mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1265 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 64  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 349
Dołączył(a): 3.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2006, 08:31 
Cytuj  
Kalebu napisał(a):
Dzieki :wink:

Jakich modow uzywacie szamanem (pewno bylo to juz walkowane ale nie mam ochoty ochoty przekopywac sie przez te 40 stron :))


Bufftimer oraz totemtiming niezbędny w end game...

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2006, 08:31 
Cytuj  
Kalebu napisał(a):
pewno bylo to juz walkowane ale nie mam ochoty ochoty przekopywac sie przez te 40 stron :))


to ja tez nie mam ochoty ci odpowiadac.

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 2.01.2006
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2006, 13:45 
Cytuj  
Kalebu napisał(a):
Dzieki :wink:

Jakich modow uzywacie szamanem (pewno bylo to juz walkowane ale nie mam ochoty ochoty przekopywac sie przez te 40 stron :))


http://www.curse-gaming.com/en/wow/sect ... haman.html


_________________
Obrazek
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2006, 15:25 
Cytuj  
Pewnie wszystkich interesuje sprawa dual wield i weapon buffow shamana.
Na chwile obecna wyglada to tak:

Cytuj:
I did some tests tonight of the DW weapon buffs with Shaman and how they all work together. Some of them make sense, and others do not. I personally think this is because of the way the weapons are actually being buffed versus what it says it should do on the tool tip. Let me explain my set up and what I found.

I used a slow axe with high dmg range in my Main Hand and a fast dagger with very low DPS in the Off Hand. This was mainly so I could tell which weapon was hitting the mobs just from the dmg caused. The weapons in question:

MH: Frostbite (42.6 DPS, 2.7 speed)
OH: Stilleto (3.3 DPS, 1.5 speed)

The following are the buffs put on each (MH/OH), and the results I found with them:

RB/WF
Rockbiter adds it's buff to both weapons, not just the MH, even though it says it's only on the MH. Windfury will proc off the OH, but the two extra hits will be from the MH weapon.

WF/RB
Again RB adds it's buff to both weapons. This time, WF procs off the MH, and the two extra hits also come from the main hand again.

WF/WF
Windfury will now proc off either hand. Again, the second two hits always come from the main hand.

FT/FT
Flametongue is an oddity. It does the same damage on both weapons. The damage it does is dependent only on the MH weapon speed, not the OH. With the above set up, I did 100 fire dmg per hit on both the axe and the dagger. When I swapped them and put the faster dagger in the MH, FT did only 60 dmg on both weapons, again disregarding the speed of the offhand weapon for the amount of dmg on proc.

What's more strange, if you hit Stormstrike with dual FT, you get your normal FT proc off each instant hit, but also two more! That's four FT procs every time you hit SS! Very odd. With FT on only one weapon, FT procs twice on SS. So it's basically an extra FT proc on SS.

FB/FB
Frostbrand seems to work normally. It sometimes proced for 230 frost dmg on each weapon it was cast on like you would expect.

RB/RB
You probably saw this coming from the first example, but yes, Rockbiter adds to both weapons twice. In actuality, it doesn't seem to buff the weapon at all, but instead just buffs the character's AP. This means a total of 1600+ AP with dual RB. That's +100 dps or so added to both weapons. To show how slightly rediculous this is, I added dual RB to two lvl 4 weapons to see what their dmg output would be with my gear on:

Tomahawk (3.8 dps base) MH = 165 dps
Stilleto (3.3 dps base) OH = 82.2 dps

That's with no totems or other buffs. Ouch.

While I like the affect this has on my play (hey I can actually DPS now!), I'm wondering if this is the way it's intended. Everything in the game talks about buffing the weapon (singular) and the buff is put specifically on the weapon (as you can see in the tool tip), but the effects are mostly anything but.



Generalnie imba, pewnie wykombinuja cos zeby Rockbitter nie dzialal na globalne AP tylko na dana bron i ogolnie nerfna to wszystko ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 349
Dołączył(a): 3.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2006, 16:17 
Cytuj  
E tam nerfną, każdy wie ż pracownicy BLizza grają shamkami. Zresztą w jednym z wywiadów jest wspomniane iż chcą shamka zmienić bardziej na dps char niż heal bot, no i widać pierwsze efekty ;)

*

Posty: 92
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2006, 16:29 
Cytuj  
Zmienić nie bardzo, bo healbot z szamana zawsze był taki sobie (ta mana....ten spirit...te talenty...) tylko że jak dotąd wszelkie zmiany u szamusiów musiały być skoordynowane z analogicznymi zmianami u paładynów, teraz te dwie klasy będą mogli rozwijać niezależnie i zrobić to co chcieli od początku.

