mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2006, 11:54 
Cytuj  
Jako, że wielu z nas czeka z wytęsknieniem an tą grę chciałbym poznać waszą opinię, jak i podzielić się moimi spostrzeżeniami. Jak łatwo się domyślić moje wywody są oparte o wrażenia jakie mam po przetestowaniu wersji DEMO. Na grę czekam od bardzo dawna i powiem, że pomimo, iż gra jest bardzo dobra, troszkę sie zawiodłem. Ale od początku.

Opis

W wersji demonstracyjnej dostepny jest tutorial w którym gramy zarówno rebelią jak i imperium oraz tryb conquest (tylko 3 planety). Rozgrywka jest podzielona na strategiczną (widok galaktyki i planowanie posunięć) oraz taktyczną (walka w przestrzeni kosmicznej i na powierzchni planet). Ta pierwsza przypomina w pewnym stopniu Stars Wars Rebellion (Supremacy) z tym że nie ma systemów tylko same planety. Planet jest dość dużo a objęcie niektórych daje dodatkowe bonusy np. pas asteroidów zwiększa współczynniki mysliwców. Jeśli "podbijemy planetę" generuje ona fundusze potrzebne do rozwoju. Na każdej planecie znajduje się okreslona ilość slotów na budowle. Budowle naziemne dzielą sie na obronne (pola siłowe, działa jonowe...), wojskowe (baraki, fabryki) jak i cywilne (kopalnie, ktore zwiększają ilość generowanych przez planetę funduszy). W kosmosie stawiamy stocznie i skanery dalekiego zasięgu jak i stacje obronne. W pełnej wersji gry będzie tego penie sporo, bo w demie wszytkie jednostki i struktury nie zostały zademonstrowane... Ciekawostką jest że rozwój technologi u rebelii polega na kradzieży jej od imperium a imperium prowadzia badania :]

Jednostki

Każda dostępna w grze jednostka posiada słabe i mocne strony (ukazane w prosty sposób poprzez wizerunki jednostek z którymi jest skuteczna a przeciw którym kuleje). Każda jednostka posiada też specjalne umiejętności np :

Fregata Nebulon B - czasowe doładowanie osłon kosztem siły ognia
X-wing - zwiększenie prędkości
Y-wing - zwiększenie skuteczności przeciwko osłonom
Tie-fighter - tryb polowania
Corelliańska Korweta - zwiększenie prędkości
Pichota - tryb lepszej defensywy kosztem prędkości
Krążownik Tartan - zwiększenie siły ognia

Bohaterowie

Tych w demie nie pojawia się za dużo, ale zapowiadają się ciekawie. Posiadają pewne właściwości zarówno w fazie strategicznej jak i taktycznej np. Han Solo i Chewbacca mogą "okradać" wrogie planety a w czasie walki m.in :

Han Solo - wyłączanie urządzeń impulsem EMP
Chewbacca - przejmowanie pojazdów (np AT-ST)

Dodatkowo bohaterzy posiadaja zwiększoną odporność i no. taki Bobba Fett potrafi rozgromić miotaczem ognia cały odddział piechoty.

Walka

Walka w kosmosie to szczególnie innowacyjnych nie należy i trudno szukać w niej złożoności znanej tej choćby z serii Homeworld. Takie 3D w 2D :] Można atakować konkretne części większych celów (silniki, baterie laserów, osłony...) a otoczenie wpływa na rozgrywkę ( asteroidy zmniejszają manewrowość i uszkadzają jednostki a mgławice uniemożliwiają użycie umiejętności specjalnych.
Walka na powierzchni też nie jest jakimś wielkim odkryciem. Rebelianci posiają zdolność stworzenia "Raid fleet" zkładającej sie z 3 jednostek i atakującej planetę nawet w przypadku kiedy jest ona blokowane przez wrogą flotę. Jednak w tym trybie pozbawienie jesteśmy posiłków. Drugi rodzaj ataku to inwazja z orbity (trzeba wpierw pokonać obronę planety). Możemy liczyć wtedy na wsparcie jednostek znajdujących sie na orbicie a także istnieje możliwość nalotu bombowego na pozycje wroga. Na planszy jest ograniczenie znajdujących się w danej chwili jednostek. Można zwiększyć je poprzez zdobycie kolejnych "punktów zrzutu" w demie najwięskza spotykana ilość to 10. Pozatym cywilna ludnosć czasem nas wspiera (cieńkie jednostki służą raczej do odwracania uwagi niż do walki) oraz istnieje możliwość wzniesienia budowli wspomagających (punkty leczenie piechoty, naprawy pojazdów, działa....) ale tylko w określonych lokacjach. Pozatym na walkę mają wpływ warunki atmosferyczne (deszcz to minus dla laserów, wiatr dla rakiet) oraz niespodziewane zdarznia jak grasujący Rancorn czy tornado... Ciekawy jest też tryb filmowy (praca kamery pokazująca najciekawsze sceny z pola walki) ale to tylko ciekawostka.

