heh ja nie mialem zadnych problemow z tym "metlikiem" haslowym.
Bardziej mnei martwia lagi dzisiejsze :/ i Teon wlasnie padł :/
Cytuj:
karty to ja tez wszystkie trzymam ... ale ja nie mam pojecia gdzie tego maial wyslac bo jak wysylam na
[email protected] to dostaje odpowiedz [od bota?] co mam zrobic i gdzie szukac odpowiedzi a jak nie znajde to zadac nastepne pytanie etc.
Powinienes zrobic dokladnie to co Ci napisali w mailu.
Czyli isc na stronke:
http://support.plaync.com (albo jeszcze lepiej na uk.plaync.com czyli euro wersje)
Zalozyc tam sobie konto na e-mail, najlepiej ten sam co masz account plaync. Po zalogowaniu beirzesz zakladke Ask a question, i masz formularz i wypelniasz wsio (tam tez podajesz o jaka gre chodzi jaki problem, ew. nazwe account itd. wszystko sobie oblukasz).
wszytsko potwierdzasz. Na mejla dostaniesz potwierdzenie zadania pytania i inne peirdoly od bota. Ostateczna odpwoiedz tez dostaniesz na swojego mejla.
Po jakims czasie dostaniesz odpoweidz od odpowiedniej osoby z supportu.
Wysylalem kilka razy pytania do supportu NC soft i zawsze mi odpisywali ludzi eodpowiedzialni za dana rzecz.
maks na opowiedz czekalem 5 dni ale weekend byl w miedzy czasie a oni sobie zastrzegaja ze w dniach roboczch odpisza.
powodzenia