mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2581 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 130  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 10:37 
Cytuj  
Czemu jestem "siwy"? :o

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 10:55 
Cytuj  
Gokulo napisał(a):
Czemu jestem "siwy"? :o


Nieaktywny... :(
Huck Cie ufarbuje :D


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1996
Dołączył(a): 26.04.2003
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 11:03 
Cytuj  
Zet - poprzednio miałem /thf i było ok. No jak taktyka wymaga /nin to pójdę, przecież mam.


_________________
With a solar knife I split the sky
And walk right in between
To search the answers to every "why?"
Where I have seen the unseen.

FFXI Retired

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 12:50 
Cytuj  
Kang napisał(a):
Zet - poprzednio miałem /thf i było ok. No jak taktyka wymaga /nin to pójdę, przecież mam.


Gal! Ty jesteś specem od DRKa!!! Znasz walkę, więc wiesz co będzie - jeżeli uważasz, że /thf bedzie lepszy to tak zmieniamy.
Zmienilem w rosterze


_________________
Obrazek

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 13:26 
Cytuj  
edited and posted to end of thread for "bump"


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 10 sie 2006, 07:00 przez zet, łącznie edytowano 2 razy
****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 13:27 
Cytuj  
Spójżcie na posta powyżej - jeżeli macie jakieś uwagi to dajcie znać - zebrałem zasady pisane i niepisane i zdroworozsądkowe.


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2668
Dołączył(a): 19.12.2004
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 16:09 
Cytuj  
zet ja rozumie ale chodzilo mi bardziej o nicki kto co bedzie lotowal :)


_________________
Jast v2.0

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 16:44 
Cytuj  
egoist napisał(a):
zet ja rozumie ale chodzilo mi bardziej o nicki kto co bedzie lotowal :)


I tak Cię zrozumiełam, ale dopuki nie bedzie ustalonych priorytetó[url] to nie napisze - taki Lesiu na przykłąd nie dał swoich priorytetów, wiec jak na razie nie może lotować na spodnie, ale jak zapisze to pojawi się gdzieś w kolejce... :P :lol:


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2668
Dołączył(a): 19.12.2004
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 16:47 
Cytuj  
3, 5, 4, 1, 2
body, legs, feet, hands, head


_________________
Jast v2.0


Posty: 30
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 16:56 
Cytuj  
Kiting Ultima doesn't seem useful; before the Citadel Buster stage starts at 20% HP, a single Ninja in evasion gear can hold Ultima indefinitely as long as it isn't getting TP. We just have to remember to stop all damage and recover after a nasty AoE like Armor Buster. Similarly, if Huck winds up tanking at some point, he should turn away and just blinktank while we recover.

Ultima does Dissipation (aoe dispel+terror) from 80% HP to 20% HP. When it switches into Citadel Buster mode, it won't do Dissipation anymore so everyone should make sure they have Reraise up.

We shouldn't run away as soon as we see the "30...". The countdown for Citadel Buster gives us free time to do damage while Ultima isn't fighting back. We need to use that time to do damage before it wipes us out one by one.

When we see "30...", melees should circle around ultima and unlock target so that they are ready to run right when the countdown gets to "10..."

Nukers should stand at maximum range and keep nuking until "10...", then run.

Tanks should run a little earlier, at "20...", but not go too far. They need to get hate back fast after the Citadel Buster so Ultima doesn't kill more people with normal attacks.

Support can run at the same time, or sooner if they feel like it. Ultima won't be doing anything dangerous during the countdown.

I think it's better for DDs to get Bustered than tanks for the most part, so tanks can stop or at least slow down their hate building when we see "30..." and let a DD pull hate. If we lose all the tanks Ultima kills everyone else pretty fast with normal attacks.

After "10...", if you get drawn in just stand there and take the death, then reraise, get away and recover.

People should use damage 2-hours when Ultima hits 20%, before they get Bustered and thereby weakened.


Ostatnio edytowano 8 sie 2006, 17:16 przez Valyana, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 16:56 
Cytuj  
updated table with points + clean-up and improvements.

http://gnu.univ.gda.pl/~huckster/ff11/limbuscc68.xls


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80


Ostatnio edytowano 8 sie 2006, 16:57 przez Huckster, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 16:56 
Cytuj  
Ja bym dodal jedna zasade:

Jak ktos nie byl conajmniej na 5 z ostatnich 10 limbusow to nie moze lotowac wcale na Omedze i Ultimie.