Minusy

Małe lokacje (jedna planeta to jedna potwornie mała lokacja)
Strasznie szybka rozgrywka (budowa fregaty trwa chwileczkę i nie różni się od czasu budowy myśliwców)
Ukształtowanie terenu nie ma wpływu na rozgrywkę (nie zauważyłem)

Podsumowanie

Gra dobra ale strasznie odtwórcza co może nie będzie wadą jeśli tryb singleplayer będzie ciekawie skostruowany bo conquest jest do pogrania ale przeraźliwie nudny :har: Co do wymagań to chyab nie są wysokie bo ja grałem w wysokich ustawieniach na laptopie HP Compaq nx6125 (1,8Ghz/1GB RAM/MRadeon x300) co jest średnią jak na dzisiejsze czasy konfiguracją...


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

**

Posty: 333
Dołączył(a): 6.01.2006
Offline
PostNapisane: 21 sty 2006, 12:12 
Cytuj  
ha , gra napewno nas nie zawiedzie , czekam na wersje finalną...

**

Posty: 213
Dołączył(a): 22.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2006, 12:27 
Cytuj  
Zainstalowałem demko wszystko fajnie tylko jak odpalam gre wyskakuje okienko z tekstem : "A required security module can not be activated. This program can not be executed." :wtf: :wtf: Czy ktos wie o co może chodzić?
Torel


_________________
LOYAL? HARD WORKING? FULLY EXPENDABLE? --THE EMPIRE NEEDS YOU -- IT'S NOT ABOUT THE PAY, IT'S ABOUT CRUSHING THE REBELLION.

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2006, 13:03 
Cytuj  
gdzie ja to ściągne ????????????


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

****

Posty: 1490
Dołączył(a): 19.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2006, 13:13 
Cytuj  
fileplanet ?


_________________
Obrazek

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2006, 13:16 
Cytuj  
nvm, znalazłem już i mam 10% :)


STAR WARS FTW !!!!!!!!!!!

empiere at war to pewniak :D


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

***

Posty: 541
Dołączył(a): 24.06.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2006, 13:41 
Cytuj  
Kostek napisał(a):
Zainstalowałem demko wszystko fajnie tylko jak odpalam gre wyskakuje okienko z tekstem : "A required security module can not be activated. This program can not be executed." :wtf: :wtf: Czy ktos wie o co może chodzić?
Torel


Reinstalnij i tym razem zainstaluj pakiet dirx o ktory prosi. To chyba jakies uzupelnienie bibliotek potrzebnych do uruchomienia.

Ja blyskawicznie demo sciagnalem z gry.imro.pl

Na poczatku mi mi sie wieszalo zanim gra sie wczytala :P Ale za 4tym razem weszlo.
Generalnie wszystko wyglada spoko. Ucieszyl mnie fakt, ze to nie zwykly RTS a cos w stylu..... no mam to na koncu jezyka. Nvm.
Chyba Lucas nareszcie zrozumial, ze samo Star Wars w tytule nie wystarczy by gra byla dobra i zaczeli sie starac jak przed laty.


_________________
Mess with the best, die like the rest. Founder of Atlantis - Eclipse
http://elektroniczne-papierosy.info

**

Posty: 213
Dołączył(a): 22.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2006, 14:34 
Cytuj  
Kurde nie pomogło :har: dalej wyskakuje to okienko a dirx instalowałem za pierwszym razem, ale kupa :har: POMOCY co mam zrobic :]


_________________
LOYAL? HARD WORKING? FULLY EXPENDABLE? --THE EMPIRE NEEDS YOU -- IT'S NOT ABOUT THE PAY, IT'S ABOUT CRUSHING THE REBELLION.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 sty 2006, 15:05 
Cytuj  
Wylacz wszystkie napedy wirtualne, mialem to samo - wylaczylem daemona i antiblaxx <- poszlo gladko.

