mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 412 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 15:54 
Cytuj  
emesio napisał(a):
Bzdura. Na BG użyteczność tych talentów spada do minimum. Tam masz respa co 30 sekund z full mana. A Evo ci daje 1 mana bar raz na 10 min. Czyli w skali jednego BG - nic. Oczywiscie na outdoor PVP i w użyteczność jest zdecydowanie większa.


jesli ktos chodzi _tylko_ do 3 instancji (WSG,AV,AB) no to fakt evo jest zbedne ale to sa _wyjatki_ tak samo jak _wyjatkiem_ jest mag ktory bedzie sluzyl tylko do grindowania easy mobow za pomoca AoE. A rozumiem ze rozpatrujemy maga pod katem uzytecznosci w:
- instancjach pve
- bg
- grindzie single target
- grindzie aoe

a jesli pod katem tylko i wylacznie BG to nie zabieram zdania bo mam w tym doswiadczenie zerowe.


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

**

Posty: 299
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 16:20 
Cytuj  
lutus: masz racje, ale ice block to jest jednorazowka ktora ci uratuje zycie na 10 sekund. przydatnosc w BG porownywalna do evocation. Pakowanie 21 talentow w celu zdobycia ice blocka jest imo glupie.

poza tym drzewko arcane nie konczy sie na evocation i IAE. Jest jeszcze bardzo przydatne impAM, Imp CS!! itd.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 16:22 
Cytuj  
r_ADM napisał(a):
poza tym drzewko arcane nie konczy sie na evocation i IAE. Jest jeszcze bardzo przydatne impAM, Imp CS!! itd.


....PoM oraz dla niektorych AP


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired


Posty: 23
Dołączył(a): 21.01.2006
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 16:26 
Cytuj  
Edit: Jeszcze zemnie % nie zeszły --> źle zinterpretowałem czytany post


Ostatnio edytowano 10 lut 2006, 17:37 przez geo, łącznie edytowano 2 razy
***

Posty: 670
Dołączył(a): 3.12.2004
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 16:46 
Cytuj  
geo napisał(a):
Nic tylko pogratulowac skilla i "fantastynego" bulidu.


A gdzie przeczytałeś tu coś o moim buildzie? Numery totka na środę w cytownym zdaniu też widzisz?

Edit: Co do skilla. Nie graliśmy razem. Nie wypowiadaj się.


_________________
Emesio, UD mage Balnazaar EU http://wow.allakhazam.com/profile.html?631397 (retired)
Emesio, UD mage Shattered Hand US http://wow.allakhazam.com/profile.html?240771 (retired)
Emesio, UD mage Frostmane EU (aka NE rogue bez profilu i też retired)


Posty: 23
Dołączył(a): 21.01.2006
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 16:55 
Cytuj  
emesio napisał(a):
A gdzie przeczytałeś tu coś o moim buildzie?

Mój błąd, to nie ty posiadasz ten fantastyczny bulid frost+fire, pomyliłem się, przepraszam.
Edit: postownaie na forum po opijaniu sesji nie zawsze jest najlepsyzm pomysłem.


Ostatnio edytowano 10 lut 2006, 17:32 przez geo, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 670
Dołączył(a): 3.12.2004
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 17:24 
Cytuj  
geo napisał(a):
Co do skilla pozwól, że zacytuję:
emesio napisał(a):
Tam masz respa co 30 sekund


No widzisz. IMO umiejętne wykorzystanie tego faktu może dawać przewagę w skali rozgrywki. Ciężko to wykorzystać bo brakuje bind K /kill. Czemu? Zakładając że twoja ekipa walczy i - zakładamy - bezpośrednią potyczkę przegrywa - ty odpalasz Evo, koledzy giną, mają respawn, giniesz 3 sek po respawnie (bo się wszyscy przeciwnicy rzucają na Ciebie), jesteś 27 sek na GY. Zginiesz razem z nimi przed respem - bingo, resp z full mana i z ekipą. Zaleta, nie wada.

