mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2006, 09:30 
Cytuj  
Mam dziwny i smieszny problem. Malo uciazliwy, ale strasznie mnie nurtuje, wiec moze ktos z was ma pojecie dlaczego tak sie dzieje.

Gdy mam uruchomiony program do torrentow (BitComet) nie moge zalogowac sie do zadnej gry online. Probowalem na BF2, WoW i EVE. W WoWie stoi na connecting, w EVE - "unable to connect" a w BF2 "Server has refused the connection". Problem znika gdy wylacze P2P. Po zalogowaniu moge spokojnie wlaczyc z powrotem i wszystko dziala wysmienicie. Nie zauwazylem zeby jeszcze cokolwiek innego mialo jakies problemy, strony chodza blyskawicznie, download z www wyciska wszystko z serwera wypuszczajacego (download nawet 1,3 MB/s wiec to nie wina lacza). Straty pakietow rzedu 3% (badany ping do google przez jakas godzine).
Problem isntnieje tylko w grach online i tylko przy logowaniu.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2006, 10:01 
Cytuj  
Może masz w programach P2P ustawione porty takie same, jak te odpowiedzialne za logowanie w MMO?


_________________
Obrazek

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2006, 10:12 
Cytuj  
I wszystkie gry online maja ten sam port? Myslalem o tym, ale wydalo mi sie malo prawdopodobne. Chyba, ze te porty sa jakos znormalizowane.


_________________
Obrazek

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 20 maja 2006, 10:18 
Cytuj  
Moze program do bt to powoduje czego uzywasz ?
Mam bit comet caly czas wlaczony i nie mialem zadnych problemow :P


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2006, 11:12 
Cytuj  
Zychoo napisał(a):
Gdy mam uruchomiony program do torrentow (BitComet)

Tez mam Bit Comet. :>


_________________
Obrazek

***

Posty: 826
Dołączył(a): 20.07.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2006, 13:00 
Cytuj  
Ja mam ten sam problem, a nawet bardziej uciążliwy, bo cały Net mi pada, gdy używam P2P


_________________
Shador von Dal napisał(a):
Podpisując się moimi inicjałami głaszczesz moje ego :*

SvD.

*****

Posty: 2204
Dołączył(a): 10.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2006, 14:50 
Cytuj  
P2P często gęsto stukają cały czas do innych użytkowników sieci - sprawdzają czy mają dany pli, czy można go pobierać etc. Generalnie potrafią zamulić całe łącze.


_________________
Sylvian's Chronicles
Beta Counters »
Obrazek

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2006, 22:01 
Cytuj  
Sylvian napisał(a):
Generalnie potrafią zamulić całe łącze.

No i to bym zrozumial. Ale download mam kolosalny, a gierki sie nie lacza i tak :>


_________________
Obrazek

***

Posty: 620
Dołączył(a): 20.11.2005
Offline
PostNapisane: 21 maja 2006, 00:00 
Cytuj  
Cytuj:
No i to bym zrozumial. Ale download mam kolosalny, a gierki sie nie lacza i tak :>


Raczej chodzi o ilosc polaczen ktore sa rownoczesnie nawiazywane. Widocznie masz gdzies ustawiony jakis limit polaczen wychodzacych ktory bitcomet zjada na sniadanie a twoja gra czeka w kolejce. Afaik w winowsie bylo cos takiego defaultowo, chyba z jakims updatem to przyszlo. Chociaz to niekoniecznie musi byc problemem.
Ja na win2003 nie zauwazylem podobnego problemu.


_________________
[GM]Dave>> Hail, Adventurer.
[GM]Dave>> What begins with B and rhymes with Ban?
Player>> Umm...
Player>> Ban?
[GM]Dave>> If you insist.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 maja 2006, 00:15 
Cytuj  
Dokladnie chodzi o to:

Cytuj:
Microsoft wprowadził to ograniczenie ze względów na szybkie rozprzestrzenianie się wirusów tj. Sasser czy Blaster. Niestety ogranicza nam ono korzystanie z programów peer2peer. W celu usunięcia ograniczenia wchodzimy do rejestru->HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetServicesTcpipParameters i zmieniamy wartość klucza 'TcpNumConnections' na '00000020'.


_________________
@polygamia

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.