Dlugo sie nie wypowiadalam i czytalam. Zreszta sporo madrych kawalkow...
Ale czasem musze zaprotestowac...
Po pierwsze rozwiazanie PvP - podobaly mi sie dwa:
- jedno w UO na oficjalnych serwerach - jak cie ktos dopadnie poza strefa chroniana i nie masz jak uciec - to przykro, ale moze zabrac Ci wszystko co z soba targasz,
- drugie w AO jesli chodzi o technike - tam w PvP trzeba bylo pomyslec. Pamietam jak mialam uber keepera, i 20 lvli nizszy agent w PvP napierw zapodal sobie znikniecie, potem rzucil mi roota (i nie moglam sie ruszyc) a potem siadl gdzies w rogu i na luzie wyzywal sie na mnie snajperka
Gdybym nie miala jakiegos urzadzonka do anty-roota to byloby niefajnie
A urzadzonko mialam w ktoryms z plecakow - z zalozeniem, ze moze kiedys sie przyda
Po drugie - rozwiazanie itemkow i crafta:
wedle mnie calkiem fajny system byl w nieodzalowanym Wish Online - tam po prostu nie bylo dwoch takich samych itemkow. Tworzenie przedmiotow mniej wiecej jak w Wurm'ie + statystyki itemka naprawde wplywaly na jego dzialanie.
Po trzecie - nie wiem kto to napisal, ale ma racje - PvM tez jest fajne, szczegolnie w zgranym zespole (dla graczy AO - pamietacie jak chodzilismy na borgi?)