Aha, ale ja jestem noskillem, który za dużo grał kiedyś w FPP, więc pewnie i tak nie wiesz o czym pisze skill0rze. I za mało we mnie ducha RP.


_________________
Emesio, UD mage Balnazaar EU http://wow.allakhazam.com/profile.html?631397 (retired)
Emesio, UD mage Shattered Hand US http://wow.allakhazam.com/profile.html?240771 (retired)
Emesio, UD mage Frostmane EU (aka NE rogue bez profilu i też retired)

****

Posty: 1375
Dołączył(a): 23.03.2005
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 21:56 
Cytuj  
r_ADM napisał(a):
lutus: masz racje, ale ice block to jest jednorazowka ktora ci uratuje zycie na 10 sekund. przydatnosc w BG porownywalna do evocation. Pakowanie 21 talentow w celu zdobycia ice blocka jest imo glupie.

poza tym drzewko arcane nie konczy sie na evocation i IAE. Jest jeszcze bardzo przydatne impAM, Imp CS!! itd.
Wcale nie, pomoże ci wygrac walke gdy woj zatrzyma cie w miejscu, gdy rogue zrobi to samo lub cie oslepi, gdy inny mag zrobi ci sheep itd.

**

Posty: 299
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 11 lut 2006, 00:06 
Cytuj  
Jeden Ice block raz na 5 minut wielkiego znaczenia miec nie bedzie.


_________________
Obrazek

*

Posty: 120
Dołączył(a): 5.04.2002
Offline
PostNapisane: 11 lut 2006, 12:16 
Cytuj  
Nie bede zakladal nowego tematu, wielu magow jest tu wiec zapytam sie.

Czy odczuliscie jakas odczuwalna, moze takaz ze istotnie zminiliscie sposob gry, poprawe po tym jak:

1. wprowadzono +hit spells

2. dodano spell penetration

3. zminiono pyroblasta

4. mozemy robic 10 wody per stack

5. owca chodzi jak szalona

Taka mala ankieta.

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 11 lut 2006, 12:47 
Cytuj  
1. +hit spells - Niestety nie mam niczego co to daje wiec nie moge sie wypowiedziec

2. Nie mam pojecia co to ;)

3. Jestem frost magiem to nie wiem jak zmieniono i nic nie odczuwam

4. BARDZO ODCZUWALNE! :)

5. Chodzi? Hmm, nie wiem czy to cos daje...

***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 11 lut 2006, 13:04 
Cytuj  
Evocation imo bardzo sie przydaje w grupowym BG.
Ja bardzo czesto mialem taka sytuacje ze po pierwszej masowej potyczce praktycznie bylem out of mana kiedy moj team ciagnal caly czas do przodu.
Co do builda to oczywiscie pozostaje mi sie zgodzic ze kazdy dobiera sobie talenty wedlug wlasnego uznania. To ze istnieje kilka sprawdzonych buildow uzywanych przez wiekszosc graczy nie znaczy ze sa one jedyna sluszna droga rozwoju maga.

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 11 lut 2006, 16:31 
Cytuj  
Schirru napisał(a):
Nie bede zakladal nowego tematu, wielu magow jest tu wiec zapytam sie.

Czy odczuliscie jakas odczuwalna, moze takaz ze istotnie zminiliscie sposob gry, poprawe po tym jak:

1. wprowadzono +hit spells

Powiem szczerze nie bardzo... W PvE szansa na trafienie Nefa to o ile dobrze pamiętam 72% czyli należałoby zgromadzić naprawdę dużą ilość itemów z tym efektem, żeby dało się odczuć różnice. A jeżeli ktoś, tak jak ja, idzie w kierunku full NW to jest to raczej niewykonalne.

Cytuj:
2. dodano spell penetration

Również ciężko powiedzieć, jestem fire specced, noszę ten ring z AV i tyle...

