mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1723 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 87  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 21 lip 2006, 08:54 
Cytuj  
Roozter - nigdy nie twierdziłem że jestem mega wymiataczem - nie bawię się za dużo w PvP, jakoś nie ciągnie mnie bindowanie 40 klawiszy:)
Ale fakt jest faktem - na test serwerze wszyscy padali jak muchy.

Zawsze mówiłem że lock nie jest klasą dla easy mode graczy - uwielbiam go za tysiące możliwości jakie stwarza, jest tyle różnych stylów gry, różne buildy od NF/SL po destro itd. Każdy pet to inna taktyka walki... z różnymi klasami. Nawet VW się przydaje w PvP - sac voida nie raz uratował mi tyłek.

Lock jest świetną klasą 1v1 z tym się chyba zgodzisz?:)
Pytanie brzmi ile czasu muszę farmić aby zebrać cały tier2?:)[/url]


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 2.01.2006
Offline
PostNapisane: 21 lip 2006, 08:58 
Cytuj  
RoozTer napisał(a):
Sinthar napisał(a):
ta lock trudny w powadzeniu ciekawe gdzie ..... zreszta co tu duzo mowu dobry lock z dobrym sprzetem miazdzy kazda inna klase z palcem w dupie 1 vs 2 wtedy cos juz zaczyna nabierac sensu


Sami mistrzowie widze, ja mam zbindowane okolo 40 klawiszy biezacego uzytku... Tak bardzo latwo sie gra, ludzie skonczcie pierdolic smutki, bo lock to po prostu klasa dla ludzie lubiacych sie konkretnie bawic, mozna pvpowac z roznymi buildami i sposobami, rozne pety etc. A wszystko to trzeba obslugiwac klawiatura, a nie jak mniemam 90% pro skillow ktorzy twierdza ze lock jest przegiety, graja klikajac myszka na spelle vs takie same klikajace bobki~~


I ? 40 klawiszy powiadasz.. ? A zeby ubic kogos uzywasz ilu 5-8, jak kazda inna klasa. Na 36lvl shammy mam 34klawisze biezacaeg uzytku, bah. Z reszta wszyscy ktorzy maja maina locka beda twierdzic ze nie jest przegiety, a kazdy inny ktory mial potyczki z dobrym lockiem bedzie mowil ze jest imba. Zrob ankiete dla kazdej klasy, niech Ci wymienia kto jest najgorszy do zabicia 1vs1.

Neonin napisał(a):

Pytanie brzmi ile czasu muszę farmić aby zebrać cały tier2?:)[/url]


Ciezko powiedziec, wszystko zalezy od gildi w jakiej jestes i czy bedzie akurat szczesliwy drop dla lockow. Znajomy przyjal sie do dobrej gildi samych blue itemach, a po 2 tygodniach mial jakos 5-6 / 8 tier2 + cos dorwal jeszcze z AQ :wink:


_________________
Obrazek
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."


Ostatnio edytowano 21 lip 2006, 09:14 przez h34t, łącznie edytowano 3 razy
******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2006, 09:02 
Cytuj  
hmm ja ze swoich potyczek z lockami najmniej milo wspominam locka z felhunterem posiadajacym CoEX. taktyke mial banalna pet: zarl wszystkie buffy/debuffy (co jest zrozumiale), spell locka jak probowalem sie uleczyc bez NS a sam walil tylko doty i recastowal CoEX jak tylko sciagnolem, a jak udalo mi sie do niego podbiedz to death coil w pysk i znow musialem go ganiac.


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2006, 09:06 
Cytuj  
Neonin, ja wlasnie mialem na odwrot :P
Rogali skladalem jak chce, to wygladalo az komicznie. Poprostu sobie skalalem i czekalem az walnie mi stuna walnie najmocniejszym czym ma, potem byl Seduce (w tym momencie uzywja WoTF) odbiegniecie w miedzy czasie seduce (WOTF na CD :E) Soul Fire, Seduce, Shadowbolt, Searing Pain Immolate ggthxbye.. Rogali padali jak muchy, no jeden mial wiekszego farta b jak mu cirtnelo to zhecjal mi 3/4hp..

