mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
**

Posty: 370
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 3 mar 2002, 10:26 
Cytuj  
... polaczenia klas. Czyli jakie polaczenia sa czesto spotykane i mozliwe do za akceptowania, a jakie kompletnie nie.

Kazde polaczenie prosze uzasadnic.
Opis prowesji powinien tak wygladac:
Postac wyjsciowa - wyuczona od zera reszta.

1. Kowal-Gornik
Kowal silny chlop. Moze troche tempy ale zadnej pracy sie nie boi. Czy to mlot czy to kilof nie ma znaczenia. jego zachartowane miescie sie przyzwyczajone do ciezkiej pracy.

2. Kowal-Alchemik
W pewnym miescie mieszkal sobie bardzo dobry kowal. Palal on sie alchemia od czasu gdy za mlodu wylal on kwas na swoja zbroje. Dzieki temu uzuskala nadzyczajne wlasciwosci. Nie straszne bylo jej zniszczenie tak zostala zachartowana.
3.Gornik-Alchemik
Pewnego razu znany alchemik udal sie w gory w poszukiwaniu nawych skladnikow. Znalazle on material o ciekawych wlasciwosciach, ktory w polaczeniu z jego miksturami byl leciutki jak piorko. Poniewaz byl on straznie skapy zaczol wydobywac go w malych ilosciach (byl watlej budowy) i sprzedawac krolewskim kowala za gory zlota.

?????????????????????????????????????????
Jednak doszedlem do wniosu, ze 2 i 3 nie sa do przyjecie bo gornicy i kowale to ludzi raczej tempi, a alchemicy to ludzie nauki raczej watlej budowy.
??????????????????????????????????????????

4. Kowal-wojownik
Ktoregos dnia pewien kowal zakochany w swojej pracy wykul miecz najlepszy w swoim zyciu. Tak go ten cudny board sword zauroczyl, ze postanowil opuscic swoje domostwo i wyprobowac swoje dzielo. Ubral wiec swoja najlepsza zbroje po poszedl z mieczem w las. Poniwaz wiedzial ze nie daleko ma swoje legowisko szczurolud wiec udal sie w tamtym kierunku ... i tak zaczela sie jego walka z pomiotami chaosu. Teraz postanowil z calego serca wykuwac najlepsze bronie i isc z nimi niszczyc zlo tego swiata.

Taki dlugi opis dalem tylko dla tych profesji bo sam mam taka postac, ktora sie tym pala. Mam ja jedna tylko, ale za to jak cos potrzebuje to szukam innych graczy.


Profesje wedlug mnie naturalne:

5. Mag-Alchemik
Kazdy mag uczy sie magi i alchemi naraz przebywajac w laboratorium swojego mistrza.
Musi on znac skladniki czarow i umiec je preparowac. Jest on wielkiem medrcem o slabej sile fizycznej (wiecej przebywal w bibliotekach i laboratoriach niz na swierzym powitrzu). Sila maga jest jego wiedza i inteligencja, a nie sila fizyczna.

Przykladow jest jeszcze sporo. Ale dopisze je moze pozniej.


_________________
Głupota nie boli głupich. Za nich inni cieprią ...

*

Posty: 178
Dołączył(a): 15.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 mar 2002, 11:15 
Cytuj  
Postac samego kowala albo samego gornika czy maga zeczywiscie po jakims czasie moze sie znudzic i Bdobze by bylo miec mozliwosc bycia wojowniko kowalem :wink: w sumie nawet dalo by sie tak podzielic skille i by starczalo tylko zeby mozna bylo je laczyc :wink: jak to gdzies Gajecik powiedzial ze nie bedzie mozna .. :wink: A postac Kowal - woj jest calkiem naturalna...wkoncu najlepszymi kowalami sa byli wojownicy :wink: ktorzy widza co i jak kuc zeby dobrze siekalo :wink:
Pozd.


