Ashton napisał(a):
Jak nie ? alcochol tolerance, poslugiwanie sie koniem, kradniecie koni, poslugiwanie sie bronia, wydobywanie zlota, do tego statystyki, pierwsza pomoc, przetrwanie w terenie... skalpowanie, produkcja whiskey
Produkcja materialow wybuchowych... Handel, bycie rolnikiem, koniokradem, maszynista ? ;p
Mowilem przeciez, ze chodzi mi o system walki. To co zwiazanego z walka wymieniles, powiedzialem i ja - wladanie bronia, ew koniem, plus gadzety jak rzucenie dynamitem. Wszystko.
Cytuj:
A uwierz mi, sterowanie fps jest o niebo lepsze niz ten shit ktory nam teraz daja :<
Wiadomo. Wiadomo tez, ze z oczywistych wzgledow jest niemozliwe technicznie. Kiedy ujrzymy pierwszego mmorpga w fpp, bedzie mozna mowic o rewolucji.
@SniperX
Wyjales moj tekst z kontekstu.
Chodzilo mi o to, jakby wygladal WoW, gdyby zostawic w nim tylko i wylacznie range bronie, bez melee i magii.
Ofc o Wowie powiedziec mozna duzo, fe, be, komercha i inne wypociny, ale z tym, ze "WoW ma imho najlepszy skillowy i bardzo dynamiczny system walki PvE i PvP" trzeba sie zgodzic.
Pomysl na hit jest bardzo prosty - mm shooter online, pelne zonowanie, ale w zamian wyjscie na exp czy skilla to atak na oboz tych zlych w dwuosobowym party, lubi raid w ~40 osob na fortece jeszcze bardziej zlych. Pvp jeszcze prostsze, zastapic npce na fortyfikacjach ludzmi i done. Scenariuszy wymyslic mozna do tego jeszcze mase. Dodajemy do calosci jakis przyjemny aspekt itemizacji, co bysmy nie zdobyli wszystkiego po tygodniu gry, takie tam inne gadzety i drobne smaczki, gildie tudziez inne oczywiste sprawy i megahit gotowy. Dopoki takiej gry nie bedzie to wiadomo, ze jest to z technicznego lub portfelowego wzgledu niemozliwe.