Najwiekszy problem mialem z warkami w tanking gear 8) . Pewnie dlatego ze sie za duzo w seduce bawilem, zamiast fear+walenie :D


Posty: 4
Dołączył(a): 4.04.2006
Offline
PostNapisane: 21 lip 2006, 11:20 
Cytuj  
1. jako lock mam 25 zbindowanych klawiszy i w std walce uzywam 8-10 , czasem wiecej czasem mniej...
2. dobry rogal, warek z dobrym sprzetem potrafia zajsc za skore, nie bede pisal jak, bo to nie jest manual,
ale rogal wchodzacy jakims openerem za 1.5 k a potem 2 x backstab za 1.2k konczy walke przed czasem...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 21 lip 2006, 11:24 
Cytuj  
Dlaczego nie manual?:)
Możecie opisać wasze porady dotyczące PvP?:) jak zdjąc warka, który praktycznie cały czas jest immune na fear?


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą


Posty: 46
Dołączył(a): 19.02.2006
Offline
PostNapisane: 21 lip 2006, 11:25 
Cytuj  
Nie znam się na locku w takim stopnieu jak wy (23lv dopiero xD), ale z tego co słyszałem klasa ta z kolei jest cienka w pve :> . Więc chyba to się jakoś równoważy xD. Z tego co rozmawiałem z innymi osobami to największym problemem jest tu po prostu aggro, któa zgarnia się całkiem potężnie :P . Poza tym zawsze jakieś tam ograniczenia stawiają nam shardy, więc na pewno lock nie jest najbardziej imba klasą w WOWie, bo gdyby był to by mu jebnęli nerfa i po sprawie :]

I pytanie dla tych co grają buildem Drakedogowym - możecie rozpisać dokładnie rozłożenie talentów w destro? Z góy dzięki.


_________________
Twoja stara xD

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2006, 11:34 
Cytuj  
Problem locka w PvE to mana a raczej jej brak. Lock niesamowicie szybko potrafi sie wypsztykać z many :D. Ofc, ma wiele sposob na jej uzupelnienie ale kazdy z nich albo zajmuje sporo czasu, albo wcale nie jest taki skuteczny jak mozna by sadzic, i tak czy inaczej jestesmy uzalenizni od healra jak Lajf tapujemy..

http://www.worldofwarcraft.com/info/cla ... 5122525151
Ja mam coś takie czy to 100% DrakeDog jest, nie wiem. Ale jest calkiem fajny, chociaz przezywlnaosc jest srednia a mana konczy sie w zastraszajacym tempie :D.

Patrzylem sobie na Demonolgy i MD to całkiem fajny talent.. ale z tylu przydatnych rzeczy w Destro trzeba by zrezygnować. A ja lubie duzy burst dmg + podparty swietnym CC ; ]


Posty: 4
Dołączył(a): 4.04.2006
Offline
PostNapisane: 21 lip 2006, 11:36 
Cytuj  
neonin, dyskusja jest o tym jak rozlozyc locka a nie jak rozkladac lockiem i dlatego nie będe wdawał się w szczegóły,
jeśli chodzi o PvP lockiem to napisano na ten temat setki postow...
zbyt wiele zalezy od tego jaki masz sprzet i build, inaczej gra sie mając SL'a a inaczej destro... zwłaszcza z jakimś wypasionym PvP warkiem

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 21 lip 2006, 11:39 
Cytuj  
nie ma to jak konstruktywna odpowiedź - l2search trzeba było napisać - zaoszczędziłbyś czas na pisanie;)

Gram głównie pve i jakoś nie zauważyłem żybyśmy byli nienajlepsi w tym elemencie - chociaż fakt mana kończy się za szybko;)


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2006, 11:52 
Cytuj  
iniside napisał(a):
... i tak czy inaczej jestesmy uzalenizni od healra jak Lajf tapujemy..


z punktu widzenia healera (nawet leczacego MT) zarzucenie na locka HoTa (renew/reju) nie jest zadnym problemem* wiec to chyba nie jest taki wielki problem szczegolnie w porownaniu do nukujacego maga ;-)


* - wyjatek: patchwerk


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 2.01.2006
Offline
PostNapisane: 21 lip 2006, 12:01 
Cytuj  
Jedyna slaboscia locka w PVE jest brak spella redukujacego agro, im lepszy sprzet, tym wiecej dmg, im wiecej dmg locka tym wiekszy problem z agro. 8/8 T2 redukje threat Destro no i MD z impem. Hmm shardy, no coz, moze czasami i udreka farmowanie ale narzekac nie ma na co.


_________________
Obrazek
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."


Ostatnio edytowano 21 lip 2006, 12:06 przez h34t, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2006, 12:04 
Cytuj  
h34t napisał(a):
Jedyna slaboscia locka w PVE jest brak kontroli agro, im lepszy sprzet, tym wiecej dmg, im wiecej dmg lock tym wiekszy problem z agro. Hmm shardy, no coz, moze czasami i udreka farmowanie ale narzekac nie ma na co.