_________________
Here is the Door and there is the Way!

*

Posty: 134
Dołączył(a): 2.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 mar 2002, 13:10 
Cytuj  
Mi się podoba połączenie fencer-tailor, u obu liczy się zręczność, a skórki trzeba jakoś zdobywać.

*

Posty: 178
Dołączył(a): 15.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 mar 2002, 15:28 
Cytuj  
I tu pytanie do GM'ow czy fencing wkoncu bedzie dzialal tak jak powinien ? :razz:

_________________
Here is the Door and there is the Way!

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: NinjuS dnia 2002-03-03 15:29 ]</font>

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 mar 2002, 16:15 
Cytuj  
Jak dla mnie mag-kowal. Jak ktos sie ma zamiar burzyc to niech poczyta Silmarilion wpierw i zobaczy czy tylko krasnale zajmowali sie obrobka zelaza...

Ale:
Mag kowal to postac z zalorzenia tworcza. zajmuje sie nie tylko klepaniem pancerzy ale co najwaznijesze tworzy rozne przedmioty obdarzone moca. Moze wiec jeszcze tinker...

_________________
Vincent z Minoc [CL]
Akhorakhil [DZ]
Simple XP4Ever :smile:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: KromeR dnia 2002-03-03 16:15 ]</font>


Posty: 45
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 mar 2002, 22:45 
Cytuj  
ja proponuje mago-gorniko-wojowikow-kowalo-skrybo-alchemiko-tucicielo-assasino-cos tam moze takie polaczenie sie komus spodoba ... osobiscie preferuje czystego maga i wszystko co z nim zwiazane ....


_________________
Tek the king of the net jungle

*

Posty: 135
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 mar 2002, 16:47 
Cytuj  
Na mago-kowala to bym nie liczył, bo to jest to połączenie, które GM starają się od jakiegoś czasu wykorzenić :wink: Sądzę, iż to co opisujesz z powowdzeniem mógłby robic tinker, jednak z pewną pomocą alchemika czy maga, bo tinker to taka profesja, gdzie okazuje się, zę przydałoby się byćteż i każdą inną... :wink:

*

Posty: 109
Dołączył(a): 5.03.2002
Offline
PostNapisane: 6 mar 2002, 01:33 
Cytuj  
ech... kowalo-magowie bardzo czesto wystepowali z literaturze fantasy... A patrzac blisko to w warhammerze mamy runesmith'ow na przyklad ^^ Watpie by dalo sie pogodzic doktryne wyspecjalizowanych postaci z mozliwoscia robienia postaci wieloklasowych, nawet jesli jest ona w niektorych konwencjach fantasy klimatyczna... Sadze ze kowal moglby sie bez problemu gornictwem zajmowac... gdyby do tego sie podszolil w tinkering to moglby calkiem ciekawe rzeczy robic.... golema? ^^

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 mar 2002, 09:10 
Cytuj  
Mysle ze problem mago-kowali rozwiazalby sie poprostu jakby nie mozna bylo laczyc gornictwa z magia... Kowalstwo samo w somie jest ok IMHO, a GM tak w istocie wykorzeniali nie mago-kowali tylko wlasnie gorniko-kowali


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

*

Posty: 178
Dołączył(a): 15.01.2002
Offline
PostNapisane: 7 mar 2002, 15:46 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-06 09:10, KromeR napisał:
Mysle ze problem mago-kowali rozwiazalby sie poprostu jakby nie mozna bylo laczyc gornictwa z magia... Kowalstwo samo w somie jest ok IMHO, a GM tak w istocie wykorzeniali nie mago-kowali tylko wlasnie gorniko-kowali


zgadzam sie z Tym wkoncu to ruda stala sie ciezsza :smile: A dopiero pozniej zucanie czarow trudniejsze :grin:


_________________
Here is the Door and there is the Way!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 mar 2002, 16:25 
Cytuj  
beka...
w ostatnim zdaniu mialo byc oczywiscie nie gorniko-kowli tylko gorniko-magow...


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.