Btw. Szkoda ze demko jest takie biedne :( niepelny tutorial i jedna 10min misja rebelami.. mogli jeszcze chociaz dac 1 misje imperium.

**

Posty: 399
Dołączył(a): 22.10.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2006, 15:31 
Cytuj  
scorpio007 napisał(a):

Ja blyskawicznie demo sciagnalem z gry.imro.pl



ja sobie odpuscilem, transfer ~13kBps.

znalazlem na t-online.de, idzie na max lacza.


_________________
Here I am broken hearted
came to poo but only farted

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2006, 16:06 
Cytuj  
Morgul napisał(a):
Wylacz wszystkie napedy wirtualne, mialem to samo - wylaczylem daemona i antiblaxx <- poszlo gladko.

Btw. Szkoda ze demko jest takie biedne :( niepelny tutorial i jedna 10min misja rebelami.. mogli jeszcze chociaz dac 1 misje imperium.
Właśnie to budzi moje obawy co do finalej gry, bo jeśli demo zajmuje 741MB to ile może zajmować gra aby nie była tak płytka.....8GB ?? :] W demie nie ma żadnych cut-scenek, jest jeden okrojony na maxa tryb i kiepskawy tutorial....demko powinno zajmować najwyżej z 300MB.... :]


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2006, 16:21 
Cytuj  
Kassei napisał(a):
Morgul napisał(a):
Wylacz wszystkie napedy wirtualne, mialem to samo - wylaczylem daemona i antiblaxx <- poszlo gladko.

Btw. Szkoda ze demko jest takie biedne :( niepelny tutorial i jedna 10min misja rebelami.. mogli jeszcze chociaz dac 1 misje imperium.
Właśnie to budzi moje obawy co do finalej gry, bo jeśli demo zajmuje 741MB to ile może zajmować gra aby nie była tak płytka.....8GB ?? :] W demie nie ma żadnych cut-scenek, jest jeden okrojony na maxa tryb i kiepskawy tutorial....demko powinno zajmować najwyżej z 300MB.... :]


może być nawet, że będzie na 3 dvd po 4.7gb...


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

**

Posty: 413
Dołączył(a): 28.02.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2006, 19:03 
Cytuj  
osobiscie jestem pod wrazeniem gra wyglada jak polaczenie Star Wars Rebelion i Force Commander, bitwy (zwlaszcze te w kosmosie) wygladaja super no i kamera filmowa :] ,jestem ciekaw jak to bedzie wygladalo w mp bo singel zapowiada sie ciekawie


_________________
Obrazek

**

Posty: 299
Dołączył(a): 21.10.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2006, 19:40 
Cytuj  
Jak pewnie wiecie wyszlo juz pare modow np:

Prawie najlepszy jaki wyszedl do dema EAW Chris mod 4 ktory dodaje wiecej statkow w tym

-T4-B
-Field COMM other
-Fleet COMM other
-Mon Calamari Cruiser
-Corellian Gunschip
-Marauder Cruiser
-Assault Frigate MK II
-A-Wing
-Z-95


Do zmian dochodza jeszcze :

- Walki w kosmosie sa teraz dostepne we 3 miejscach(ale odgrywaja sie na tej samej mapie)
- wlaczenie AI imperium
- Imperium ma wiecej jednostek
- zaczyna sie z 50000 kredytow
- Punkty dowodzenia zwiekszono do 500
- Sa dostepne nowe budynki w tym nowe stacje kosmiczne


Drugi z modow

Dodaje rebeliantow takie zabawki jak :

- 2 statki Venator
- Death Star
- Mon Calamari Cruisers (MC-80)+ mozliwosc ich budowania



Ale chyba najlepszym dostepnym modem Jest mozliwosc grania jako Imperium.I zajac nimi az 5 planet

Mozna zbudowac miedzy innymi takie zabawki Imperium jak :

- Death Star(z eskorta)
- Victory cruiser(+)
- Acclamator class(+)
- Tie Scout Squad
- Broadside Cruiser
- Probe droid
- Gravity Well Generator
- podobno mozna tez budowac statki klasy Venator ale mi sie nie udalo nigdy tego zrobic

Z jednostek naziemnych mozmey kontrolowac miezdy innymi
- 2-M Repulsor Tank
- AT-ST
- AT-AT
- Tie Mauler


A z dostepnych bohaterow mamy Bobba Fetta wraz z jego statkiem Slave 1

Wszystkie mody rozpakowywac w :

C:\Program Files\LucasArts\Star Wars Empire at War Demo\GameData\Data

Ps.: Moze mi ktos powiedziec czy ktorys ze statkow imperium ktory ma + w nawiasie to jest Captain Piett's Star Destroyer Bo jestem ciekaw ?

