Saed, sub /nin wiele razy tam mi uratowal tylek przed Guided Missile, problem jednak jest z tym, ze Omega wali rowniez Hyper Pulse, ktory olewa cienie. Jak Omega walnie Hyper Pulse > Guided Missile to ja albo:
a) zdarze nalozyc cienie i rakietka mi nic nie zrobi
b) nie zdarze nalozyc cieni i jest po zawodach (ew. koncze z 100hp)
Niestety b) bardzo czesto tyczylo sie ludzi bez cieni.
Gal ma w sumie niezly pomysl z tymi pompami. Sprobujemy je nastepnym razem rzucic na tych etapach.
Pare kwestii organizacyjnych jeszcze:
a) podczas walki, jesli padniecie majac RR na sobie to nie wstawajcie kiedy wam sie wydaje ze jest bezpiecznie (bo jak widzialem to nigdy niebylo); wstawajcie zawsze jak Omega/Ultima uzywa TP move/AoE, drugiego Tp move/AoE zaraz po pierwszym nie walnie, wiec nie padniecie od razu i bedzie mogli spokojnie odbiec na bezpieczna odleglosc
b) magowie, jesli ktos sie Reraise'uje, to nie walcie wszyscy na raz Cure'ow bo to strata many; WHM ma sie skupic przede wszystkim na tanku, a potem na walczacych, swiezo wskrzeszonych moze podleczyc support healer (BRD lub RDM) lub moga podleczyc sie sami, ostatecznie moze to zrobic BLM
c) melee, weakness nie oznacza ze macie sie schowac w koncie i nie walczyc :> brak sub /nin tez nikogo nie tlumaczy, jest blink band; jedyne AoE ktore przechodzi przez cienie to Hyper Pulse, a ze robi on ok 200 dmg to nawet na weakness mozna to przezyc; Guided Missile nie przechodzi przez cienie, wystarczy jeden zeby jej uniknac; jesli stracicie cienie to odbiegacie, recastujecie i z powrotem mordujecie
w takim przypadku lepiej w ogole Blink Band nie zdejmowac, lepiej bic slabiej niz wcale
Mnie do piatku w grze nie ma (egzaminy), wiec jakiekolwiek farmowanie odpada :/