(wprowadzil bym to po tej najblizszej Ultimie zeby nie zaskakiwac ludzi).

Jesli chodzi o /NIN sub to tez uwazam, ze to nie jest zaden musthave. Bylem bez /NIN ostatnio i wcale nie dostawalem jakos specjalnie mocno. Pedlem dopiero na koniec od cytadeli po odpaleniu 2hr. Zreszta czesc atakow Ultimy i tak przechodzi przec cienie chyba.

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 18:24 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Ja bym dodal jedna zasade:

Jak ktos nie byl conajmniej na 5 z ostatnich 10 limbusow to nie moze lotowac wcale na Omedze i Ultimie.

(wprowadzil bym to po tej najblizszej Ultimie zeby nie zaskakiwac ludzi).

Jesli chodzi o /NIN sub to tez uwazam, ze to nie jest zaden musthave. Bylem bez /NIN ostatnio i wcale nie dostawalem jakos specjalnie mocno. Pedlem dopiero na koniec od cytadeli po odpaleniu 2hr. Zreszta czesc atakow Ultimy i tak przechodzi przec cienie chyba.


Ja bym to złagodził do zasady ogólnej - jak ktoś nie był na 5 z ostatnich 10 limbusów to nie moze schodzić poniżej 0 coinów - bo taki Stok np. ma juz tyle coinów, uczciwie zarobionych, że nie możemy mu blokować dostepu do lotowania.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 18:28 
Cytuj  
Thanks for suggestions :D

Valyana napisał(a):
Kiting Ultima doesn't seem useful; before the Citadel Buster stage starts at 20% HP, a single Ninja in evasion gear can hold Ultima indefinitely as long as it isn't getting TP. We just have to remember to stop all damage and recover after a nasty AoE like Armor Buster. Similarly, if Huck winds up tanking at some point, he should turn away and just blinktank while we recover.


Updated in strategy

Valyana napisał(a):
Ultima does Dissipation (aoe dispel+terror) from 80% HP to 20% HP. When it switches into Citadel Buster mode, it won't do Dissipation anymore so everyone should make sure they have Reraise up.


Could you remember everyone @20% (on party chat) about that? Peaople might forget.

Valyana napisał(a):
We shouldn't run away as soon as we see the "30...".
<<cut>>


Updated in strategy


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 8 sie 2006, 18:57 przez zet, łącznie edytowano 2 razy
******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 18:30 
Cytuj  
Troche to jest nie tak, że lotuję części z omegi na równi z Oraichu który był dokładnie na połowie runów na których ja byłem a do tego ma mniej coinów w banku przy czym mamy niemal identyczny level (różnica 14k expa).


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

****

Posty: 1815
Dołączył(a): 7.01.2005
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 18:40 
Cytuj  
Jak mnie trzeba to byde.

Edit:
Itemy, ktore kce:
feet =5, body=4, head=3


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 8 sie 2006, 18:50 przez Seph, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 18:44 
Cytuj  
Seph napisał(a):
Jak mnie trzeba to byde.


Bądź proszę!!!


_________________
Obrazek

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 18:46 
Cytuj  
Targaryen napisał(a):
Troche to jest nie tak, że lotuję części z omegi na równi z Oraichu który był dokładnie na połowie runów na których ja byłem a do tego ma mniej coinów w banku przy czym mamy niemal identyczny level (różnica 14k expa).


Jak dla mnie to może być zawsze pierwszenstwo dla tych co maja wiecej monet w banku - kwestia ustalenia - do tej pory sie dogadywalismy...


_________________
Obrazek

****

Posty: 1815
Dołączył(a): 7.01.2005
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 18:51 
Cytuj  
zet napisał(a):
Seph napisał(a):
Jak mnie trzeba to byde.


Bądź proszę!!!


To bede. Bylem zmieszany troche sytuacja z Sel ;P


_________________
Obrazek

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 sie 2006, 19:32 
Cytuj  
Ultima items priorities:

Nashira Manteel (Ultima's Heart):
1. Goku
2. Stok
3. Lesiu

Nashira Seraweels (Ultima's Leg):
1. Stok
2. Goku
3. Lesiu

Nashira Crackows (Ultima's Tail):
1. Lesiu
2. Stok
3. Zet > Anc > Goku

Nashira Gages (Ultima's Claw):
1. Zet
2. Pitia
3. Stok > Anc

Nashira Turban (Ultima's Cerebrum):
1. Zet
2. Pit
3. Stok > Goku


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2581 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 130  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.