lutus napisał(a):
jest funkcja do sprawdzania spell na rangecheck... tylko nie wiem do konca jak to dziala, bo nigdy nie bawilem sie w mod'owanie...
IsActionInRange(actionSlot);
Ta funkcja sprawdza zasieg spellu tylko odnosnie aktualnego targetu, wiec nie mozliwe jest sprawdzanie calego raidu za jej pomoca.
Istnieje inna funkcja
CheckInteractDistance (
http://www.wowwiki.com/API_CheckInteractDistance ), ktora prawdopodobnie zostala do tego uzyta. Jak mozna przeczytac na wowwiki umozliwia ona sprawdzenie zasiegu tylko w 3 z gory ustalonych odleglosciach ( 11.11y, 10y, ~28y ). Wiec niemozliwe jest ustawienie sprawdzania innego zasieu np. 40y. AFAIK nie ma innych funkcji udostepnionych przez blizza do sprawdzania zasiegu. Mozna sie tylko domyslac, ze zostaly usuniete po to, aby nie ulalatwiac pracy programistom botow do farmienia.
Wiem, ze istnial kiedys mod ( qRanger ), ktory szacowal odleglosc na podstawie wspolrzednych 2D na mapie. Niestety nie dzialal on dokladnie ( postacie przeciez moga poruszac sie w trojwymiarowej przestrzeniu, czyli np. jesli ktos stal blisko ciebie ale np. na wysokiej gorce to mod podawal np. 5y co mijalo sie z prawda ). Mod ten nie dziala tez w instacjach, wiec prawie zaden z niego byl uzytek...