Bardziej się martwię czy po BC nagle gildie nie podziękują szamanom za współpracę bo blessings/seals/auras > totemy...


_________________
Obrazek

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 2.01.2006
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2006, 17:10 
Cytuj  
Gorbacz napisał(a):

Bardziej się martwię czy po BC nagle gildie nie podziękują szamanom za współpracę bo blessings/seals/auras > totemy...


A tego jeszcze akurt nie wiadomo... Blizz sobie zdaje z tego sprawe ze bless > totems wiec pewnie tez sie tym zajmie w swoim czasie.


_________________
Obrazek
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."

**

Posty: 349
Dołączył(a): 3.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2006, 17:29 
Cytuj  
h34t napisał(a):
Gorbacz napisał(a):

Bardziej się martwię czy po BC nagle gildie nie podziękują szamanom za współpracę bo blessings/seals/auras > totemy...


A tego jeszcze akurt nie wiadomo... Blizz sobie zdaje z tego sprawe ze bless > totems wiec pewnie tez sie tym zajmie w swoim czasie.


I dlatego chcę zrobić aby te dwie postacie nie wchodziły sobie w ,,interesy" , tak jak to jest obecnie...

**

Posty: 494
Dołączył(a): 26.03.2005
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2006, 15:00 
Cytuj  
sham ally horda pall to najprostrzsze rozwiazanie na nowe klasy postaci nie chcialo im sie wymyslac to jebneli takiego zonka i po sprawie ;]

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2006, 15:03 
Cytuj  
2540 napisał(a):
sham ally horda pall to najprostrzsze rozwiazanie na nowe klasy postaci nie chcialo im sie wymyslac to jebneli takiego zonka i po sprawie ;]


i tym samym zakoncza placz hordy ze ally to ez mode raz na zawsze.


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2006, 21:51 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
2540 napisał(a):
sham ally horda pall to najprostrzsze rozwiazanie na nowe klasy postaci nie chcialo im sie wymyslac to jebneli takiego zonka i po sprawie ;]


i tym samym zakoncza placz hordy ze ally to ez mode raz na zawsze.

zamiast tego wystarczyłoby aby totemy działały na cały raid a nie tylko na party - rozwiązało by to ten jeden problem.
Taka zamiane zrobili bardziej z powodów marketingowych niż w trosce o równowagę - przynajmniej ja tak wywnioskowałem z dostępnych mi informacji.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

**

Posty: 234
Dołączył(a): 15.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 wrz 2006, 23:20 
Cytuj  
Cytuj:
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" E. Einstein

Od kiedy Albert zaczyna się na E ??

No to upiekli 2 pieczenie na jednym ogniu. Bo i marketingowo dobre posuniecie i nie bedzie prawa do whine ze Horda ma trudniej.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2006, 06:56 
Cytuj  
arisel - Dzięki za zwrócenie uwagi - nie wiem dlaczego było E zamiast A.
Gdyby Blizzard zdawał sobie sprawę z tego, że bless>totems to by juz dawno to naprawil przy okazji zmian w talentach shamana.
Dla mnie to złe posunięcie, że loladynek jest w hordzie, bo teraz branie shamana naprawdę będzie ostatecznością (no chyba, że dadzą mu coś co bedzie niezbedne aby zabic jakiegoś bossa).

Wiekszość buffów jakie dostał shammi to są pod PvP(aby zgadzał się opis, że shammy to hybryda z wiekszą skłonnością do czarowania). Do PvE nadal jak był przydatny tak został.

Nie wiem jak wygląda sprawa z loladynem, ale podejżewam, że u niego z kolei większość buffów jakie dostał od blizza są pod PvE.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 92
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2006, 09:16 
Cytuj  
Buffy paladyna są w większości ochronne. Pamiętajcie że na początku rajdowania (ZG/MC) większym problemem jest jak przeżyć (ludzie nie umieją porządnie leczyć no i zomg wtf is aggro ), a szaman (zwłaszcza w BC z tymi nowymi totemami) ma buffy z natury ofensywne. Dlatego się przyjęło że alliance ma ezymode w rajdowaniu.

Myślę że endgame w BC się mocno zmieni, pojawi się więcej walk typu Hurhuran/Buru gdzie trzeba będzie bossa zdjąć szybko - tutaj szaman jest znacznie bardziej przydatny od loladyna.

