slajdy z prezentacji Vivendi na Wall Street na temat Blizzarda i jego gier
ciekawe informację się tam znajdują jak np. potencjalne wersje WoW'a w języku rosyjskim, portugalskim, japońskim, tajlandzki
o MMO Diablo lub Starcraft była już wcześniej mowa w innych topicach
btw
Cytuj:
Vivendi Universal ujawniło ciekawy fakt z życia, a raczej powstawania World of Warcraft – tworzenie najpopularniejszego obecnie MMORPG’a trwało cztery i pół roku oraz kosztowało aż 63 miliony dolarów. Taki budżet na powstanie jednej gry wydaje się ogromny, wystarczy jednak wspomnieć, iż projekt przyciągnął aż 6 milionów graczy płacących comiesięczny abonament. Inwestycja zwróciła się zatem z duża nawiązką.
Informacje tą trzeba brać troszeczkę z przymrużeniem oka, choć wydaje się ona bardzo prawdopodobna. Vivendi mówiło jednak także ostatnio o zamiarze tworzenia przez Blizzarda samych gier z gatunku MMO, czemu developer bardzo szybko zaprzeczył.