mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 748 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 513
Dołączył(a): 21.06.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2006, 09:54 
Cytuj  
[quote="Qraczek"]Oni wylaza zbyt dlugo ...

imo jesli probowalbys ich aoe caly czas to magowie/locki wypluja sie z many za szybko.
jesli zebrac i aoe to predzej czy pozniej jakis healer zbierze aggro z warkow trzymaja ich w srodku i tez bedzie zle ...

imo kiepski pomysl[/quote]

k dzieki:) mamy burze mozgow na forum gildiowym i wole tu zapytac niz wipowac nastepne 10 razy :)


_________________
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... s&n=Venomo

****

Posty: 1199
Dołączył(a): 27.06.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2006, 10:05 
Cytuj  
Co do Ratzgore my mamy easy mode :)

5 Shammanów z Earthbind totem trainuja Legionistów w srodku po obwodzie "szachownicy" do kazdego shammana jest przydzielony jeden priest który go healuje i shielduje :)
Dragonkiny kazdy drood ma przydzielonego jednego do usypiania , hunter jednego do kitowania , lock jednego do chain fear
Magowie + rogue zabijaja magów i wszystko jest cacy


_________________
Shadhun napisał(a):
zawsze można chwalic sie na forum że ma sie żone biseksualistke i mieć kretyński napis w sigu.


Posty: 33
Dołączył(a): 18.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 lut 2006, 10:06 
Cytuj  
zabijenie wszystkich mobow mija sie z celem
moby spawnuja sie nieprzerwanie do ilosci 40 sztuk w sali
sens ma zabijanie jedynie magow, ktorzy sa najbardziej bolesni ze swoim AOE, i nalezy liczyc ze na miejsce 1 zabitego maga zespawnuje sie leggionare badz smok, ktory bedzie mogl biegac za warriorem w pociagu

smoki ile sie da do usypinia przez druidow, ponadto smoki moze usypiac kontroler razorgora, i powinien to robic po kazdym zniszczeniu jajka

prisci nie lecza w tej fazie, lecza jedynie paladyni

w momencie kiedy wybijecie juz wszystkich magow a moby zrespawnuja sie do ilosci 40 sztuk, przestaja sie spawnowac nowe, wystarczy wtedy jedynie bieganie z nimi w pociagu

w momencie kiedy zostana do zniszczenia 4-5 jajek - polecamy full mass fear od warow, priestow i lockow i jak najszybsze rozwalenie pozostalych jajek

potem juz tylko walka z samym bosem, w sumie proscizna :P

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2006, 10:30 
Cytuj  
Shadowclaw napisał(a):
Co do Ratzgore my mamy easy mode :)

5 Shammanów z Earthbind totem trainuja Legionistów w srodku po obwodzie "szachownicy" do kazdego shammana jest przydzielony jeden priest który go healuje i shielduje :)


Priesci w ten sposob nie zdejmuja agrro z szamanow ? Czyzby Earthbind generowal az taka ilosc aggro ?

****

Posty: 1199
Dołączył(a): 27.06.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2006, 10:41 
Cytuj  
Ni shammani uzywaja ES jak traca aggro to wystarczy , Problemem z priestami sa tylko dragonkiny czasami trudno nad któryms zapanowac


_________________
Shadhun napisał(a):
zawsze można chwalic sie na forum że ma sie żone biseksualistke i mieć kretyński napis w sigu.

*

Posty: 107
Dołączył(a): 4.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2006, 12:38 
Cytuj  
Priesci i druidzi ograniczaja sie do HoT'ow. Po odrobinie treningu i shamanowie/warriorzy i hunterzy nie potrzebuja wiecej . Konsekwencje mass aggro na priesta czy druida sa wieksze niz gdyby kiterzy padli imo..

***

Posty: 513
Dołączył(a): 21.06.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2006, 12:47 
Cytuj  
tak jak juz wczesniej pisalem: mielismy okolo 30 prob z kitowaniem (przerozne warianty) i jakos nam nieszlo, rekord (4 jajka) padl przy 2giej probie z killowaniem wiec to moze byc nasza taktyka...