Poza tym - dotychczas każdego bossa Blizz musiał robić tak żeby mogło go utłuc alliance bez szamanów i horda bez palusiów. Teraz już nie muszą się na to oglądać.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2006, 09:24 
Cytuj  
Gorbacz napisał(a):
Myślę że endgame w BC się mocno zmieni, pojawi się więcej walk typu Hurhuran/Buru gdzie trzeba będzie bossa zdjąć szybko - tutaj szaman jest znacznie bardziej przydatny od loladyna.


hnit: w tej chwili kazdy boss w naxx jest taki ze im krocej zyje tym lepiej ;-)

WTB walke jak podczas nauki z Ebonrociem :]


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

*

Posty: 121
Dołączył(a): 19.06.2005
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2006, 10:00 
Cytuj  
Gdyby totemy działały na cały rajd, to byłby dopiero koniec rajdowania szamanów. Braliby jednego, maksymalnie dwóch. Ale z tego co widze w propozycjach Blizza na drzewka talentów zmiany idą w dobrym kierunku.


_________________
Never forget, never forgive

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2006, 21:48 
Cytuj  
Sandlord napisał(a):
Gdyby totemy działały na cały rajd, to byłby dopiero koniec rajdowania szamanów. Braliby jednego, maksymalnie dwóch. Ale z tego co widze w propozycjach Blizza na drzewka talentów zmiany idą w dobrym kierunku.

błąd - bo przecież i tak totemy maja okraślony zasieg, jak i to że można by postawic na raz np. uzupełnianie many i życia oraz odporności a ogień jednocześnie - tak jak robia to paladyni.
Tu nie chodzi o zwiekszenie ilosci shamanow w raidzie bo i tak tego nie doświadczysz - teraz zazwyczaj brany jest jeden shammy na cały raid - no chyba, ze brakuje leczących.
Zreszta co do loladynów to ich też nie uświadzczysz w wiekszej lości niż max 4 (co prawda istnieja wyjatki ale kilka kwiatków nie czyni wiosny).
W sumie nie ma się co zastanawiac co by było gdyby bo i nie zanosi się na to żeby blizz coś takiego zrobił.
Teraz w 25 raid zawsze pierwszeńsytwo bedzie miał Loladyn nad shamanem według mnie.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 121
Dołączył(a): 19.06.2005
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2006, 10:20 
Cytuj  
Na moim serwerze gildie robiące AQ i NAX biorą czterech, pięciu szamanów. Choć przyznaje, że to rzeczywiście za dużo, to z tym jednym przesadziłeś.

Co do totemów działających na cały rajd, to dalej się upieram, że to dodatkowo ograniczyłoby ilość szamanów w rajdzie. Tak naprawdę to tylko Air Totem miałyby tu znacznie. GoA i WF, plus ewentualnie jeszcze TA dla casterów. Czyli 3 szamanów. Ale przy dobrym zarządzaniu agro, z tego trzeciego możnaby zrezygnować


_________________
Never forget, never forgive

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2006, 10:38 
Cytuj  
Stawiasz TA na caly raid i nagle sie okazuje, ze mt i offtanki maja -20% threat buff, ktorego nie da sie recznie zdjac :wink:
Cytuj:
Buffy paladyna są w większości ochronne.

Riiight. Przyklady: might, kings, wisdom dla dpsu (i judgment of wisdom przy okazji). To sa buffy 'ochronne'? :)


_________________
cypis#2942
Obrazek

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2006, 18:35 
Cytuj  
cypis napisał(a):
Stawiasz TA na caly raid i nagle sie okazuje, ze mt i offtanki maja -20% threat buff, ktorego nie da sie recznie zdjac :wink:
Cytuj:
Buffy paladyna są w większości ochronne.

Riiight. Przyklady: might, kings, wisdom dla dpsu (i judgment of wisdom przy okazji). To sa buffy 'ochronne'? :)

Zasięg totemów to max 30 yardów - raz tylko zdażyło mi sie abym był w grupie z MT i stawiał niedaleko niego totem ...
Z powodu właśnie ograniczenia ty yardów sadzę, że na 3 shamanach by sie nie skończyło.
zresztą proponuje skończyć te jałową dyskusje bo żaden z nas nie przekona drugiego :p
Wiadomo co blizz zrobił i wiadomo, że dodatku nie kupię :p
Koniec kropka :]


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1265 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 64  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.