Rozmowa moja z lockiem z mojej gildi:

Ja - nedujesz SoSF?
Lock - nie
Ja - dlaczego?
Lock - bo się boje
Ja - czego się boisz?
Lock - krytów, wole wziąść z aq i mieć +hit niż +crit

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2006, 12:17 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
iniside napisał(a):
... i tak czy inaczej jestesmy uzalenizni od healra jak Lajf tapujemy..


z punktu widzenia healera (nawet leczacego MT) zarzucenie na locka HoTa (renew/reju) nie jest zadnym problemem* wiec to chyba nie jest taki wielki problem szczegolnie w porownaniu do nukujacego maga ;-)


* - wyjatek: patchwerk

Ok to akuart da polowe HP locka i full many ;). Ktora i tak skonczy w ciagu kilku seknud (cakladam ze lock wali shadowbolty i daje DoTy). Nie dosc ze lock wypsztyka siebie z many to jeszcze helara co go leczy w czasie tapowania :D. Pewnie troche wyolbrzymiam. Ale mimo wszystko nukujacy lock == lock bez many albo na wyczerpaniu HP ; ]

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2006, 12:26 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Ok to akuart da polowe HP locka i full many ;). Ktora i tak skonczy w ciagu kilku seknud (cakladam ze lock wali shadowbolty i daje DoTy). Nie dosc ze lock wypsztyka siebie z many to jeszcze helara co go leczy w czasie tapowania :D. Pewnie troche wyolbrzymiam. Ale mimo wszystko nukujacy lock == lock bez many albo na wyczerpaniu HP ; ]


imho zdecydowanie wyolbrzymiasz :) bo nie zauwazylem tego problemu a bardzo czesto mam nukujacego locka w grupie, raz na jakis czas ~30s dostanie 2,1k hp ( reju tick jest na poziomie 519/534hp :] ) i wali :) a jak mam czas a widze ze juz cieko u niego z mana/hp to pisze mu tella zeby zjechal sobie 5k hp i wale mu bombe na trinketach. no ale mowie to z punktu widzenia healera, a nie z punktu widzenia locka :) wiec moge sie mylic i robi sobie jakies przerwy, zre HSy czy inne buffy chociaz nie sadze.

zapytam z ciekawosci na ile czasu nukowania SB wystarczy wam 2,1k hp, oraz jak czesto musicie odswiezac CoE/CoS/CoR/CoA, corruption i immolate

edit: juz sobie sprawdzilem CoE/CoS - 5min, CoR - 2min, CoA - 24sec, corruption - 18sec, immolate - 15sec. tak wiec pozostaje pytanie ile SB = 2,1k hp :)


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired


Ostatnio edytowano 21 lip 2006, 12:34 przez Fabianek, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 879
Dołączył(a): 2.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2006, 12:34 
Cytuj  
Looooollll.... Ja wogóle na locku się nie znam. Skopiowałem wczoraj locka i wchodze na PTR... Przed SW widze z 50 osób. Co chwile jakiś duel. No więc ja też biore duela z kimś.... Rozwaliłem wszystkich oprócz 1 pala. Uważam ze lock jest ZA imba. Powinni go nerfnąć. Tylko DoT'y i fear na zmiane, cel oddali sie na dobrą odległość przez fear to shadowbolta. *crit* 1800. Poprostu załamka... Jeśli go nie nerfną w najbliższym czasie to chyba przestane brać udział w PvP... ;/

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2006, 12:50 
Cytuj  
Tak na szybkie. Shadowbolt rank 10 361 many (zakladam ze ma telnt -5% kosztów), Do tego imp life tap wiec 420 hp na 501-502 many. Jeden life tap do okolo 1,5 SB, czyli
z 2,1k HP mamy ok 5 tapow, co daje okolo 2,5k MP, to jest okolo 7 boltow. Trzeba liczyć ze SB zadje bardzo maly dmg (w prownaniu do Frostbolta o Fireballu nawet nie mowie). Do tego z tymi DoTami to roznie bywa wbrew pozora.. Niby powinno byc dot dot dot, ale czesto sie sie zdaza ze zamiast DoT jest resit.. ;) i trzeba znowu. W zasadzie lock na mana ma tylko dwa sposoby w combacie Life Tao i Mana Drain. O MD nie powiem ale jest raczej malo skuteczne bez talentow..

