Pomysly byly fajne - wykonanie moim skromnym zdaniem dosyc srednie.
Po pierwsze - jak bede chcial miec tier 0,5 to musze miec tier 0 ? Paranoja ... tym bardziej ze tier 0 nie mial wcale "classes: mage" itd. A to ze gracze doszli do tego ze Magister to Mag , Dreadmist to Lock itd. to oddzielna rzecz. Zalozmy ze ktos zbieral Dreadmista to co ? (mam 7/8
Gandling nigdy nie byl dla mnie na tyle mily zeby maske rzucic). Wiec podsumowujac moge sobie upgrade'owac set (z duzymi kosztami z tego co wiem), ktory nigdy nie byl w zaden sposob formalnie przypisany do mojej klasy .... zzz ....
Oprocz tego: Set 0,5 ma byc niby casual friendly, ze niby przygotowuje casuali na "nowe wyzwania". I jednoczesnie wprowadzaja cap 5 playerow na Scholo i Strat. Scholo - ok ... rozumiem, po ciezkim nerfie dluzszy czas temu (tak z polowe mobow usuneli) jest stosunkowo latwe 5-man. Ale niech mi ktos powie, ze casuale w green/blue crapie zrobia 5 man Strat (podkreslam - casuale, nie doswiadczeni gracze). O 10 man UBRSie nie wspominam (oczywiscie - jak najbardziej wykonalne, ale mowimy to o graczach, ktorzy nie sa w gildiach ktora zajmuje sie endgameowym contentem) - tutaj 15 man casuali nie ma wiekszych klopotow z wipenieciem ...
No chyba ze "usuniecie czesci mobow z niektorych instancji" oznacza nerf na poziomie tego , co kiedys zrobiono z Scholo ...
Co nie zmienia postaci rzeczy, ze pewnie i tak bede probowal 0,5 uzbierac - chocby po to zeby miec. Tyle ze ciekawe czy gildie uda mi sie na pare instancji namowic, jakos glupio isc z PuGiem i dawac "need" na Magister's Crown majac na glowie Netherwinda ...