kikas napisał(a):
-Uwazam ze pomysl z Arena PvP i miedzy realmowe turnieje bylyby swietnym pomyslem. Mam nadzieje ze Blizz o tym pomysli na powaznie.
Arena w STV/DM
Cytuj:
mozna by powiedzmy za zdobycie Crossroads dostawac Honor Pointy za dlugosc przebywania w takowym miescie. Ogolnie chodziloby o to zeby gracze alliance jak najdluzej sie tam utrzymywali i dostawali honor za kazda minute spedzona w tej wiosce. Moglo by to stwarzac swietne akcje przetrwania
Tutaj bedzie albo DK abuse i pullowanie civilianow w aoe, albo usuniecie systemu DK i totalne zablokowanie levelowania nubkom. Wlasnie dlatego DK zostal wprowadzony bo znudzeni leet-pvperzy siedzieli w XR i wyrzynali cala wioske blokujac najwazniejszy quest hub hordy..
Cytuj:
-BG powinny byc bardziej rozbudowane.
BG powinny byc usuniete i powinno byc wprowadzone pvp ktore cos znaczy w swiecie MMO, a nie kolejna wesja meczyku CS z fantastycznymi bohaterami..
Cytuj:
-Tak jak juz wspominalem wczesniej- duzo wiencej iteamow, wygladu itemow, ikonek iteamow, i mniej banalnych statystyk iteamow.
Itemow jest wystarczajaco duzo, fakt ze przydaly by sie itemy typu zolte magiki z diablo 2 o jakosci miedzy blue a epikiem i randomowymi statami, ale to by moglo wprowadzic problemy z balansem.
Cytuj:
-Rozwinac wszystkie profesje. Wiencej recept, planow, itp (ktos powiedzial wiencej iteamow=wiencej farmowania, ok to niech ta ilosc iteamow pojdzie do roznych crafting profesji)
Trudno sie nie zgodzic, problem w tym jest taki ze item kupuje sie tylko raz, i jak go nie zniszczysz to raczej nie zgubisz, po pewnym czasie wszyscy maja wszystko, nie ma rotacji sprzetu.
Cytuj:
-Mozna dac system losowej sily iteamu. Tzn chodzi o to zeby np Sulfaras nie by Sulfarasowi rowny. Mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi
Juz sa takie itemy, np wild leather set. Wcale to nie pomaga w niczym, tylko frustracje buduje :|
Cytuj:
-Hmmm wiem ze to by byla drastyczna zmiana ale moze dac jakas inteligencje mobkom?
Tak zeby atakowaly healerow pierwszych i pullowaly kolegow w instancji? Jestem ciekaw jak by ci pve wtedy szlo
Wyobraz sobie ze core hound zaczyna uciekac przy 50% hp..
Cytuj:
-I dla mnie najwazniejszy punkt ktorego nie potrafie dokladnie okreslic. Chodzi o to zeby blizz zrobil cos zeby nie bylo tak: Gear (przedewszystkim czas spedzony w grze) > Skill (czyli Pro gracza)
Gear zawsze bedzie lepszy od skillu, przy drastycznych roznicach oczywiscie. Nie po to ktos spedza setki godzin na farmowaniu pve lub pvp zeby potem ktos w gearze ktory zbieral 2 tygodnie go sklepal bo zna 'skill'. Oczywiscie skill jest wazny w walce i wydaje mi sie ze obecny system ma wystarczajaco duzo mozliwosci wykazania sie skillem i taktyka.
To o co ci zapewne chodzi to fakt ze pvp ranki powinny byc za skill a nie gear+czas, niestety trudno to zbalansowac..