Teoretycznie lock nie ma zadnych problemow z mana jakby byl Full Affiliction/Demonology. W tedy to jest spam DoT, Darc Pact, poswiecenie Fellhuntera albo Voida ;) I labo ma sie ok 100 many co 2s albo albo ok 150 HP co 4s (tak z glowy mowie niechce mi sie liczyc ile to jst 4% z 5k :D).

Wiec :D Aff/Dem lock == jest pod pve bo moze sobie spokojnie spamowac i miec sporo many.
Ja pisalem z perspektywy Destruction ktory ma tylko life tapa, i many zawsze za malo :D.

Co do imba lockow ;]. Pewnie trafiles na jakis lamerow. Bez przesady ja jednego rogala polozylem doslownie w jednym strzale bo nie uzyl WoTF a ja mi Soul Fire critnol za 4k, potem juz for fun strzelałem z wanda.. ;)

EDIT; Oczywiscie taki Sacrafice Lock nie moze miec impa i zadnego peta potem ;]

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 2.01.2006
Offline
PostNapisane: 21 lip 2006, 12:56 
Cytuj  
Katoneo napisał(a):
Looooollll.... Ja wogóle na locku się nie znam. Skopiowałem wczoraj locka i wchodze na PTR... Przed SW widze z 50 osób. Co chwile jakiś duel. No więc ja też biore duela z kimś.... Rozwaliłem wszystkich oprócz 1 pala. Uważam ze lock jest ZA imba. Powinni go nerfnąć. Tylko DoT'y i fear na zmiane, cel oddali sie na dobrą odległość przez fear to shadowbolta. *crit* 1800. Poprostu załamka... Jeśli go nie nerfną w najbliższym czasie to chyba przestane brać udział w PvP... ;/


Lock jest ciezki ale PTR tak do konca sie nie kieruj bo to inna bajka niz normalne realmy i ludzie ktorzy maja pojecie o swojej klasie.

Na ptr jednoczenie czasami zabijalem 4-5 rogali (zawsze lazilem z felem wiec pierwszy dostrzegalem rogala) dotami ktorzy nie wiedzieli ze maja sprint, a na normalych servach jeden UD rogal czy tam warek moze Ci zajsc za skore. Ogolnie na PTR jezeli nie masz CD na deatcoil to jedziesz wszystko co sie rusza, szczegolnie z SL.


_________________
Obrazek
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 21 lip 2006, 13:07 
Cytuj  
To prawda - jak gram swoim lockiem to tak różowo nie jest:)


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2006, 13:33 
Cytuj  
Lock nie jest dla pr0 ziomali, ludzie, kt. pisza, ze ta klasa wymaga wiecej skilla niz innego, IMO zwyczajnie sobie wlewaja i tyle :). Lock jest fajny, bo faktycznie mozna zrobic co najmniej 3 buildy, kt. sa bardzo wydajne czy w pvp czy w pve, ale dajcie spokoj. Jak mi ktos mowi, ze korzysta w pvp 40 skilli, czy nawet 20 grajac lockiem, to chyba ma na mysli, ze uzywa SB wszystkich rang i doty wszystkich rang, bo inaczej nie moge sobie wyobrazic jak on walczy. Tak dlugo jak sa shardy, to lock jest mega easy mode (mowie z pkt. widzenia UD locka, nigdy nie gralem alliansowym) i pisanie, ze wiele kombinacji fel/void itp. - po co ? Z glupim impem mozna zlozyc kazda klase fear chainem - nawet woja, tylko trzeba zwyczajnie poczekac na odpowiedni moment (z berserkerami ciuttrudniej:) - lockowi z dobrym stuffem starczy 5 sec feara warriora i jest po grze. Spam fear + doty i po 2 waveach kazdy pada, nie ma mocnych. Lock to moim zdaniem o niebo latwiejsza klasa w pvp niz na przyklad hunter czy paladyn (CC hunterem wbrew pozorom jest trudne moim zdaniem, a odpowiedni timing blessingow i stunow tez wymaga wprawy) i im lepszy stuff, tym mniej skilla trzeba. Bo jesli dla kogos wyslabnie succuba na niewidce pod wroga i zapodanie seduce wymaga imba skilla, to wspolczuje. Gralem lockiem dosyc dlugo, ta klasa jest tak latwa, ze zwyczajnie przestala mnie bawic.

Peace


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1723 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 87  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.