Cytuj:
3. zminiono pyroblasta

Tutaj duża zmiana. Przed 1.9 ten czar był bezużyteczny. Po dojściu do pewnego poziomu +damage Fireball zadawał większego obrażenia do Pyroblasta (przy initial hit, nie licząc dota). Teraz działa całkiem przyjemniej w połączeniu z AP i trinketami.

Cytuj:
4. mozemy robic 10 wody per stack

To wiadomo.

Cytuj:
5. owca chodzi jak szalona

Trochę denerwująca zmiana, nie bardzo wiem czemu mająca służyć. Ale w sumie nic takiego.

**

Posty: 376
Dołączył(a): 13.08.2003
Offline
PostNapisane: 11 lut 2006, 17:36 
Cytuj  
Firemag powinien miec + 3 to hit, a Frost +7 i w góre. To hit jest wazniejszy nawet od + crit bo jest rolowany przed critem. Pozatym +1 to hit zmniejsza rezist na frost o 0,5 % ale z całej puli.Tak wiec jak mob ma 300 frost rezist = 75 % szansy na całkowite zrezistowanie dmg. A jak mag ma 5 % to hit to taki mobek majac 300 frost rezist, bedzie mial tylko 72,5 % szansy na takiego rola.


_________________
http://www.thedust-guild.pl/
I <3 BL Arvold
http://forums.wow-europe.com/thread.htm ... 4168&sid=1


Posty: 4
Dołączył(a): 12.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 lut 2006, 17:47 
Cytuj  
r_ADM napisał(a):
Jeden Ice block raz na 5 minut wielkiego znaczenia miec nie bedzie.

ale glupoty gadasz, ice block jest jednym z lepszych czarow maga,a dlaczego? sam pomysl...

*

Posty: 120
Dołączył(a): 5.04.2002
Offline
PostNapisane: 11 lut 2006, 18:13 
Cytuj  
Arvold napisał(a):
Firemag powinien miec + 3 to hit, a Frost +7 i w góre. To hit jest wazniejszy nawet od + crit bo jest rolowany przed critem. Pozatym +1 to hit zmniejsza rezist na frost o 0,5 % ale z całej puli.Tak wiec jak mob ma 300 frost rezist = 75 % szansy na całkowite zrezistowanie dmg. A jak mag ma 5 % to hit to taki mobek majac 300 frost rezist, bedzie mial tylko 72,5 % szansy na takiego rola.


Moim zdaniem sie mylisz,
+ hit nie ma nic do resista jaki ma twoj przciwnik dziala on tylko na bazowa sznase na trafienie czarem. Dla przyklady majac 60 lvl i walczac z 60 lvl ma sie 95% sznsy na trafieni wiec +4 hit da ci 99%, ale po przucie na trafieni masz spawdzenie rezista przeciwnika, tam +hit juz nie pomaga. Wiec do PvE im wiecej tym lepiej, do PvP dwa enchanty wystarcza.

**

Posty: 376
Dołączył(a): 13.08.2003
Offline
PostNapisane: 11 lut 2006, 19:57 
Cytuj  
Schirru napisał(a):
Arvold napisał(a):
Firemag powinien miec + 3 to hit, a Frost +7 i w góre. To hit jest wazniejszy nawet od + crit bo jest rolowany przed critem. Pozatym +1 to hit zmniejsza rezist na frost o 0,5 % ale z całej puli.Tak wiec jak mob ma 300 frost rezist = 75 % szansy na całkowite zrezistowanie dmg. A jak mag ma 5 % to hit to taki mobek majac 300 frost rezist, bedzie mial tylko 72,5 % szansy na takiego rola.


Moim zdaniem sie mylisz,
+ hit nie ma nic do resista jaki ma twoj przciwnik dziala on tylko na bazowa sznase na trafienie czarem. Dla przyklady majac 60 lvl i walczac z 60 lvl ma sie 95% sznsy na trafieni wiec +4 hit da ci 99%, ale po przucie na trafieni masz spawdzenie rezista przeciwnika, tam +hit juz nie pomaga. Wiec do PvE im wiecej tym lepiej, do PvP dwa enchanty wystarcza.