_________________
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... s&n=Venomo

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2006, 12:58 
Cytuj  
jesli taktyka niesie sukces to taktyka jest dobra, nawet jesli byscie bili razorgore kiedy stoja jeszcze wszystkie jajka :), wygrywacie to taktyka jest niewazna :]


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired


Ostatnio edytowano 23 lut 2006, 13:14 przez Fabianek, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1375
Dołączył(a): 23.03.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2006, 13:11 
Cytuj  
Cirilla+ napisał(a):
zabijenie wszystkich mobow mija sie z celem
moby spawnuja sie nieprzerwanie do ilosci 40 sztuk w sali
sens ma zabijanie jedynie magow, ktorzy sa najbardziej bolesni ze swoim AOE, i nalezy liczyc ze na miejsce 1 zabitego maga zespawnuje sie leggionare badz smok, ktory bedzie mogl biegac za warriorem w pociagu

smoki ile sie da do usypinia przez druidow, ponadto smoki moze usypiac kontroler razorgora, i powinien to robic po kazdym zniszczeniu jajka

prisci nie lecza w tej fazie, lecza jedynie paladyni

w momencie kiedy wybijecie juz wszystkich magow a moby zrespawnuja sie do ilosci 40 sztuk, przestaja sie spawnowac nowe, wystarczy wtedy jedynie bieganie z nimi w pociagu

w momencie kiedy zostana do zniszczenia 4-5 jajek - polecamy full mass fear od warow, priestow i lockow i jak najszybsze rozwalenie pozostalych jajek

potem juz tylko walka z samym bosem, w sumie proscizna :P

Zabijanie mobów to frajda i dobry practice na nefa, ale mało jaka gildia potrafi to zrobić 8)

***

Posty: 513
Dołączył(a): 21.06.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2006, 13:29 
Cytuj  
btw, ilu ludzi musi byc alive zeby pokonac razora w etapie po jajkach? i jak mozna ocenic jego trudnosc?


_________________
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... s&n=Venomo

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2006, 13:31 
Cytuj  
Venomo napisał(a):
btw, ilu ludzi musi byc alive zeby pokonac razora w etapie po jajkach? i jak mozna ocenic jego trudnosc?


nie duzo 20 (w tym 4 healerow) powinno wystarczyc spokojnie, on sam w sobie jest prosty, max range casters/healers, a jak ta 20stka lyknie greater fire prot to juz wogle easy mode bo jedyne co moze zaskoczyc to Fireball valley ale w sumie slabo bije wiec helaerzy spokojnie lecza.


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***

Posty: 513
Dołączył(a): 21.06.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2006, 13:48 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
Venomo napisał(a):
btw, ilu ludzi musi byc alive zeby pokonac razora w etapie po jajkach? i jak mozna ocenic jego trudnosc?


nie duzo 20 (w tym 4 healerow) powinno wystarczyc spokojnie, on sam w sobie jest prosty, max range casters/healers, a jak ta 20stka lyknie greater fire prot to juz wogle easy mode bo jedyne co moze zaskoczyc to Fireball valley ale w sumie slabo bije wiec helaerzy spokojnie lecza.


czyli jak juz raz do tego dojdziemy to padnie... ok dzieki ^^


_________________
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... s&n=Venomo

***

Posty: 835
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2006, 23:09 
Cytuj  
heh.
ja tam lecze niskimi rangami FH :-)


_________________
Obrazek

*

Posty: 92
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 mar 2006, 13:05 
Cytuj  
Mam prośbę do weteranów BWL. Proszę o ogólne przedstawienie waszych taktyk na Vaelstrasza i elementów, które uważacie za najistotniejsze w tej walce (alliance mode). Jesteśmy aktualnie z gildią na Nefie ale Vael sprawia nam problem za każdym razem, czasem siedzimy na nim cały wieczór i to jest już wnerwiające. Może robimy coś źle, może macie jakieś cudowne rady, jeśli macie coś ciekawego do powiedzenia to pomóżcie :)

PS. napewno temat był już w tym topicu ale to jest 40 stron czytania... pigułka wiedzy o vaelu nie zaszkodzi :)

PPS. dodam jeszcze że korzystamy ze standardowej taktyki czyli: kolejka tanków i podmiana ich po złapaniu BA, rogale robią dmg a reszta robi co do nich należy i stara się złapać BA przed healerami. Padamy gdy healer przeagruje (dmg klasom zdarza się to bardzo rzadko) lub priestów BA wykończy za szybko albo gdy padnie za szybko MT i Vael przerzuci się na rajd.


