mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 14 mar 2002, 22:33 
Cytuj  
Mam taką małą propozycję. Czy nie można by uczynić ciekawszymi także tych dziedzin po przez dodanie różnego rodzaju gatunkow (takze majacych magiczne wlasciwosci) drzew do ścinania? Aby ściąc taki "wyjątkowy" kawałek flory drwal będzie musiał być oczywiście odpowiednio "wyskillowany". Trzy cztrey gatunki lepszego drzewa które będą odopwiednio coraz trudniejsze do znalezienia ("wydobycia") a jednoczesnie coraz droższe w sprzedarzy u vendorów i... graczy grającymi Tinkerami i Carpentarami... z takich wyjątkowych drzewek będzie można robić np znacznie lepsze drewniane tarcze, wyjatkowe laski oraz różdżki (moga one nawet dodawac minimalne wartości do skilli lub tez dexa, int, sily) lub tez wyjatkowej jakosci inne przedmioty z drewka (ktore beda mialy odpowiednia cene u vendorkow)

Spowoduje ta zwiekszenie atrakcyjnosci wyzej wymienionych zawodow. Jednoczesnie na naszym swiecie pojawia sie gracze ktorzy beda uzywali roznorodnego ekwipunku (bo tak szczerze to czy ktos widzial na starym DZ kupujacego drewniana tarcze? :smile:) Przy jednoczesnych zmianach w Tailoringu (skory i magiczne wyroby skorzane takie jak buty i rekawice) wojownicy zakuci po szyje w stal przestana byc standardem.


_________________
To nie skill lost... to LAG :)

*

Posty: 75
Dołączył(a): 6.03.2002
Offline
PostNapisane: 15 mar 2002, 13:18 
Cytuj  
Ten pomysl juz chyba padl. Codzilo wtedy o profesje lucznika i jakies fajniejsze luki dla niego ( z roznych rodzajow drzewa ). Ja osobiscie jestem duze za. Gornik ma swoje rudy dlaczego drwal nie moze miec roznych rodzajow drzewa? Przeciez sa rozne rodzaje drewna np. powszechnie wiadomo ze dab to twarde drewno a lipa miekie. Trzeba to jednak opracowac, a GM sa i tak zapracowani.


_________________
Trzeba ludzi znosić, jeśli nie umie się ich poprawić.

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 15 mar 2002, 16:07 
Cytuj  
Tak taki pomysł padł właśnie pod kątem łucznictwa. Chciałem jedynie rozszerzyć go o kilka spokrewnionych dziedzin. Cieszę się że ma on poparcie :smile:


_________________
To nie skill lost... to LAG :)

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 mar 2002, 20:25 
Cytuj  
hmn.
na razie macie 2 rodzaje drzew - normalne i drzewo z Yew...
co prawda yew nie bedzie :} ale drzewa zawsze mozna posadzic.
nastepna sprawa...
teraz ludzie beda mieli roozny ekwipunek..
motorem do tego bedzie.. waga sprzetu.
wiadomo ze koles w plytowej zbroi nie bedzie biegal z plecakiem zlota i innych rzeczy.. koles w plycie bedzie ledwo lazil.
dosc popularny stanie sie ringmail... niedoceniany do tej pory..
oraz zbroje ze sqry...
Gadget

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 15 mar 2002, 22:01 
Cytuj  
Czyli że wprowadzenie kilku gatunków (nawet 2) dzrzew i lepszych wyrobów z nich jest propozycją nie realną czy da się to jakoś wprowadzić ?


_________________
To nie skill lost... to LAG :)


Posty: 23
Dołączył(a): 2.03.2002
Offline
PostNapisane: 16 mar 2002, 10:20 
Cytuj  
Ehe, Gadget, mam nadzieje, ze to w czym mozemy chodzic i jak bedzie w duzym stopniu zalezne od sily i ze jednak az tyle wszystko nie bedzie wazylo :grin:

*

Posty: 109
Dołączył(a): 5.03.2002
Offline
PostNapisane: 16 mar 2002, 21:27 
Cytuj  
hihi - widze ze jednak ktos czyta te topici i pomysl z roznymi drewnami sie przyjal :grin:DD Mam nadzieje ze bedzie wiecej w przyszlosci :grin: Moze jeszcze beda wprowadzone uki o roznej sile naciagu cieciwy i wejdzie pomysl ze spadkiem staminy w zaleznosci od str i rodzaju luku. Bylo by super :grin:
Co do tinkera. Chiba na sc mogl robic golemy. Jak powstanie "umagicznienie", to moze tinker moglby robiic golemy majac takze kowalstwo i carpentry, a mag owym "umagicznieine" powolywal by je do zycia robiac z nich cos w rodzaju gwardii przybocznej dla jakis gildii albo cos :smile:

*

Posty: 58
Dołączył(a): 3.12.2001
Offline
PostNapisane: 18 mar 2002, 20:16 
Cytuj  
Yeah yeah luczki o specjalnych wlasciwosciach hmmmm po prostu mniam :smile: Juz sobie wyobrazam luk zrobiony z drzewa z jakiegos totalnego zadupia, ktory powiedzmy ma 2x wieksza sile :razz:PP TO by bylo dopiero cos ... :> Co prawda by pon meczyl albo inne takie ale co z tego jak jeden strzal = jeden zgon ?

Pozdrawiam.


_________________
"Jam jest kielich bez dna. Jam jest śmierć bez grobu. Jam jest imię bez imienia."

*

Posty: 135
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 mar 2002, 21:25 
Cytuj  
Hehe, średniowieczny snajper. To by było coś :smile:

*

Posty: 109
Dołączył(a): 5.03.2002
Offline
PostNapisane: 19 mar 2002, 21:48 
Cytuj  
Hieh - snajperow to nie bedzie bo nasze pole widoku jest za male :grin: Ekrn gry obejmuej jakies 20 metrow w pionie i 30 w poziomie wiec trudno tu mowic o snajperach :grin:

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 23 mar 2002, 20:31 
Cytuj  
Apropo snajperow to najlepszy przyklad snajpera to Pastuch z WFRP +20 do US :smile: wow chyba na muchach trenowal. Sorki za off topic. Ale pomysl z lookami i drzewkami rasowy. Sam mam zamiar zostac ucznikiem. Wiec jestem za. Pozdrawiam

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.