Xanth napisał(a):
Vercin napisał(a):
Piszesz cos o swietnych dungeonkach w uo ciekawe ile zajmowalo ich zrbienie a ile pracyi pieniedzy kosztuje zrobienie takiego naxxw wow. Wogole ile kosztowalo zrobienie uo z taka a nie inna grafika i enginem a ile kosztuja obecne produkcj.
Wiesz jak sie robi dungeony w takim uo, wowie, czy innej grze? Pamietasz NWN i Aurore? Takie rzeczy zalatwia sie toolsetami, nikt tego recznie nie rysuje
X.
nikt tego recznie nie rysuje i tbh wcale nie jest tak ze trzeba poslugiwac sie instancjowaniem kiedy stare gry mogly bez problemu utrzymac tysiace graczy na jednym serwie w jednym persistent world .
Vercin masz jakiekolwiek pojecie o lore serii Ultimy? , ja kiedy zaczalem w nia grac to jak zywo mi stanelo wszystko to co znalem z Ultimy 7 : Black Gate , czy Serpent Isle , wpletli storyline na daleko wyzszym poziomie niz zrobil to Blizzard w WoW .
Poczytaj tez troche o tym jak przejela ich EA i ilu ludzi z Origin sie na niej poznalo i jak zaczal sie ten caly proces destrukcji i orania zajebistej gry
nie wspominajac o genialnym Earth and Beyond
SWG doskonale pokazalo ze mozna zrobi zajebiste spaceships , czy wymodelowac takie efekty jak dziesiatki rebeli atakujacych imerialne mother ship's w deep space , nie da sie?...rofl , wszystko sie da i powiem Ci ze jak tylko Blizzowi sie zacznie palic grunt pod nogami to wprowadza takie feats do WoW ktore nikt by nie przewidzia ze mechanika pozwala