No wiec tak:
1. Do SoCa 2h bron z jak najwiekszym dmg. To jest dosyc oczywiste. SoC dodaje 70% zadanych obrazen, czyli - im wiekszy dmg ma bron, tym wiecej obrazen z SoCa. No a zazwyczaj to wlasnie wolne bronie maja duzy dmg.
2. Wiekszosc DPS paladynow robi z siebie "reckoning bombs". Talent Reckoning dziala tak, ze po otrzymaniu critu ( z melee, ranged i magic) dostajemy dodatkowy atak (maksymalnie 5). Dlatego tutaj tez liczy sie bron z jak najwiekszym dmg.
3. 2h vs 1h.
W PvE gdy grindujemy, levelujemy itd zdecydowanie 2h. Chociaz grindowania palem nie polecam bo to sie mija z celem... PvE w grupie: zalezy od sytuacji. Wiesz, ze w okolo lata sporo mobkow i jest szansa, ze tank ich wszystkich nie utrzyma - 1h + shield. Wiesz, ze nie musisz sie za bardzo martwic o swoje zdrowie - mozesz sobie wziac jakis fajny item do offa z +healing albo int. Wiesz, ze nie bedziesz mial za wiele roboty jako healer, a brakuje dpsu - 2h (chociaz i tak sie za wiele nie zdziala w ten sposob
)
PvP
Tutaj tez nie mozna jasno stwierdzic ktora opcje powinno sie wybrac. Np. w pojedynku z magiem oczywiscie 2h, bo armor i blok raczej sie nei przydadza
Na rogala i warriora natomiast dobrze sprawdza sie 1h + shield. Ogolnie wszystko zalezy od tego jaki mamy build i na co sie nastawiamy.
Ja, gdy gram z moim premade uzywam wylacznie 1h + shield, bo od DD sa inni ludzie. A ja mam utrzymac przy zyciu siebie i innych, w czym bardzo pomaga tarcza. Najlepiej w tym wypadku zainwestowac najwiecej punktow w drzewko prot - zwieksza ono twoja szanse na przezycie, i conajmniej 10 punktow w holy (70% szansy na niezaklocone rzucanie czarow i +10% do intelektu - skoro chcesz dlugo zyc, musisz miec duzo many).
Ten filmik niezle to prezentuje:
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... bat+healer
Natomiast jesli znajde sie w jakims PuGu to nie mam oporow i biore w lapy moj 2h
Wielkich szans na wygrana zazwyczaj nie ma, wiec przynajmniej mozna sie pobawic. Dzieki reckoning bomb i SoCowi spokojnie mozna pokonac 2-3 przeciwnikow na raz. Czesto jest wtedy nawet latwiej niz 1 vs 1. Np. z priestem paladyn nie ma zbyt wielkich szans (wlasciwie zadnych). Ale, gdy atakuje mnie np. rogue i priest to sprawa jest o wiele latwiejsza. Rogue critami nabija mi reckoning, a ja dzieki temu w mgnieniu oka moge rozwalic priesta. Potem bubble (ftw!), heal i zabieram sie za rogala. Jeszcze lepiej, gdy atakuje mnie feral druid w cat form. Speed 1 i prawie co drugi cios to crit
Istnieje jeszcze jeden odlam paladynow. Troche nerfniety po 1.9. Chodzi o to, aby to atakujacy sami sprawiali sobie bol
Tzn. retri auta, holy shield, BoSanctuary - wszystkie te ralenty sprawiaja, ze atakujacy otrzymuje niewielkie obrazenia (cos jak thorns u druida), a dodatkowo BoSanc zmniejsza otrzymywane obrazenia, a HS zwieksza szanse na blok tarcza o 30%. Do tego oczywiscie Consecration. Do tego mozna jeszcze dolozyc rozne itemki o podobnych wlasciwosciach np.
http://thottbot.com/?i=39944 Oczywiscie tutaj obowiazkowo 1h + shield.
Wydaje mi sie, ze to jest ojciec tej szkoly walki
http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=21836
Jak widac nie da sie jednoznacznie odpowiedziec co jest lepsze. To troche jakby wybierac miedzy sword a dagger rogue, albo miedzy fury, a arms warriorem.
Cytuj:
Priest + rank14 frost mage wycinaja 3-4 myslacych i 8 bezmozgich przeciwnikow (jesli mag ma flage) jezli duzo biegaja i kombinuja na WSG
Paladyn + rank14 warrior, hunter, mag albo warlock tez nie ma z tym wielkich problemow. Wiem z wlasnego doswiadczenia.
Edit: literowki i 1 zdanie ktore mi ucielo