mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 20 lut 2002, 11:03 
Cytuj  
Caly temat znajdziecie tutaj:
http://boards.uo.com/cgi-bin/showflat.pl?Cat=&Board=dev&Number=1031103&page=0&view=collapsed&sb=5&part=1

A oto co mial miedzy innymi do powiedzenia Evocare:
Changes to the consequences/conditions of the "Murderer" status:
1. All characters will receive a "one-time" reprieve for all
murders of every type.
2. All tracking of "short-term" and "ping-pong" murder counts
will be eliminated (they will be obsolete upon the implementation of the
changes below).
3. The "stat loss" system will be eliminated completely (red
characters will no longer take stat loss upon ressurection).
4. All newly acquired murder counts will decay with 120-hour (5
days) real-time timers (online or offline).
5. Due to the imprecise nature of Justice in Felucca, murder
counts will now be tracked on a shard level for each account. After 5
murders on that shard all characters on that shard for that account will
become red (all other characters on that shard for that account are
considered accessories to murder).

6. Reds (murderers) will no longer be able to ban other players
from houses.
7. Houses will have a "no red entry" option that will prevent
all reds from entering the house (essentially, they will be "auto-banned"
from that house).
8. Due to the remaining force of Justice in Felucca, reds will
no longer be able to cast the recall spell.
9. The "bounty system" will be eliminated.
10. The "murderer" paperdoll title will be eliminated (although
players with 5 murders will still highlight red and be considered
"murderers" in this document).


Najbardziej kontrowersyjny jest oczywiscie punkt 5... na poczatku sobie mysle... WTF!? Ale po chwili namyslu - lepsze to niz statloss tak jak jest teraz... Nie bede juz mogl siedziec pod moonglow bankiem tram, ale jakos to chyba przezyje :grin:

Aha, zmiany dotycza oczywiscie tylko 'reg shardow' :wink:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Mac dnia 2002-02-20 11:04 ]</font>

*

Posty: 168
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 lut 2002, 11:14 
Cytuj  
Nie wiem po co sie tak jebia, niech wprowadza 2x trammel i redzi beda tylko w rezerwacie siege perilous :smile:

***
Avatar użytkownika

Posty: 922
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 lut 2002, 11:18 
Cytuj  
Jak napisza co blue beda dostawac za chodzenie do felucji to wtedy sie wyjebie:/


_________________
I wish to place a trash barrel~

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2609
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 lut 2002, 12:55 
Cytuj  
Hmm zabawne... zwykla promocja dla graczy z 2-ma lub wiecej kontami. Moze OSI ma klopoty finansowe?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 20 lut 2002, 13:43 
Cytuj  
A czym innym jest sp? heh..
Tu mamy cos podobnego ale na wieksza skale.

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Mac dnia 2002-02-20 13:44 ]</font>

**

Posty: 478
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 lut 2002, 14:54 
Cytuj  
Chcialem cos napisac, ale stwierdzilem ze szkoda slow :sad:

*

Posty: 128
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 lut 2002, 15:08 
Cytuj  
A mnie sie to kufa ani troche nie podoba ...


_________________
Va'esse deireadh aep eigean...

Stupidity should be rewarded with death ...

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 lut 2002, 15:47 
Cytuj  
heh z tymi redami na wszystkie postacie to rzeczywiscie glupota :/ nie dosc teraz ze ludzie nie beda pk bo sie boja statloss to po tym nie beda pk bo nie chca wydac 10$ wiecej na konto tylko po to zeby miec tamera do robienia kasy :(
ale nie ma sie co przejmowac bo to tylko propozycje zmian a nawet jak wprowadza cos glupiego to i tak tylko do tramiel i zawsze mozna przyjsc na sp
kombinacje typu - morderca dostaje tylko okreslona czesc lootu to tez imho glupota.. no ale zobaczymy co wykombinuja
mozna sie przynajmniej przy tych calych dyskusjach posmiac jak jakis tramielita zacznie piszczec ze za duzo mordercow bedzie jak statloss wyrzuca i zeby tego systemu co jest nie ruszali chociaz on i tak z trammel nigdy nie wychodzi :(
eh stat loss stat lossem napewno zajmie im to pare miesiecy zanim cos wykombinuja i tak niezbyt madrego pewnie a potem w trakcie implementacji zjebia w dwoch miejscach ale ja jestem ciekaw kiedy house decay wprowadza :{ i to w starej formie...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2609
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 lut 2002, 17:48 
Cytuj  
Taaa predkosc OSI jest zadziwiajaca. Przeciez decay mial byc od stycznia. I przez kilka dni byl, a potem go wylaczyli, bo czesc nowego systemu inteferowala. Zamacili i teraz cicho siedza, gnoje.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 20 lut 2002, 18:20 
Cytuj  
Ja juz zwatpilem w decay... :sad:

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 lut 2002, 18:25 
Cytuj  
eh w tym wszystkim maja tez swoj wklad tramilici.. z reszta moze i nie tylko oni
jakby wszyscy krzyczeli - chcemy starego house decay to by bylo ok a jak polowa krzyczy chcemy idocow a reszta krzyczy nie nie przywracajcie bo paru zolnierzykow grajacych w uo wyjechalo szukac terrorystow zagrazajacych naszemu panstwu i nie moga sobie odswiezac domkow! ... glupota ludzka nie zna granic a ja poprostu chcialbym zamieszkac w wiekszym domku a nie gniezdzic sie w pieprzonym small towerze :( jakby tak przywrocic decay to na sp bylaby istna masakra a ja bym juz wcale chyba nie spal hehe kampujac i lootujac chatki bo zaloze sie ze z polowy domow nikt nie korzysta..

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.