Shadowclaw napisał(a):
PS wy te +500 dmg możecie zdobyc a ile + dmg moge zdobyc ja jako pure DPS class?
Jako war ci moge odpowiedziec na przykladzie Conquerora (AQ set) no i w sumie T3 rogala.
w Conquerorze dostaje:
140 STA
137 STR (274 AP / 14 * 3.4 (standardowy speed wielu broni) = 66.5 dmg)
66.5 dmg, z ktorego srednio u maga 15 % jest pochlaniane przez armor. Wychodzi 56.56 dmg, ktore dodatkowo zawsze moze byc zdodgowane (5 %), co wbrew pozorom nie zawsze jest dobre.
Enigma maga:
95 STA
+165 dmg
up to 165 dmg, ktorego ja nigdy nie zresistuje (jak zbierze o ile pamietam +4 to hit) bo moj gear ma w porywach 5-10 resista. Co daje o ile pamietam 1.25-2.5 % szansy na resist.
Oczywiscie zaraz wyskoczy ktos, ze ja tam jeszcze dostaje AGILITY wiec pewnie mam imba 30 % crita. Co mi po tym randomowym krycie jak walka zwykle trwa 3-4 ciosy. W tym samym czasie mag ma +50 % na 2-3 hity w nowie i jest wielkie gg.
Locka gearu z AQ to juz nawet mi sie nie chce wklejac. Ma wiecej staminy niz gear maga i chyba tyle samo +dmg.
A wracajac do Rogali to wasz T3 set daje wam:
- 344 AP
- 170 STA
Te 344 AP to dla instanta z dagera dodatkowe 344 / 14 * 1.7 = 41 damage, a dla sworda dodatkowe 344 / 14 * 2.4 = 58.9 damage
Oczywiscie np. dla dagera moze dojsc opportunity 1.2 czyli 49.2, dla sworda tez tam cos dochodzi, chyba aggresion 1.06 no to to by bylo 62.4
Wiadomo, ze przy krycie mozecie miec lethality wiec crit x 2.3. nie chce mi sie nawet liczyc juz liczyc, wkleje caster dps gear
Frostfire clothowy daje:
- 152 STA
- up to 283 dmg
Oczywiscie znow do glosu dochodzi dmg mitigation, ktory w przypadku rogala (przeciw casterowi) bedzie w okolicach 0, natomiast u maga (przeciw melee) niebufnietego ze 14-15 %, a bufnietego bodajze 18-19 % czyli znow wartosci dla klasy melee leca o te 15 % w dol. Oczywiscie, wiadomo, ze macie dual wield, ale to i tak nie rekompensuje imo tej roznicy. Zwlaszcza w pvp gdzie tak naprawde chodzi o to, aby walnac konkretnie 2-3 razy ta roznica jest coraz bardziej wyrazniejsza.
Prawda jest taka, ze casterowe dps sety daja znacznie wiecej czystego damage niz melee dps. Takze oferuja lepsza redukcje damagu jesli idzie o "przeciwny" typ damagu (dla castera -> melee dmg, dla melee -> magic dmg). W PVE to sie to jeszcze jakos wyrownuje, ale w PVP to juz imo nie bardzo.