mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 17
Dołączył(a): 14.04.2006
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 10:40 
Cytuj  
Oki jestem nieco newbie w tych spawach wiec prosze o pomoc =/
Poniewaz kupilem karte pre-paid wbilem na swoje pierwsze account ale nie mialem wtedy cd-keya
wiec kupilem gre Lineage II z cd-keyem zrobilem nowe account i tam wbilem ten cd-key i teraz chce game time code dac do mojego nowego accout. Probowalem wszystkiego REACTIV , Upgarde itp ale ciagle pisalo Error: Upgarde in use , jak chcialem AVTYWOWAC na moim starym account Game Time Card ( tam gdzie wpisalem kod na poczatku ) to tez psize Upgarde in use? wtf ? Oo
Napisalem do NCsoftu tak jak pisalo w supports ;/ zobaczymy czy pomoga mam na dzieje ze tak =/

Druga sprawa to taka jak kupilem gre kolega mi mowil ze dostaje 30 dni grania dzieki niej? Jak mam te 30 dni wykorzystac czy to sie automatycznie robi czy jak? bo w moim Account gdy podalem cd-keya to mam Game Account Inactiv :/

prosze o maly support z Waszej strony ^^

pozdrawiam

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 10:48 
Cytuj  
ScQ napisał(a):
Poniewaz kupilem karte pre-paid wbilem na swoje pierwsze account ale nie mialem wtedy cd-keya

To gdzie ty wpisales ten key z pre-paida bez cd-keya?
"pierwsze account" = tzn? Wedlug mnie po prostu juz reaktywowales na 2 miesiace to "pierwsze account"
ScQ napisał(a):
wiec kupilem gre Lineage II z cd-keyem zrobilem nowe account i tam wbilem ten cd-key i teraz chce game time code dac do mojego nowego accout.

Jak juz zuzyles numerek z prepaida na "pierwsze account" to drugi raz go nie uzyjesz... A do aktywacji nowego konta wymagany jest zarowno cd-key, jak i numerek z prepaida - dopiero wtedy aktywuja ci sie darmowe 30 dni + 60 dni z prepaida.

ScQ napisał(a):
Probowalem wszystkiego REACTIV , Upgarde itp ale ciagle pisalo Error: Upgarde in use , jak chcialem AVTYWOWAC na moim starym account Game Time Card ( tam gdzie wpisalem kod na poczatku ) to tez psize Upgarde in use? wtf ? Oo

Upgrade i Reactive to to samo... dziwne.. po prostu sprobuj zalogowac sie w grze na swoim starym koncie, mysle ze juz jest aktywne (mimo ze pisze reactivate - mysle ze tak zawsze pisze jak sie nie placi karta bankowa - nie wiem, sam place tylko bankowa :P)


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 11:08 
Cytuj  
Jak napisal przedmowca. jesli juz raz wklepales numerek na jakies acc, drugi raz juz go nie uzyjesz
A wogole nie czaje ..jezeli miales game time carda..to gdzie go mogles wklepac..nie majac CDkey wczesniej...
jako Cdkey - podales cyfertki z Time Carda ?

a co do drugiej sprawy to po zalozeniu konta +przedluzeniu go uzywajac gametime cardem automatycznie przedluzy ci 30dni+60 z time carda


Oj misiek cos mi sie wydaje ze tak namaciles ze moze byc niezbedy kolejny game time card..bo jak wspomnialem swojego juz chyba zuzyles :>

hm wiesz moze wyslij mi pm'a na Gg podaj te wszystkie numerki zaznaczajac ktory jest od czego i ja ci sprobuje zalozyc -reaktywowac to wszystko- moze cos z tego wyjdzie..


Ostatnio edytowano 21 kwi 2006, 11:09 przez Poziomka, łącznie edytowano 1 raz

Posty: 17
Dołączył(a): 14.04.2006
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 11:09 
Cytuj  
Chodzi o to ze wczesniej dostalem jakis cd-keya ale nie wiedzialem od jakiej gry mysle sobie "o dobr amam cd-key to daje teraz game time code i gramy" lecz to byl cd key od Lineage I a nie II ktory za free sie dostaje

Moje dwa accounts wygladaja tak:

Pierwsze te stare
http://img53.imageshack.us/my.php?image=a13qg.jpg
tu wlasnie chce by z tego account wziac ten Game Time Code i dac na drugie gdzie jest Cd-key Lub na odwrot ze z drugiego dac CD-Key na Pierwsze i usunac te Lineage I ;/



