Wg. mnie takie tworzenie nazwy gildii 'na sucho' to kompletny bezsens... Nawet nie wiemy co chcemy robic..
Gildia RP musi cos za soba niesc. Nawet wysmiewany przez wielu Mroczny Legion niesie za soba jakies "przeslanie". Sa mroczni, zli, bezwzgledni - slowem horda. Nazwa ich gildii doskonale oddaje ich styl gry. Oczywiscie pomijam inne aspekty ich egzystencji
))
Trzeba stworzyc jakas koncepcje. Przyklad: Wszyscy tworza magow i zakladamy zakon (mozemy byc zli i dazyc do przejecia wladzy na swiecie
a mozemy byc mlodymi adeptami sztuki wyslanymi przez nauczycieli na doskonalenie swoich umiejetnosci przez podroz po swiecie) Siedizbe mozna miec np. w dzielnicy magow w SW. Przykladowe nazwy - University of Magic, Red/black/white Mages ( kolor w zaleznosci od naszego swiatopogladu
)
Mozna tez swtorzyc gildie lotrow, zakladamy rogali, wojownikow i inne klasy pasujace do tej koncepcji. Mozemy byc piratami z dziedziba w BB, albo zabojcami przemykajacymi sie w ciemnosci po miastach. Ale mozemy byc tez zwyklymi zlodziejaszkami i chuliganami, jakich to pelno na ulicach
Przykladowe nazwy - Stranglethorn Vale Pirates, Assassin Society, Scoundrel Company
No ale najprawdopodobniej w gre wchodzi gildia zlozona z przeroznych klas. Dlatego nasze postacie musi laczyc jakis cel. Eksploracja swiata? Ja wiem, ze kazdy widzial juz wszystko. Ale nasze postacie nie! A to przeciez walsnie nimi odkrywamy swiat. Dlatego mozna stworzyc gildie podroznikow. Azeroth Geographic Society?
No, a moze jestesmy poszukiwaczami tajemnego artefaktu? Albo jeszcze lepiej! Dzisiaj widzialem po raz pierwszy filmik 'Return' - idea tajemnego zakonu zebranego po latach jest doskonala!
O zakonie paladynow wole nie wspominac
Chciaz moze byc ciekawie
Edit - literowki