Ostatnio edytowano 16 mar 2006, 13:16 przez Jerry, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 mar 2006, 13:10 
Cytuj  
Priesci healuja swoja grupe i OT, druidzi tez cala grupe wyhealuja, paladyni na MT moga sie skupic. Dobry dps do tego i vael pada.
Gdy ktos przeagrruje, to moze zabic pol raidu. To chyba wszystko.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 16 mar 2006, 14:35 
Cytuj  
Jerry napisał(a):
Mam prośbę do weteranów BWL. Proszę o ogólne przedstawienie waszych taktyk na Vaelstrasza i elementów, które uważacie za najistotniejsze w tej walce (alliance mode). Jesteśmy aktualnie z gildią na Nefie ale Vael sprawia nam problem za każdym razem, czasem siedzimy na nim cały wieczór i to jest już wnerwiające. Może robimy coś źle, może macie jakieś cudowne rady, jeśli macie coś ciekawego do powiedzenia to pomóżcie :)

PS. napewno temat był już w tym topicu ale to jest 40 stron czytania... pigułka wiedzy o vaelu nie zaszkodzi :)

PPS. dodam jeszcze że korzystamy ze standardowej taktyki czyli: kolejka tanków i podmiana ich po złapaniu BA, rogale robią dmg a reszta robi co do nich należy i stara się złapać BA przed healerami. Padamy gdy healer przeagruje (dmg klasom zdarza się to bardzo rzadko) lub priestów BA wykończy za szybko albo gdy padnie za szybko MT i Vael przerzuci się na rajd.


nerf vael

*

Posty: 107
Dołączył(a): 4.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 mar 2006, 01:07 
Cytuj  
Tips and trix!

Tankowanie
1. Podstawowa zasada tankowania Vaela to tank z najwyższym weapon dps idzie pierwszy ( mt 1 z bronia 63 dps, mt 2 z bronia 52 dps itp)
2. Shield Wall zawsze po Burning Adrenaline, zaraz po. Nie przed, w trakcie czy pod koniec. Zwsze sekunde o tym jak tank dostaje komunikat.
3. Jesli zly tank przejmuje aggro, zawsze jest cos zlego z 'kolejka tankow'', jesli sie zdarza - wszyscy pozostali wstrzymuja sie od zuzywania aggro (autoattack, lolz.)
4. Wszyscy stoja 10 ft od MT, cleave Vaela przechodzace na kolejnych tankow w kolejce skutecznie niweczy plany.

U nas wygląda to tak :
Cytuj:
MT1 stands east of Vael, MT2-5 stands behind the front leg. When MT1 gets burning adrenaline, MT2 moves so he stands adjacent to MT1, he should stand so the breath doesnt hit, but the cleave should hit.


Tank sequense

Cytuj:
MT1: Starts the encounter, spams sunder armor and heroic strike. After five seconds MT1 yells for everyone to assist (dont be slow on the call)

MT2: Starts the encounter in defensive stance does 5 sunder armor, then starts starts spamming heroic strike and sunder armor. When vael goes below 20%, spams execute and sunder armor

MT3: Starts the encounter in defensive stance and spams sunder armor. Five seconds after MT1 dies, spams sunder armor and heroic strike.

MT4: Starts the encounter in battle stance with salvation, using mortal strike and execute, when MT2 gets burning adrenaline, removes salvation and spams execute.

MT5: Stars the encounter in battle stance, with salvation, using mortal strike and execute. When MT3 gets BA, removes salvation


Nuking/DPZZ:
1. W zasadzie podstawa to kontrola aggro i sprzet. Nie ma sensu bawic sie w tranlacje polecen RL z " And now my cute puppets, all fire resist gear you got mode ON" w " Hmm, If you put less Fire resist gear you get better position on Damage Meter" - to sie niestety zdarza, i to czesto kiedy macie juz wszystko na farmie.
2. Odopowiednie uzycie BA - czyli pierwsze idziesz do Safe Spota a potem odpalasz Forstbolt czy costam.