Oto Drugie Account: ( te na jakim chcialbym grac ;/ )
http://img53.imageshack.us/my.php?image=a24dg.jpg


wiec sytuacja tak wyglada ;/
help =(

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 11:10 
Cytuj  
to z tego zrozumialem ze aktywowales Lineage 1 gre za pomoca klucza z Lineage2 :)?
Lool

ps
do tego drugiego powinines podac te cyferki z GTC..jezeli zrobiles cos inaczej to moze byc problem....:>

Raz uzytego klucza nie da sie uzyc PONOWNIE!!!


Ostatnio edytowano 21 kwi 2006, 11:13 przez Poziomka, łącznie edytowano 1 raz

Posty: 17
Dołączył(a): 14.04.2006
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 11:13 
Cytuj  
nie nie nie
jak juz mowilem zamowilem 1st Game Time Card only bez Gry
no i ktos tam mowil ze cd-keya sie dostaje za free no do patrze i tam jest Lineage (FREE CODE) no i pod ten cd-key ktory jets za free wgralem Game Time Card =/

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 11:14 
Cytuj  
no wlasnie , zapewne wpisales klucz z Game time carda pod CD-key z gry Lineage1
ten free to wlasnie byl do Lineage1...czyli zmarnowales soboe GTc na to wyglada ><


Ostatnio edytowano 21 kwi 2006, 11:15 przez Poziomka, łącznie edytowano 1 raz

Posty: 17
Dołączył(a): 14.04.2006
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 11:15 
Cytuj  
Poziomka napisał(a):
ps
do tego drugiego powinines podac te cyferki z GTC..jezeli zrobiles cos inaczej to moze byc problem....:>



gdy chce dodac Code z GTC to mi wyskakuje Game Card in use , tak samo gdy chce Upgarde to wyskauje Upgarde in use. a Jesli na tym pierwszym account chce REACTIVE zrobic i upgarde to mi wyskakuje tez Upgarde in use Oo

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 11:17 
Cytuj  
Cytuj:
Game Card in use

To wlasnie oznacza ze juz raz uzyles klucza..
Cytuj:
Upgrade in use

to zapewne oznacza ze aktywowales Lineage1 gre za pomoca klucza do lineage2..i ze nie da sie zrobic upgrejde :>)?


Posty: 17
Dołączył(a): 14.04.2006
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 11:18 
Cytuj  
znalazlem w Supports cos na wypadek gdybym niechcacy dal ten GTC



Can game time be transferred between accounts?

Once game time has been applied to an account, the game time cannot be transferred to another account. If you mistakenly reactivated the wrong game account, please contact the PlayNC Billing Support Team by using the Ask a Question tab. Be sure to include the following information:

Your PlayNC master account name:
The game account you mistakenly activated:
The game account you intended to activate:
The last 4 digits of the credit card you used to activate the account:
OR
The 20-digit serial code from the back of the prepaid game time card you used to activate the account:


wyslalem to nie wiem czy to cos da zobaczymy , czekam na ich odpowiedz =/


Ostatnio edytowano 21 kwi 2006, 11:26 przez ScQ, łącznie edytowano 1 raz
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 11:21 
Cytuj  
No zostaje ci tylko trwa w wierze, ze Nc sie nad toba ulituje :>

na przyszlosc czytaj co i gdzie i do czego wpisujesz :>


Posty: 17
Dołączył(a): 14.04.2006
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 11:26 
Cytuj  
Poziomka napisał(a):
No zostaje ci tylko trwa w wierze, ze Nc sie nad toba ulituje :>

na przyszlosc czytaj co i gdzie i do czego wpisujesz :>



swoja droga to ci NCsoft to sa chamy nie dosc ze wszyscy im placa to nie ulatiaja nikomu nic w razie gdy ktos popelnil blad ;/

***

Posty: 909
Dołączył(a): 8.04.2004
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 11:36 
Cytuj  
Mam nadzieję, że w obu kontach masz te same dane osobowe. W innym przypadku może być problem.

Ale sądzę, że są duże szanse na to, że Ci pomogą.
W szczególności, że jak podejrewam, ani razu nie zalogowałeś się do Lineage 1. To działa na Twoją korzyść.
Pytanie tylko, jak dużo czasu minęło od momentu wpisana pre-paid kodu, a zgłoszeniem problemu.
To także może mieć znaczenie.

