Aerii napisał(a):
Neonin a jak myslisz ile taki fury warek ma zycia a jesli 2 crity z SB nie wejda w niego to masz jeszcze shadowburn a tak pozatym to żadna klasa nie ma prawa podejsc do locka na dluzej niz 1,5 sekundy a potem to juz moga tylko umierac mowa oczywiscie o walce 1vs1(wyjatek stanowia jedynie naprawde dobrze grajacy rogue i majacy czyste skille)
Poziom mojego Hp 6,2k z bronią 2h i 5,9k jeżeli używam 2x1h.( do walki z Lokiem często zakładam :wolny mh.i szybszy offh. ) Na wolnych broniach proces %crusadera jest o wiele większy , natomiast fiery czy icychil. mają wyższą skuteczność na broniach szybszych. O ile z innymi klasami walczę ustawieniem wolna broń/wolna broń pod locka wybieram wolna/szybka)
Moj ogólny przepis na Locka:
1.Berserker Rage
2.Charge (podczas charge przechodzę już w Berserker Stance i na powitanie Pummel)
3.Ile sie da wsadzić ciosów ,aż do ukochanego <Pepsi --Coli>
4.Intercept , Pummel/Intimidating Shout cały czas kontrola żeby wcisnąć Death Wish tak aby nie dać się wystraszyć.
5.Dla ułatwienia sobie życia można wyfarmić trinkiet z Furlborgiem za Exalted od Misków w przejściu do Winter. Z miśkiem jest o wiele prościej i taki misio dezorientuje poukładany plan walki Locka, albo użyć Life Gem.
Przedstawiony tu jest mój ogólny zarys duelowania z Lockiem czesto bywa tak ,że dostanę ze 3 crity i mogę polecieć na skargę do Thrala:)
Chęsto bywa też tak ,że mam kilka resistów na poczynania Locka i wtedy on się denerwuje.
Duelowanie ma to do siebie ,że nie można przewidzieć ile razy podczas walki wypadnie nam crit/parry/miss/czy resistniemy na jakiś atak. I to jest ciekawe inaczej każdy duel , po wykluczeniu elementu nieprzewidywalnego stałby się szablonowy. A tak zawsze może spotkać nas niespodzianka.
Właśnie przed chwilą trenowałem sobie z kumplem Magiem i miałem res.na jego 5 kolejnych ataków ( śmiesznie było ,bo na poly też był res.)
Tak jak wiele razy podkreślam złota jedyna zasada nie istnieje.
Każda klasa doprowadzona do super sprzętu i biegłości w skilach jest doskonała w PvP. Każda klasa postaci ma klasę z ,którą ma większe problemy wygrać od pozostałych klas.
Gra w Wowa jest grą drużynową i została tak skonstruowana aby wzajemnie klasy w drużynie uzupełniały się. Poszczególne jednostki samodzielnie mało znaczą.