Healz
1. Podstawa to dobre rozplanowanie leczenia - u nas przewaznie wyglada to tak - druid/paladyn do grupy hunterów/warlocków/dps warriorów, priest do magów rogue(i rouge).
Na MT(s, wszystkich w kolejce do tankowania) - 3 priestów, 2 druidów, wszyscy paladyni supportuja - przy czym priesci i druidzi koncentruja sie na MT aktualnie posiadajacym Aggro - Paladyni na całej reszcie
2. Podstawowy błąd numer 1 to brak uwagi healerów podczas przechodzeia aggro - PW:S, wszystkie mozliwe HoTy i some lovin, inaczej tank zejdzie (podczas przejscia dostaje cleave, itepe)
3. Brak Hotów i PW's doprowadza do "tank spiking" czyli zdrowia tanka drgajacego z ogromną amplitudą -po tym poznaje się źle dobrany plan leczenia. Jeśli odpowiednio doswiadczeni healerzy są na MT - HP trzyma się w miejscu a po kazdy cricie Vaela widać PW:S i natychmiastowe HoT'y.
4. Brak komunikacji pomiedzy healerami - grunt to do leczenia MT przypisac ludzi ktorzy robili to razem 1847 razy - i wiedza czego mozna oczekiwac od innych healerow - banalne, a jednak cholernie wazne.
5. przygotowacbackupy jesli MT healerzy dostana pierwsze BA's - co sie zdarza czesto i w wyniku chaosy nastepuje piekny Wipe

1. dzialanie BA kontroluje sie prawidlowymi safe spotami (LoS and all that), i obowiazkowym backupem MT healerow
2. Przerwy pomiedzy WIPE'ami to najgorsze co mozna zrobic.
3. Fajnie jest posiadac jedna osobe ktora bedzie kontrolowac Aury Paladynow -kiedy jeden padnie przesunie kolejnego do MT i bedzie zwracac uwage na osoby z tendencja do overaggro - i uzywac do tego /w nie /ra czy tS'a - osoba ktora ma dobre kontakty z grupa i niezbyt porywczy charakter jest wymarzona do tej roli wiec ludzie nie robia, omg, raidleader helper is fkin whinning at me.
4. Jesli macie problem z BA na halerów, skontrolujcie DPS - zapewne sie ociagaja. Healerzy inni niz MT powinni wstrzymac sie z leczeniem swoich grup do czasu Assist Call

/BWL weteran/ka.

*

Posty: 92
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 mar 2006, 08:23 
Cytuj  
Chastity napisał(a):
Tips and trix!

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź, w zasadzie robimy wszystko tak samo (może oprócz BoS na mt >3). Prawda jest taka że jak mamy rogali > 5, priestów >5 i trochę innych healerów to vael pada od razu albo po kilku próbach. Problem zaczyna się jak nie ma spełnionych tych warunków.. na innych bosach da się pograć ale na vaelu to się mści :/

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 17 mar 2006, 08:23 
Cytuj  
Chastity - jakos to tak napisales, ze jakbym nigdy vaela nie robil , to bym go chyba nie zrobil z ta strategia:)

p.s. po 3 przeczytaniu zaczyna to nabierac sensu, po prostu piszesz 5 razy o tym samym w kolko na 5 roznych sposobow, dlatego takie skomplikowane to zrobiles...


About healing na vaelu - najlepiej bierzemy 7 priestow ( a co, mozna nie?) dajemy po 1 do kazdej grupy oprocz 1, do 1 grupy wwalamy locka palka+3 warkow MT, do grupy 2 wwalamy locka palka + 2 MT, do grup 7,8 po 2 magow 2 druidow ( ktorzy to lecza MT) i jednego priesta. Priesci spamuja poh ( group heal), druty lecza MT, palki lecza raid ( no zawsze sie zdarzy ze jakis priest dropnie, dostanie BA czy cus) + pomagaja na MT.

I jeszcze jedna uwaga - przy tworzeniu grup najlepiej robic je typami - melee, ranged ( czyli nie pakowac maga z rogalem do grupy np.) - ulatwia to poh'owanie priestom, poh na razie ma jeszcze maly zasieg.


_________________
Nie mam pomyslu na signature

*

Posty: 92
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 mar 2006, 11:46 
Cytuj  
Mam jeszcze takie pytanko na temat vaela, wiadomo że hunterzy/rogale robią FD/fainta kiedy mogą a szczególnie podczas zamiany tanków.. czy inne dmg klasy (bez skilli na redukcję aggro) przestają DPSować podczas zamiany? Wydaje mi się że vael rzadko aggruje się na klasy DPS, najczęściej na healerów.. czy robicie coś szczególnego podczas zamiany tanków?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 748 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.