Demandread napisał(a):
Gordek, niby to ladnie wyglada, ale
1) tylko humanoids
2) 300hp srednio
3) Racja, 3% crit - placic za to 20skilli....hmmmm
4) Imp Monkey daje 5% na stale i bez cooldownu 5min.
5) Intimidation daje stun bez lucka, ze w melee uda sie parry.
6) Racja, 15% agi to sporo.
Czyli pakuje sie wuchte punktow w survival dla 15% agi i 3% crita, zeby pasc w melee, liczac na luck przy odpaleniu 5min cd skilla z nadzieja na 5sec immobilize, hehe. Ok, got it
Peace
1) jasne a w pvp to z kim walczysz?
2) item dajacy np 310 hp mi daje 358 (tauren)
3) 3% crit do tego 3%to hit i +15% resist movment impairing effects
4) wole na 20 sekund miec dodge chance 55% ...
6) wiecej ap wiecej crit dodge armor ...
A co do walki w zwarciu to 20 sekund z dodge chance 55% z 40% crit( savge strikes )to fajna sprawa:D biorac pod uwage ze moja dzida crituje szmaciarzy za 1200+. Jak dobzre napoczne kogos z dystansu to w zwarciu nie jestem bez szans. Jak to milo zrobic niespodzianke jakiemus magowi/rogalowi ktory wpada w deadzone szczesliwy i zostaje powitany wciagu 4 sec dwoma critami za 1200 .
W pve ten build tez sie swietnie sprawdza i imo jest lepszy niz jakikolwiek z trushoot aura .Oczywiscie lepszy tylko pod warunkiem ze ma sie z itemkow duzo agi. Najlepiej oczywiscie jak inny hunter da tsa:)
Z buffami jedzonkiem piciem totemem i tsa od innego huntera wyciagne kolo 1900 rap