'The German and French versions of FINAL FANTASY XI are coming to the Games Convention 2006! Don't miss this great world premiere to try the first playable version of FINAL FANTASY XI in German and French on Windows PC and Xbox 360, and win great prizes! "
moje pytania:
- ile dokładnie (+/-5) gra w ffxi teraz graczy z niemiec/niemieckojęzycznych i z francji/francuskojęzycznych ?
- dlaczego Uberry,Coeunss,Sotii,Coolaa i Wwwcom grają nadal w ffxi jako dobrze prosperująca spółka zarabiająca m.inn. z/na graczach których konta zbanowano wg klucza który nie podlegał żadnej dyskusji bo ?
- czy ktokolwiek z SE (mam na myśli ludzi którzy mają etat w SE (nie umowa o dzieło/zlecenia))
grał/gra uczciwie w FFXI ? (nie liczą się serwery testowe gdzie można sobie ułatwić co się tylko chce)
- czy testerzy FFXI to ludzie posiadający etat w SE czy pracują w HSAGFDHF lub/i w XVBAFCX lub/i w ... ?
- ile pan Hiromichi Tanaka ze swoim zespołem odrzuca a ile przyjmuje pomysłów (na jakiekolwiek zmiany) i od kogo ?
"OGaming: The coolest part of the game, in your opinion, is...?
Tanaka: Most other MMORPGs allow progression in only one direction, but Final Fantasy XI offers endless variety to players with a multitude of features, such as the job change function and the support job system, making it fundamentally different from other games. Of course, the fact that it is the first cross-platform MMORPG also makes Final Fantasy XI stand apart, and we continuously provide version updates to ensure that players never run out of things to do. Updates are the most difficult aspect of development for our team, but we will continue to do our best so that the many players of Final Fantasy XI can keep enjoying the game. "
- dlaczego mnóstwo programistów z SE (+ pewnie milion podwykonawców) męczy się z jakimiś updateami które kompletnie nie wnoszą nic do sprzętu (kolory i jakieś kołyszące się szczegóły się nie liczą) dzięki któremu możnaby zmienić COKOLWIEK w grze ? (wg mnie oczywiście, większość ludzi podnieca się sprzętem którego nigdy mieć nie będzie bo jest on tylko w plikach lub/i w gestii właścicieli HNMLSów którzy są zawsze 1 w kolejce (+ armia wazeliniarzy))
- dlaczego SE stworzyło mnóstwo rzeczy/itemków w FFXI które są bardzo bardzo trudne do zdobycia a można się bez nich obejść bez straty dla jakiegokolwiek aspektu gry bo w większości są tak beznadziejne że wyglądają dla mnie jakby były stworzone po megalibacji?
- dlaczego "
so that the many players of Final Fantasy XI can keep enjoying the game" oznacza kontynuowanie zabijania tych samych mobków przez tych samych graczy ...
- dlaczego w statystykach gracza u mogla nie można uzyskać informacji ile się wykopało i czego, ile i co się harvestowało/lumberowało itd...., ile stoczyło się walk w bcnm/enm, ile gili "przeszło przez ręce" gracza, ile sztuk rzeczy sprzedał na ah i ile kupił, czas jazdy na kurze itd... ? (jest tylko statystyka dot. zabijania a każde dziecko grające w ffxi wie że wiekszość czasu się nie zabija mobków i nie ginie się tylko robi się setki innych rzeczy)
- dlaczego do tej pory nie ma możliwości zmiany (w sensie wyłączenia efektu przejścia/pojawiania się lub przyspieszenia) działania pozycji i całego menu ?
- dlaczego limbusowe ultima i omega nie mają nic sensownego do zaoferowania mnk/nin/sam ? kto zdecydował że tak ma być (nazwiska proszę (mogą być w kanji)) ? kiedy (w jakich okolicznościach) ktoś tak zadecydował ? jaka była geneza takiego "pomysłu" ? czy ktoś myśli o tym teraz w SE żeby coś z tym zrobić czy tak ma być do końca kariery ffxi której data przewidziana jest na ?
- dlaczego mając wymeritowany prawie na full elemental magic + sporo ze sprzętu + 45+ INT codziennie spotykam się z resistem 50% na dmg nukując mobki EP ??? (ten sam sprzęt, ten sam food, te same macra, te same mobki, inna pogoda, inna faza księżyca, inny kierunek ustawienia się do mobka, czasem ma bind czasem nie i mam resisty na
EP, na T, VT i IT mam rzadziej resisty niż na
EP ? czy ktoś w japonii z SE jest w stanie to wytłumaczyć ? )
- dlaczego każda szanująca się firma dąży do tego żeby strony z linkami do zasobów stworzonych przez tą firmę były regularnie usuwane a ich właściciele narażani na funkcjonariuszy którzy ... a SE oficjalnie w żadnej swojej wypowiedzi nie umieszczało np. :
http://www.ige.com/ ? dlaczego ta strona jeszcze istnieje i dlaczego SE może okradać mnie a ja SE nie mogę ?
- kiedy SE wprowadzi oficjalny handel gilami w realu ? czy może to zrobić ? dlaczego mogą to robić inni i zarabiać na tym sporo na % ?
- dlaczego wszystkie coroczne eventy w FFXI są dokładnie tak samo drętwe ? która osoba w SE jest funometrem dzięki której można zaaplikować do FFXI milion głupich pomysłów które mają zabrać czas graczom w zamian dając itemki które potem większość wyrzuca ?
- dlaczego SE nie robi ankiet w grze (WŚRÓD realnych graczy którzy płacą za swoje granie) dotyczących swoich rzeczy które narzucają bez opamiętania nam tak jakby to była jedyna i słuszna droga do uzyskania 'funu' ? (tylko czyjego)
- jak często i jakie analizy/statystyki robi SE na każdym serwerze ? kto dostaje te wyniki, kto je analizuje, kto wyciąga wnioski ?
- dlaczego większość wywiadów z ludźmi z SE mogłaby w ogóle nie istnieć bo nie ma w nich nic konkretnego co dotyczy bezpośrednio gry i jej mechanizmów ? czy panowie z jap i SE myślą że w ffxi grają dzieci dla których wystarczy: "bla bla bla cool bla bla bla fun bla bla bla cool" ?
- ile osób z SE (lub firm podwykonawczych) czyta linkshell community codziennie ? czy i ktoś wyciąga z tego jakieś wnioski ? ile kosztował ten projekt i czy się opłacał ? (<- tu pan z SE jak chce to może kłamać)
- dlaczego SE nie wprowadziło oddzielnego timera dla nowych dynamisów ? jaki był cel pisania kodu przez X ludzi przez X czasu dla garstki graczy która BYĆ MOŻE kiedyś zobaczy coś co było zrobione przez X ludzi przez X czasu ?
- dlaczego najciekawsze i najbardziej dopracowane CSy są dostępne dla graczy którzy przeszli małe lub większe piekiełko żeby je zobaczyć ? czy to ma/miała być głowna nagroda za około rok grania i płacenia za granie ? (2-3 fajne CSy na tle ~50 średnich i ~50 słabych)
- dlaczego SE nie zafundowało żadnego mechanizmu tooltipów,tipów czy helpu dla graczy żeby mogli tworzyć strategie w zależności od okoliczności w jakich się znajdują ? i dlaczego pomimo braku jakichkolwiek informacji dot. mechanizmów gry wszystkie walki i wszystkie strategie na tych samych mobkach wyglądają jak typowe kopie ? to ma być różnorodność ? info z forum + mobek - nieszkodliwe ale celowe zakłocenia z SE = zwycięstwo