aby wyjaśnić pytania do jakiego rodzaju zaliczyć można RFo
tak, jest to hack&slash - (która gra taką nie jest (?))
jednakże dość mocno rzuca się to w oczy albowiem questy (mające "jakąś tam fabułę" nie maskują zbyt dobrze ciągłego grindu)
granie solo jest dość żmudne, natomiast w grupie idzie to jak błyskawica
(jak tylko ruszyła phase 1, w 2 dzień było już kilkunastu graczy po zmianie klasy - 30lvl)
istotnym faktem hack&slasha w RFo nie jest cięcie i gięcie wszystkiego przez 24h/dobe aby tylko zdobyć level.
Podczas normalnej harówki podnosimy level skilli (dla rangera, warriora, wizarda) oraz, jak by to określić, możliwości bojowe (range, melee, unit, force, shield, defence) które rosną w przypadku używania konkretnej broni
(tylko defence rośnie od przyjmowania uderzeń, a z każdym dodatkowym lvlem defence rośnie nam max hp o ~60 więcej)
bufów jest dużo, ale dostępnych dla magów posiadających tier 2 spells,
a dla każdej klasy (poza rasą accretii) dostępne są regeneracja mp/hp, przedłużenie działania wszystkich buffów, i healing (którego w zasadzie się nie używa, albowiem po to są flaszki - które swoją drogą kosztują fortunę)
oczywiście móżna bufować i siebie i innych
nie istnieje tu pojęcie PvP ... choć w zasadzie to wygra ten kto dysponuje większą ilością HP pots - nic ponadto
natomiast RvR zaczyna się od 25lvlu i jak już wspomniał Keii potrzeba conajmniej kilkunastu chłopa aby utłuc przeciwnika z dużo wyższym lvlem
oczywiście ilość zdobytych punktów CP jest niebotycznie większa niż przy tułuczeniu oponenta na tym samym lvlu
dodatkowo aby uprzedzić wyżywanie się na dużo słabszych, punktry CP tracimy jeśli przeciwnik ma ok 6 lvli niej niż my
z tym ammo to może Keii trochę przesadził, ale advanced beam ammo i energy cells mają 25% wyższy dmg (choć nie wierzę suchym statystykom albowiem z ~150 zadawanego dmg wskoczyłem na ~230 ... )warto inwestować zatem w adv. ammo,
są jeszcze inne rodzaje amunicji (venom, mineral ammo, exploding ammo)
które w konkretnych przypadkach dają różny efekt( exploding ammo zadaje obrażenia symultanicznie kilku mobom - dobre w party)
co do lvla:
w becie lvl cap wynosi 39
w obecnym giga update 3 wynosi 50
w następnym giga update lvl cap ma wzrosąć do bodajże 60
Cytuj:
Jak oni chcą za to abonament to równie dobrze mogą MU Online czy Kal Online zrobić na abonament bo to dokładnie ta sama półka.
to czemu w takim razie L2 jest płatne ? (pyt. retoryczne)