iniside napisał(a):
Dlatego team musi sie starac zeby dotarl w jednym kawalku xD
ehhe nie qmasz o co mi chodzilo, wyobraz sobie jak ze czesta sytuacje na bg: wy kradniecie flage, przeciwnicy kradna flage. wysylane sa po 3 osoby na ubicie FC przeciwnika i zwrocenie flagi. niestety macie pecha pada wam FC, przeciwnicy zwracaja flage do bazy. wiec co robi attack team? oczywiscie spowalnia FC przeciwnika jak nie jest w stanie ubic a najszybszy zapieprza zninjowac flage, nie liczac sie z tym ze zaraz za tunelem czeka na niego caly team przeciwnika a czlonkowie jego rajdu sa jeszcze w swojej bazie
wiec albo uda mu sie spieprzyc albo WTFPWND
przy czym wiadomo ze nikt nie zdarzy mu pomodz. teraz to ja chetnie ninjuje flage w takich sytuacjach po wprowadzeniu -honor za smierc juz bym przestal to robic
bo przeciez rownie dobrze rogue z preparation moze zninjowac, jest nawet szybszy
Demandread napisał(a):
Pomyslcie troche. Jakby za porazke byl minus honor, to zaden PuG by nie zaistnial,a premady by sie unikaly, albo afkowaly po pierwszej oznace porazki i nie dolaczali,
/afk = lost, problem solved.
Cytuj:
a najlepsi nie mieliby z kim grac, bo na dluzsza mete nikomu by sie nie oplacalo ryzykowac trafienia na premade, kt. w 5min zniszczy dorobek calego dnia. Jednym slowem, BG chyba totalnie by wymarlo albo ludzie zaczeliby sie dogadywac jakos na ircu i rollowac po 2 chary, zeby sie jednymi podstawiac drugim (?). Nie wiem jak by to mialo wygladac.
coz nie moje zmartwienie tylko blizza
Cytuj:
Slabi gracze nic nie osiagaja, bo ciagle maja w dupe.
no i super, w pve slabe party to nawet nie ubije teremusa w 10 osob, chociaz jest ubijalny w dwie osoby.
Cytuj:
Srednie premady nic nie osiagaja, bo co czasem wygraja z pugiem, to im zabierze dobry premade.
hmm nie qmasz to nie ma byc tak ze wygrasz dostajesz +100, przegrasz -100. tylko ja sobie to bym wyobrazam mniej wiecej tak na podstawie ranka jest twoje miejsce, ludzi z twojego rajdu, ranki sa w jakis sposob sumowane i wyznaczany "sztuczny" rank twojego teamu [zalozmy ze im wyzszy rank tym silniejszy rajd] na wartosc 1500, tak samo z przeciwnikami ktorych rank zostal wyznaczony na 900, i teraz tak:
wy wygrywacie dostajecie 70 honoru (wartosci przykladowe aby pokazac proporcje), a przeciwnikom ubywa 30 honoru, ale jesli wygraja przeciwnicy to dostaja 170 honoru a wam ubywa 260. na takiej zasadzie dziala wlasnie ladder w warcraft 3 i do pewnego czasu sprawdzal sie calkiem dobrze (pozniej zmienili sposob dobierania przeciwnikow i dupa ladder przsestal miec jakiekolwiek znaczenie)
Cytuj:
Dobry premade z czasem nie ma na kim farmic, bo wszyscy ze strachu przed trafieniem na niego rezygnuja z queue cieszac sie jakims jednym zwyciestwem odniesionym rano przeciw paczce Chinczykow.
strach??? ja gram BG for fun a ty jak widac boisz sie stracic honor wiec myslisz jak farmer. jesli tak by podchodzily gildie pve to nikt by nie chodzil do instancji bo przeciez mozna stracic tone golda (repair bills, flaski, buffy) a nic nie dostac w zamian.
w kazdym razie uwazam ze ladder bylby czyms co by zlikwidowalo GMy ktore poruszaja sie uzywajac WASD a w skille klikaja mycha, oczywiscie to by musialo by byc przemyslane. do tego np. przeciwnicy mogli by byc wybierani na podstawie podobnego ranku bo w koncu bedziemy mieli miedzy serverowe bg a to by czynilo ze premade gra przeciwko premade'owi a pickup by gral vs pickup.
bo wiesz to co jest teraz to jest lipa mozesz w kazdym tygodniu wygrac z kazdym premade'm po 2 razy do tego z 5cioma pickupami a i tak dostaniesz mniejszy bonus rank niz ktos kto przegra z kazdym premade'm 10 razy i ze wszystkimi pickupami. tylko dlatego ze ty mogles grac 2 dni w tygodniu a ta druga osoba gra 7dni na tydzien po 16 razy