Cytuj:
No nie do konca tak to wyglada. Nie przeskoczysz 4 rdzeni - 1 rdzen, nie przeprogramujesz kodu z 4 rdzeni na 1 rdzen jednoczesnie uzyskujac takie same efekty + wydajnosc.
Może i tak, na technikaliach się zbytnio nie znam. Jednak procesor xboxa jest zupełnie inny niż pecetowe, oraz programowanie wygląda nieco inaczej. Sądze skoro gra jest pisana od nowa w wersji xbox360 to raczej da się osiągnąć takie same efekty i wydajność jak w wersji PC. Problemem jest ograniczona pamięć konsoli jednak i to można obejść bez straty jakości.
Cytuj:
Pierdu, pierdu. A wiesz to skad?
Choćby patrząc na hardware.
Cytuj:
Na konsole od zawsze wychodzily zubozone produkty - czy to o tekstury czy to o co innego...
Ale do czego ty pijesz, do konwersji z pc na konsole czy do gier robionych stricte pod konsole ?
Jeżeli do konwersji, to chyba oczywiste że pcety oferują lepszą moc przerobową niż taki playstation2, więc to logiczne że trzeba coś uciąć.
Jeżeli do tego drugiego, to gry w cale nie są zubożone (może z perspektywy pececiarza, jednak nie mają one [zazwyczaj] swoich odpowiedników na pc), tylko robione pod konkretny sprzęt który nie jest zbyt mocny.
PSX w dniu swojej premiery oferował graficzkę o której pecieciarze mogli tylko pomarzyć.