Cytuj:
2002-03-04 15:00, KromeR napisał:
Ale wtedy lucznictwo nie moglby byc wyjatkiem
Czemu nie, jesli pozwoliloby to na ustalenie sie sensownych proporcji pomiedzmy iloscia lucznikow a wojownikow. Moze po wprowadzeniu tej zmiany wiecej osob zdecydowaloby sie na wybor lucznika.
Cytuj:
...i wszystkie skile powinny zalezec od wysokosci skila, czyli jak czesto mozesz rzucac czary, jak czesto mozesz sie ukrywac, jak szybko walczysz wrecz, jak czesto zarzucasz wedke, wykopujesz rude itd...
i tutaj mieszasz ze soba dwie rozne grupy skilli - umiejetnosci bojowych ktorych czestotliwosc uzywania zalezna jest od dexa no i tej calej reszty jak np. hiding, fishing. W tej drugiej grupie odstep czasu np. pomiedzy jednym a drugim zarzuceniem wedki zalezny jest od tego co ustali GM, a GM ustali go tak aby nie moznabylo zarzucic wedka 2 razy ciagu 2 sekund bo wtedy wyciagaloby sie ilestam razy wiecej rybek, skill rosl by szybciej i staty tak samo.
Nie mowie ze twoj pomysl jest zly, nawet mi sie podoba, ale powinien dotyczyc tylko niektorych skilli np. hidingu, bo w sumie logiczne jest ze bedac mistrzem potrafie schowac sie szybciej niz jakis nowicjusz, przeciez mam doswiadczenie, wprawe itp. Jesli chodzi o walke czestotliwosc atakow powinna byc zwiekszona tylko w walce na odleglosc.