Ale co mnie zastanawia najbardziej?
• Due to significant talent changes, Mages will have all talent points refunded and can be respent. Training costs for all talent spell replacements have been significantly reduced.
Powiedzcie mi to po Polsku proszę, "significantly reduced". Mam rozumieć że moje kochane 40g za new build będzie kosztowało zero, a później 5g, 10g etc.?
Kolejna sprawa IMO:
• Arcane Explosion is now instant cast and will no longer remove the Presence of Mind effect when used
PLUS
• Evocation - Is now available to all mages (via trainer), starting at level 20.
PLUS
• Conjure Food now has a new rank (Rank 7) available in Stratholme MINUS [wtf po co?]
• Mana Shield - Damage taken will now be absorbed by other absorb spells (e.g. Ice Barrier, PW: Shield) before being absorbed by Mana Shield
PLUS
• Dampen Magic - Damage and healing reduction increased on ranks 3 through 5
NIE WIEM CO MYŚLEĆ
• Amplify Magic - Damage and healing bonus increased on ranks 2 through 4.
NIE WIEM CO MYŚLEĆ
• Improved Arcane Explosion - Increases the critical strike chance of your Arcane Explosion spell - było 5/5 instant cast, teraz jest 5/5 crit chance -
PLUS
• Magic Attunement -
nie skomentuje tego w ogóle.
• Arcane Resilience - Increases your armor by an amount equal to 50% of your Intellect. -
Zobaczymy w praniu o co w tym biega.
• Master of Elements - Your Fire and Frost spell criticals will refund 10/20/30% of their base mana cost -
Powiedźmy, że dobre
• Shatter - Requires 3 points in Frostbite. Increases the critical strike chance of all your spells against frozen targets by 10/20/30/40/50% -
no tego to nie skometuje, IMO jak nie tylko moją ZADZIABISTE.
Tak czy siak, miałem 1% nadzieji że zmienią animacje Human Mage Male
Nie jestem zachwycony zmianami, ale też nie są złe.