95 % masz tylko w pve na wszytkie czary. Jak mob ma identyczny lvl jak ty. I tylko w PvE liczy sie lvl postaci.

W PvP liczy sie lvl czaru.
Piszerz o czarach fire, a ja o frost które sa liczone binarnie. I w PVP liczy sie lvl czaru a nie lvl postaci. Od patch chyba 1.7 aby znerfowac uzwyanie lvl 1 czarow.

Odnosnie + to hit.

http://www.wowwiki.com/Formulas:Spell_hit_chance

Dlatego dla kazdego frost maga + to hit to podstawa. Dla firemaga masz racje 3% wystarczy.


_________________
http://www.thedust-guild.pl/
I <3 BL Arvold
http://forums.wow-europe.com/thread.htm ... 4168&sid=1

*

Posty: 120
Dołączył(a): 5.04.2002
Offline
PostNapisane: 11 lut 2006, 21:07 
Cytuj  
Arvold napisał(a):
95 % masz tylk w pve na wszytkie czary. Jak mob ma identyczny lvl jak ty. I tylko w PvE liczy sie lvl postaci.

W PvP liczy sie lvl czaru.
Piszerz o czarach fire, a ja o frost które sa liczone binarnie. I w PVP liczy sie lvl czaru a nie lvl postaci. Od patch chyba 1.7 aby znerfowac uzwyanie lvl 1 czarow.

Odnosnie + to hit.

http://www.wowwiki.com/Formulas:Spell_hit_chance

Dlatego dla kazdego frost maga + to hit to podstawa. Dla firemaga masz racje 3% wystarczy.


Istotnie, teraz sobie przypominam ten patche
Tylko ze patrzac na formule z tej strony wynika ze frost mag ma 20% "missa" z frostbolta na inna 60 co jest nieprawda, tak samo jaki i nie ma 95% "missa" z 10 lvl frost nove.
Az tak zle z magiem nie jest:)

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 11 lut 2006, 23:34 
Cytuj  
Arvold napisał(a):
W PvP liczy sie lvl czaru.
Piszerz o czarach fire, a ja o frost które sa liczone binarnie. I w PVP liczy sie lvl czaru a nie lvl postaci. Od patch chyba 1.7 aby znerfowac uzwyanie lvl 1 czarow.

Jesteś pewien? Regularnie używam rank 1 Frostbolta i Frost Novy i nie zauważyłem żadnej różnicy w resistach. Z tego co mówisz wynika, że te czary prawie w ogóle nie powinny "wchodzić". A lądują normalnie, jak ich wysoko poziomowe odpowiedniki.

Powiem szczerze trochę mnie zaskoczyłeś. Nie czytam oficjalnego forum regularnie, ale nie sądze, żeby taka informacja przeszła niezauważona. Na różnych boardach typu Nurfed czy NA magowie należący do tych gildii twierdzą, że w PvP liczą się poziomy rzucającego i celu a nie czaru.

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 11 lut 2006, 23:46 
Cytuj  
Nukh napisał(a):
Arvold napisał(a):
W PvP liczy sie lvl czaru.
Piszerz o czarach fire, a ja o frost które sa liczone binarnie. I w PVP liczy sie lvl czaru a nie lvl postaci. Od patch chyba 1.7 aby znerfowac uzwyanie lvl 1 czarow.

Jesteś pewien? Regularnie używam rank 1 Frostbolta i Frost Novy i nie zauważyłem żadnej różnicy w resistach. Z tego co mówisz wynika, że te czary prawie w ogóle nie powinny "wchodzić". A lądują normalnie, jak ich wysoko poziomowe odpowiedniki.

/signed ja uzywam tylko nova level 1 bo najtansza a efekt frozen ma ten sam


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 412 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 21  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.