kromeq napisał(a):
Wrzuce tu cos od siebie:
"Overpower" This macro checks for battle stance - GetShapeshiftFormInfo(1) - If in stance it casts overpower, if not it swaps the stance.
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(1); if isActive then CastSpellByName("Overpower(Rank 3)"); else CastSpellByName("Battle Stance()"); end;
i wszystkie:
"Taunt" This macro checks for defensive stance - GetShapeshiftFormInfo(2) - If in stance it casts taunt, if not it swaps the stance.
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(2); if isActive then CastSpellByName("Taunt()"); else CastSpellByName("Defensive Stance()"); end;
Pummel
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(3); if isActive then CastSpellByName("Pummel(Rank 2)"); else CastSpellByName("Berserker Stance()"); end;
Blow
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(1); if isActive then CastSpellByName("Mocking Blow(Rank 5)"); else CastSpellByName("Battle Stance()"); end;
Wirl
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(3); if isActive then CastSpellByName("Whirlwind"); else CastSpellByName("Berserker Stance()"); end;
Intercept
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(3); if isActive then CastSpellByName("Intercept(Rank 3)"); else CastSpellByName("Berserker Stance()"); end;
Hamstring
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(3); if isActive then CastSpellByName("Hamstring(Rank 3)"); else CastSpellByName("Berserker Stance()"); end;
"Execute" This macro checks for battle stance - GetShapeshiftFormInfo(1) - If in stance it casts execute, if not it swaps the stance.
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(1); if isActive then CastSpellByName("Execute(Rank 4)"); else CastSpellByName("Battle Stance()"); end;
"Overpower" This macro checks for battle stance - GetShapeshiftFormInfo(1) - If in stance it casts overpower, if not it swaps the stance.
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(1); if isActive then CastSpellByName("Overpower(Rank 3)"); else CastSpellByName("Battle Stance()"); end;
"Charge" This macro checks for battle stance - GetShapeshiftFormInfo(1) - If in stance it casts charge, if not it swaps the stance.
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(1); if isActive then CastSpellByName("Charge(Rank 3)"); else CastSpellByName("Battle Stance()"); end;
"Revenge" This macro checks for defensive stance - GetShapeshiftFormInfo(2) - If in stance it casts revenge, if not it swaps the stance.
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(2); if isActive then CastSpellByName("Revenge(Rank 4)"); else CastSpellByName("Defensive Stance()"); end;
"Disarm" This macro checks for defensive stance - GetShapeshiftFormInfo(2) - If in stance it casts disarm, if not it swaps the stance.
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(2); if isActive then CastSpellByName("Disarm()"); else CastSpellByName("Defensive Stance()"); end;
Ps.żeby makro działało musisz usunąć entery (musi być ciągła linia). tu jest połamane na potrzeby forum
Jak widzac takie makro moze i skomplikowanie wyglada ale mozemy je sobie przerabiac na wlasne potrzeby wg uznania. Podstawa sa 2 miejsca.
Popierwsze numer stance ktory nam sprawdza:
/script texture,name,isActive,isCastable =
GetShapeshiftFormInfo(2); if isActive then CastSpellByName("Revenge(Rank 4)"); else CastSpellByName("Defensive Stance()"); end;
Jezlie w nawias wstawimy:
1 bedzie sprawdzac battle stance,
2 - defence,
3 - berserker.
Kolejne miejsce to "czar: jaki rzucamy. Trzeba pamietac ze kazda umiejetnosc jakiej urzywamy to spell stad tez w to miejsce wstawiamy DOKLADNA NAZWE (wraz z malymi i duzymi literami oraz ew. ranga w nawiasie) umiejetnosci jakiej chemy urzyc.
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(2); if isActive then CastSpellByName("
Revenge(Rank 4)"); else CastSpellByName("Defensive Stance()"); end;
Mysle ze jak porownacie sobie kilka makr ze soba zlapiecie o co chodzi jesli nie pisze zbyt jasno.
Makro dziala w ten sposob, iz sprawda wpierw stance na jaki jest zaprogramowane, a w przypadku jezeli nie jestesmy w nim odpala ten stance. Nastepnie musimy kolejny raz nacisnac ten sam przycis aby "odpalic" konkretna umiejetnosc.
Przy ustawianiu makr na pasku pamietamy ze przy zmianie stance zmienia sie nam dolna belka, wiec jesli umiescicie makro na niej to po pierwszym nacisnieciu moze sie okazac, ze makro wam zniknelo
No ale chyba tego nie musze tlumaczyc nie?
***********************************************************
Ps. To jest text z naszego forum. PIerwotny text dal chyba kiedys Desh tutaj. Mam nadzieje ze to zaradzi twoim problemom.