Shaver napisał(a):
Ostatnio siedząc w wannie wpadłem na kilkka genialnych pomysłów.
Shaver napisał(a):
Ogólnie żecz biorąc stwożył bym mmorpga w którym nie było by takiego pojęcia jak Lvl postaci. Ludzie walcząc z potworami automatycznie zyskiwali by str/dex/inf itd...
Już jest, chociażby w EVE nie ma leveli i wszystko się na skillach opiera.
Shaver napisał(a):
Wpadłem także na kilka ciekawych pomysłów np taki, że czlonkowie tej samej guildi nosili by ten sem cherb przykladowo rycerze na tarczach magowie na pelerynach i dodatkowo ich eq zachowane było by w takiej samej kolorystyce.
To chyba też już jest zaimplementowane? Np tabardy w takim wow.
Shaver napisał(a):
Ważne jest by logo mogło być kreowane przez graczy i w miare dużej rozdzielczościby.
Technicznie ciężkie do zaimplementowania. Ponieważ takie logo musi być rozesłane przez server do wszystkich graczy. Teraz pomnóż sobie to przez liczbę gildii powstających, co jakiś czas i już masz spore liczby. Nie wspominając, że coś takiego było by per Server czyli np zakładając chara na nowym serverku zaciągali byśmy najpierw sporą liczbę tabardów/logosów istniejących na nim gildii....
Shaver napisał(a):
Wpadłem też na taki pomysł by przykladowo to jakiej jakości jest materiał na pelery (długość wygląd) było zależne od np questu ktorego trzeba wypełnić cała 10 osobową guildią.
Questy gildiowe też już istnieją. np w lineage 2
Shaver napisał(a):
W wielu mmo brakuje mi także tego, że ludzie w wielu przypadkach nie współpracują. Idealna by była dla mnie gra gdzie gracz by iść na exp musi iść całą ekipą. Dobrym rozwiązaniem w tym przypadku były by bardzo silne potwory gdzie niezbedny byl by zarówno tak jak i buffer.
Nie możesz zmuszać graczy do grania tak jak ty uważasz, że jest słusznie. Bo nie będą grali w twoją grę. Możesz np zachęcać ich dając bonus do group exp. Mobki silniejsze, ale dające dużo większy loot itp itd., Ale to też już jest zaimplementowane w wielu mmo.
Shaver napisał(a):
Pozostaje jednak problem ksowania przez drugą grupe. Myśle że w takiej sytuacji mogła by sie włamczac obcja zaatakowania drugiej grupy bez uapania punktow pk (ktore opisze w dalszej czesci tekstu)
A niby jak serwer ma zdecydować czy druga grupa próbuje ks'ować, pomóc, czy może przypadkiem zaatakowali nie tego mobka?.
Shaver napisał(a):
Denerwoje mnie także fakt, że w większośći mmo patrząc na zbroję masz wytyczne req lvl-XX str-X dex-X. Myśle że lepiej było by to zastąpićczymś w rodzaju. Jesteś zasłaby by udzwignąc ten miecz, założyć tą zbroję itp.
:req lvl-XX str-X dex-X.: = "Jesteś zasłaby by udzwignąc ten miecz, założyć tą zbroję"