mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2004 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 101  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2006, 22:02 
Cytuj  
cos mi sie wydaje ze skrocenie CC bedzie dotyczyc tylko tych najdluzszych - jak sap albo sheep


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2006, 22:04 
Cytuj  
No czyli wlasnie sap z 15 sekund skroca nie wiem do 10 albo mniej, i wtedy to nie bedzie 'paredziesiat sekund'. I nie bedzie az takie uzyteczne


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

***

Posty: 835
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2006, 22:47 
Cytuj  
niebezimienny napisał(a):
W pvp sap trwa MAX 15 sekund. TERAZ.

to czemu ja dzisiaj mialem ponad 40? :P


_________________
Obrazek

**

Posty: 306
Dołączył(a): 29.06.2006
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2006, 23:00 
Cytuj  
Cytuj:
Stunlock? Ambush? Chociaż, w takiej zagrywc (...)

oczywisie ze lepiej miec gdzies w poblizu roga niz go niemiec. Ale powiedz mi czy nie lepiej zamiast niego miec inna klase?


_________________
Kazdy czytajacy posty kornika musi zapoznac sie z Regulaminem:

1. Kornik nigdy nikogo nie chce obrazic.
2. Gdyby kornik sprawial wrazenie jakby chcial kogos obrazic patrz -> punkt 1


Wolowin - Lvl 80 Tauren Warrior @ Stormreaver

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2006, 23:10 
Cytuj  
koornik napisał(a):
Cytuj:
Stunlock? Ambush? Chociaż, w takiej zagrywc (...)

oczywisie ze lepiej miec gdzies w poblizu roga niz go niemiec. Ale powiedz mi czy nie lepiej zamiast niego miec inna klase?

Dispelowany (BoF tez milo miec) rogue robi calkiem dobry dmg w pvp, poisonuje i interruptuje healera w kluczowych momentach. W TBC jego rola sie raczej nie zmieni.
No i ma wielka zalete - nie wypieprzy sie z many w walce przeciw charom z XXX hp i nie jest bardzo agrrujacy w pvp ;]

Podobnie ludzie wykluczali druida ze swoich "piatek marzen" na arene. A chyba kazdy wie jak meczacy jest taki drood do ubicia. Dochodzi nowy, swietny w PvP HoT i Cyclone (ale to pewnie dispelowalne)

Wszystko zalezy od taktyki, w zasadzie kazda kombinacja 5 klas przy odpowiedniej taktyce moze swoje zdzialac.... pod warunkiem ze ma priesta, warriora i paladyna ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent


Posty: 31
Dołączył(a): 19.09.2006
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 00:56 
Cytuj  
http://xs.to/xs.php?f=8d3dc737575cec7f0 ... 06&d=06380


_________________
Ab alio exspectes, alteri quod feceris

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 07:03 
Cytuj  
Oj lock bedize bardzo bardzo przydatny na arenie ;] Nie do zabijania.
Fear, seduction, imbacoil, mass fear ;0 taki mini crowd control:)

Poza tym jak wszystkich po kolei DoTnie to dps wskoczy na chory poziom ;]

A co do rogue, to jezeli dostaniecie sprint z krotkim cooldownem to po co wam stealth :P

*

Posty: 98
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 08:57 
Cytuj  
Cytuj:
Cytat:
Stunlock? Ambush? Chociaż, w takiej zagrywc (...)

oczywisie ze lepiej miec gdzies w poblizu roga niz go niemiec. Ale powiedz mi czy nie lepiej zamiast niego miec inna klase?


O to mi właśnie chodzi. Rogal + skilled player może niesamowicie dużo zdziałać interruptami i stunami, generalnie gdy się wysra z cd jest kolesiem od robienia niezłego bigosu :] . teraz nieco obróćmy kota ogonem. Będąc teamem pala+warrior+priest jakich dd byś wybrał z pośród: lock, hunter, rogue i mag? Żeby niebyło dyskryminacji dodajmy jeszcze szamana i druta :lol: . Na dzień dzisiejszy nie sądzę żeby trzeźwo myślący team zabrał ze sobą rogua podczas gdy miał by do wyboru resztę towarzystwa z hunterem i lockiem na czele :(

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 15:08 
Cytuj  
Imo druid sie zamieni w drzewo i zakamuflowawży sie w krzakach bedzie wykonywal imba rejuvenation.


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

***

Posty: 573
Dołączył(a): 5.10.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 17:22 
Cytuj  
niebezimienny napisał(a):
Imo druid sie zamieni w drzewo i zakamuflowawży sie w krzakach bedzie wykonywal imba rejuvenation.


ta wyhealuje przeciwnika na smierc, gdy ten ze smiechu na widok druida -sosny bedzie sie tarzal po ziemi

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 17:52 
Cytuj  
"druid-sosna" cytatem na dzis :D bosko ;]
btw lock bedzie mogl uzywac tego super healthstone dispensera?

***

Posty: 910
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 19:53 
Cytuj  
Duzy plus jaki zauwazylem, thrown bedzie prawdopodobnie dzialac jak gun/bow, bo raczej watpie ze bedziemy mieli epic ammo


_________________
>>>Sygnatura została zablokowana.<<<
Aby przywrócić sygnature wyślij sms-a o tresci SYGNATURA na numer 1337.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 20:33 
Cytuj  
bargaw napisał(a):
Duzy plus jaki zauwazylem, thrown bedzie prawdopodobnie dzialac jak gun/bow, bo raczej watpie ze bedziemy mieli epic ammo

Swojego czasu myslalem o jakims epic pojemniczku na thrown wsadzanym do slota "ranged" i zwyklych nozykach jako ammo, ale tak tez jest dobrze, bo unlimited ammo nie ma znaczenia dla rogue/warka ktorzy ranged uzywaja tylko sytuacyjnie.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 910
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2006, 06:40 
Cytuj  
co do rogue teraz to sie zmieni bo dostal finishing move z thrownem, ciekawe kiedy dostanie jakis normal attak z throw ktory daje combo xD, o ile SS nie bedzie dzialac z tym:)


_________________
>>>Sygnatura została zablokowana.<<<
Aby przywrócić sygnature wyślij sms-a o tresci SYGNATURA na numer 1337.

***

Posty: 573
Dołączył(a): 5.10.2004
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2006, 09:21 
Cytuj  
Czemu nie doceniiacie morderczego komba 2 warriorow + shaman z windfury totem + priest/paladyn. Na BG to wlasnie takie polaczenie robilo najwieksza masakre wsrod przeciwnikow

*

Posty: 92
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2006, 09:32 
Cytuj  
Sheep, root, spike na szmaciarza, spike na szamana i potem milczenie owiec. Na każde kombo jest jakiś sposób.


_________________
Obrazek

***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2006, 12:29 
Cytuj  
Szamani maja totemixy, kt. sciagaja spelle, a sheep jest 1.5s cast vs instant shock. Takze to nie jest takie oczywiste wcale.

Peace


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2006, 13:19 
Cytuj  
1. PoM+Sheep a totemik z wanda.

2. Poly range: 30y, Shock range 20y.

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2006, 13:38 
Cytuj  
trinkety i wotf.

Teoretyczne dyskusje nie maja sensu.

**

Posty: 307
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2006, 13:46 
Cytuj  
Hehe cale to forum to jedna wielka teoretyczna dyskusja :D

A co do szamana to rzeczywiscie moze niezle namieszac.

A tak na marginesie: wszystkie potiony beda dzialac na arenie? Bo pewnie wszyscy beda lykali wczesniej wszystkie uodparniajace na nature, fire itd + flaski i inne pierdoly :-)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2004 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 101  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.