***

Posty: 541
Dołączył(a): 24.06.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2006, 19:43 
Cytuj  
enkil napisał(a):
scorpio007 napisał(a):

Ja blyskawicznie demo sciagnalem z gry.imro.pl



ja sobie odpuscilem, transfer ~13kBps.

znalazlem na t-online.de, idzie na max lacza.


Musiales trafic na moment, kiedy sporo ludzi sciagalo. Mnie sie sciagalo ~90kBps


_________________
Mess with the best, die like the rest. Founder of Atlantis - Eclipse
http://elektroniczne-papierosy.info

**

Posty: 213
Dołączył(a): 22.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 sty 2006, 18:19 
Cytuj  
Morgul napisał(a):
Wylacz wszystkie napedy wirtualne, mialem to samo - wylaczylem daemona i antiblaxx <- poszlo gladko.

Btw. Szkoda ze demko jest takie biedne :( niepelny tutorial i jedna 10min misja rebelami.. mogli jeszcze chociaz dac 1 misje imperium.


Wielkie dzieki poszło po wyłączeniu anitblaxa i deamona :D


_________________
LOYAL? HARD WORKING? FULLY EXPENDABLE? --THE EMPIRE NEEDS YOU -- IT'S NOT ABOUT THE PAY, IT'S ABOUT CRUSHING THE REBELLION.

**

Posty: 213
Dołączył(a): 22.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 sty 2006, 19:57 
Cytuj  
Wrażenie z demka mam jak najbardziej pozytywne, wreszcie RTS SW trzymajacy klimat :D bitwy kosmiczne Rox, z naziemnymi to nie wiem jeszcze bo zrobiłem desant na tatoo i totalny chaos, jednostki mi wybuchały jedna po drugiej :] (moze za dlugo ogladałem jawas, rancory itp. zamiast prowadzic żołnierzy do boju) :)
Mam nadzieję ze nie przesuną znowu premiery i juz niedlugo będzie mozna zaprowadzić Imperialny porządek w galaktyce :]


_________________
LOYAL? HARD WORKING? FULLY EXPENDABLE? --THE EMPIRE NEEDS YOU -- IT'S NOT ABOUT THE PAY, IT'S ABOUT CRUSHING THE REBELLION.

****

Posty: 1309
Dołączył(a): 7.08.2004
Offline
PostNapisane: 22 sty 2006, 20:13 
Cytuj  
Naprawde fajnie sie zapowiada. Demko podsycilo moj apetyt ale obawiam sie ze full wersja nie zmiesci sie na moim dysku O_o (40gb, 3 partycje).


_________________
Obrazek

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 22 sty 2006, 20:57 
Cytuj  
Kostek napisał(a):
i juz niedlugo będzie mozna zaprowadzić Imperialny porządek w galaktyce :]



AMEN !


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 22 sty 2006, 21:08 
Cytuj  
Potestowałem grę dłużej z wszystkimi modami i na różnych poziomach trudności...i....hmmmm....gra szybko mnie znudziła....Jeśli tryb singleplayer nie będzie jakiś wystrzałowy to będzie to gra typu "zagraj raz i schowaj do szuflady", bo jak narazie to gra jest płytka jak cholera i niedorasta Rebellion (Supremacy) do pięt. Jest jeden surowiec (kasa), wszystko buduje się z identyczną prędkością i nie jest ważne czy to Sonda Zwiadowcza czy Gwiazda Śmierci... Wiem, że to RTS ale ludzie dajcie spokój, czasy Command & Conquer minęły dawno temu :] Przecież troszkę inwencji twórczej i część strategiczna wyglądałaby znacznie lepiej, przedewszystkim większa ilość surowców oraz najważniejsze żeby planeta nie byłą jadną planszą...przecież na każdej może być kilka terenów do opanowania....rozgrywka byłaby znacznie ciekawsza...No ale poczekam na finalny produkt i dopiero się wypowiem :]


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.