Trzymam kciuki.


Posty: 17
Dołączył(a): 14.04.2006
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 11:40 
Cytuj  
tak dane sa 100% te same tylko inny e-mail
i ani razu sie nie logowalem na l2 i l1
a czasu minelo hmm Karta Pre-Paid przyszla przed swietami a Gra po swietach wiec jakis max 7-8 dni

Ethan napisał(a):
Trzymam kciuki.


dzieki ^^ omg ale mam ochote wejsc juz na bartz :/


Ostatnio edytowano 21 kwi 2006, 11:42 przez ScQ, łącznie edytowano 2 razy
***

Posty: 519
Dołączył(a): 22.07.2005
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 11:41 
Cytuj  
Nie chce byc złym prorokiem, NC ma swoich klientów w nosie. IMAO


_________________
Tavael- Sword Muse- Lionna
Clan Insomnia
SM 77/59 lvl Necro


Posty: 17
Dołączył(a): 14.04.2006
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 11:42 
Cytuj  
Razparuk napisał(a):
Nie chce byc złym prorokiem, NC ma swoich klientów w nosie. IMAO


ta wiele slyszalem , kasa im zabardzo do lba udeza a dupy ruszyc im sie nie chce by komuc pomuc ;/

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 12:07 
Cytuj  
Razparuk napisał(a):
Nie chce byc złym prorokiem, NC ma swoich klientów w nosie. IMAO

Eeetam... przeszukaj "Pochwale sie...", znajdz historie o najszybszym dorfie w Aden (chyba Ethana :P) ^^


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

*****

Posty: 2204
Dołączył(a): 10.07.2004
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 12:14 
Cytuj  
O ile w 80% przypadków jest to prawda - to nie w tym konkretnym.
Kolega zamiast telewizora sony kupił panasonic'a i teraz chce go wymienić. To jest błąd użytkownika i to czy NC pomoże czy nie to już tylko i wyłącznie ich dobra wola.
A jak to się mówi za błędy się płaci. Bo co można tu więcej napisać? Trochę samo-krytyki pranowie.

BTW Po co krzyczeć i diabły wieszać skoro nawet jeszcze nie odpowiedzieli?


_________________
Sylvian's Chronicles
Beta Counters »
Obrazek

***

Posty: 909
Dołączył(a): 8.04.2004
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 12:36 
Cytuj  
To jest kwestia dbałości firmy o klienta i swój wizerunek.
To, że użytkownik/klient popełnił nie oznacza, że firma nie powinna mu pomóc.
Dobre firmy bardzo dbają o swoich klientów, bo doskonale zdają sobie sprawę, z kosztów pozyskania nowych, który jest bardzo wysoki.
Firmy, które mają support na niski poziomie szybko tracą klientów.
A klient, któremu firma pomoże w takiej sytuacji, raczej niechętnie przejdzie do konkurencji, bo nie ma żadnej gwarancji supportu na takim samym poziomie.

Oczywiście to są ogólne zasady, do których NA NCSoft wcale nie musi się stosować.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 12:45 
Cytuj  
Tyle ze taki mmorpg to nie jest raczej firma np robiaca strony www, czy projektujaca cokolwiek..Nie wiem czy im zalezy tak bardzo na pojedynczym kliencie.
Z tego co wiemy NC banuje setki, tysiace acc- wiec idac twoim tokiem rozumowania...likwiduja swoich klientow - przeciez mogliby tego nie robic, i czerpac jeszce wiecej i wiecej kasy.
Pojedynczy przypadek dla Molocha nic nie znaczy...nie odczuja nawet tego ze zrezygnujesz ze wzgledu na fakt iz odmowili Ci pomocy..
bo wiedza ze na twoje miejsce przyjdzie 10-100 nowych farmerow-botow-playerow.

Dodatkowo kazdy wie ze nie mamy niestety duzego wyboru w Mmorpegach..jest raptem kilka tytulow ..z czego kazdy ma jakies wieksze plusy ale i minusy..L2 tez takie wady/zalety ma..
Nie bardzo jest w czym wybierac :>

A tak jak Sylvian napisal..to jest ich wylacznie dobra wola jezeli zdecyduja sie na pomoc..
Za gapiostwo niestety sie placi..

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.