Kang napisał(a):
I tu się mylisz
Hate jest generowane za pomocą wielu czynników a enmity+ nie dodaje po prostu hate. Każde działanie wykonane przy założonych itemkach z enmity+ generuje większy hate. To co mówisz jest w pewnym sensie prawdą ale nie jest to niestety takie proste.
Sorry Huck za kontynuowanie rozmowy o dupie marynie
Postaram sie ci (Kang) wytlumaczyc co to jest hate (enmity) i jak dziala w grze. Po pierwsze mieszasz dwie rzeczy hate=enmity koniec kropa to tak jak ziemniak=kartofel=pyra (rozne regiony nazywaja roznie ta SAMA rzecz), mowiac ze enmity+ generuje wiekszy hate to tak jak bys powiedzial ze ziemniaki sa smaczniejsze od kartofli, maslo maslane (sorry ale tylko taki przyklad przyszedl mi do glowy).
Enmity (hate) wygenerowane przez dmg okresla tylko i wylacznie CZAS na jaki skupi sie uwaga moba na osobie ktora to wygenerowala.
Magic Burst blm 700 damage. Wysokosc damage powoduje wygenerowanie hate(enmity) jego wielkosc powoduje ze mob "zainteresuje" sie blm przez okreslona ilosc czasu lub do smierci blm. KO=reset hate, co jest oczywiste. Z pozycji tanka, lub innej profesji ktora ma +enmity, wysokosc i czestotliwosc DoT powoduje dluzsze zatrzymanie zainteresowania mobka na tej osobie. +enmity gear nie powoduje zwiekszenia hate samo w sobie ale powoduje ze mob dluzej sie toba interesuje przy mniejszym ale czestym DoT. Trudno to wytlumaczyc, chodzi mi o to ze +enmity gear pozwala na w miare constas zainteresowanie moba tankiem. Samo zalozenie +enmity gear przez ninja np moge pojsc full enmity +32 z itemow +4/4 merity +3 z dorado sushi, nie spowoduje ze bede w stanie utrzymac moba przy sobie uzywajac tylko provoke, jezeli blm zrobi np bez resist MB 1800, warrior poprawi rampage ok np 1200 dmg a ja bede pukal mobka np 30 per swing to pomysl kto zginie pierwszy. Hate jest wygenerowany przez wielkosc dmg, +enmity grear powoduje rozlozenie (innymi slowy przedluzenie czasu zainteresowania moba ) tego efektu w czasie. Cos jak na zasadzie echa jest jedno ale caly czas gdzie sie przewija, hate jest jedno ale dzieki +enmity gear mob dluzej sie interesuje bo gdzies ta informacja o hate sie odbija. K.... strasznie ciezko to wylumaczyc.
Nie wiem czy sie nie zamotalem, i czy wszystko jest jasne. Staram sie caly czas powiedziec ze SATA na tanku np 500 dmg gdzie tank nie ma +enmity i zlodziej tez nie, hate wygenerowany przez to dmg bedzie krocej trwal w czasie niz SATA 500 dmg (wiec to samo) gdzie ninja jak i thf maja troche +enmity gear.
Ok bez flamowania staralem sie najlepiej jak moglem.