmiot lub gdy bedziesz w stanie sam je zobaczyc
inaczej byloby tak jak np w baldurze, bez identyfikacji przedmioty dodawaly to co mialy dodawac "
i podpisuje sie pod tym jeszcze raz


_________________
"Czy tańczyłeś kiedyś z diabłem w świetle księżyca?"

**

Posty: 219
Dołączył(a): 25.12.2001
Offline
PostNapisane: 19 lut 2002, 16:45 
 
Nie wiem czy zaulwazyles to itemy magiczne maja status "magiczny" :razz: i dopiero wtedy sie je identyfikuje. przeciez nie robisz tego na kazdym smiecu jaki znajdziesz.. a co do inscrypcji.,.. niech sie ktoas inny jeszcze wypowie.,.. najlepiej jakis gm inscriptiona..

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.