mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1708 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 86  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 867
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 6 lis 2006, 08:12 
Cytuj  
Water Elemental do PvE Endgame gdzie bedzie mogl zrobic outrange aoe bossa bedzie fajny ;) Na lvl 64 w Underbog tylko z lockiem dajacym CoE(stadnard wersja nie improved) widzialem 1.2k waterbolt crity :) Ciekawe jak bedzie na vll 70 z full debuffed raidmobem :)


Arcane blast jest zbugowany atm....sciaga 300+ many przy pierwszym cascie a powinnien 195....Arcane Missiles sa zjebane, sporo innych skili innych klas tez zjebanych, nie zdziwilbym sie jak te picie/jedzenie i uzywanie przedmiotow w feral formie bylo bugiem, jezeli nie to oznacza ze Blizz zmienia fundamentalne zasady klas i caly balans idzie sie o kant dupy rozbic o_O. Danie rogalom CoS jako trainable to przegiecie.....

**

Posty: 339
Dołączył(a): 22.10.2004
Offline
PostNapisane: 6 lis 2006, 08:32 
Cytuj  
Jest jakis low level instance typu WC, DM na nowych terenach ?
Chodzi mi o lokacje startowe nowych ras.


Ostatnio edytowano 6 lis 2006, 08:49 przez onionpl, łącznie edytowano 1 raz
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 6 lis 2006, 08:48 
Cytuj  
Nie ma co whinować na razie;)
Jak tak czytam to się zaczynam zastanawiać co jest nie tak:
Mag zamiata wszystko, rogal zamiata każdego castera (czyli także maga który według wcześniejszych wypowiedzi powinien zamiatać wszystko włącznie z rogalami;)) lock jest jak zwykle IMBA (chociaż whine na locków jakoś ucichł ostatnio więc może już tak nie jest).

Zanim BC wyjdzie sporo się jeszcze zmieni - pożyjemy zobaczymy.


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 lis 2006, 14:59 
Cytuj  
Arvold.

Fakt, elemental jest zajebista rzeczą, ale...

zrobiłem na wejściu elementa. 1-sze wrazenie zajebiste. pozniej juz wiara robila sie cfańsza i przeskoczyłem na full fire.

Osobiście stuknąłem 3 razy w terrokar maga level wyżej ode mnie w środku lasu który walczył z elementalem. Frost Ward + poly na maga i 3 scorche na trinkecie [elemental down]. Co innego na imp cs. I tutaj się z toba zgodzę. Przy imp cs jesteś i z palcem w dubie rozdmuchasz każdego castera na blocked.
I do tego shatterek na 4 możliwych novach i można naprawde pozamiatać.
Ice Lance niestety jeszcze nie widziałem w akcji na moich buttonach. Robię wszystko znacznie wolniej od samego początku. Nie chcę kasować przyjemności z wyjścia dodatku oficjalnie, dlatego trochę przystopowałem.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 6 lis 2006, 18:45 
Cytuj  
Cytuj:
We are in the process of tuning the leveling curve for the expansion. The Beta is the absolute best time for us to tune this curve. We made changes this week and we're watching things closely. Don't be surprised to see more changes over the course of the Beta. Those who participated in the original WoW Beta will remember the curve changing many times before release.

The most recent changes included:

--Lengthening the curve a bit
--Placing more emphasis on Quest Reward Experience
--Placing more emphasis on Dungeon Experience
--Placing less emphasis on grinding outdoor creatures while not on a quest (sorry to Cartman and the South Park kids killing their 1,232,232 fel boars)

Something that's *very* important to note:

Three entire zones are not open in the Beta -- Blade's Edge Mountains, Netherstorm and Shadowmoon Valley. These will be full of quests. The lack of these zones is undoubtedly going to skew feedback until we open them.

Ultimate Goal:

An experience curve that does not require "grinding" outdoor mobs. So long as you are always questing through your leveling experience, we've achieved our goal. If you ever need to "stop" and kill creatures to open up quests, then we have more tuning to do. We will not require people to go into the Dungeons. HOWEVER, dungeon exp will be very rewarding for those who choose to attempt the added challenge.


_________________
cypis#2942
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 7 lis 2006, 07:11 
Cytuj  
No to fajnie, już nie będę musiał "dogrindowywać" leweli bo questy są pomarańczowe czy czerwone :)

Dandżyn expi !

**

Posty: 375
Dołączył(a): 25.01.2005
Offline
PostNapisane: 8 lis 2006, 10:40 
Cytuj  
eee jedno pytanie, jakie klasy bede dostepne dla dranei ? bedzie dranei mage ?

war/pri/sham/pal - co jeszcze ? dranei rogu ? :)

blah http://www.worldofwarcraft.com/burningc ... aenei.html

*
Avatar użytkownika

Posty: 182
Dołączył(a): 10.12.2005
Offline
PostNapisane: 8 lis 2006, 12:24 
Cytuj  
Mam pytanie: Mianowicie ile będzie kosztować latajacy mount w TBC? Ponoć są 2 wersje, wolny i szybki. Jakby ktoś mógłby podać kwoty na oba mounty. :)

Dziękuje

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 8 lis 2006, 12:34 
Cytuj  
Epic riding skill bodajze 5k g. Zwykly 1k.


_________________
cypis#2942
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 182
Dołączył(a): 10.12.2005
Offline
PostNapisane: 8 lis 2006, 12:51 
Cytuj  
dzięki 8)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 8 lis 2006, 13:14 
Cytuj  
Kolejne info o arenach
Cytuj:
- Arena team ranking system: As it uses a rating system that can punish you for losing to teams worse than you, most players are going to play their minimum 10 games, see how they stand, and decide whether they're feeling lucky and want to gamble being at a worse standing by fighting another team, and so on and so forth. It's a system that actually discourages grinding, so again, please feel free to locate information on something before commenting.

- Week: At the end of each week (maintenance day) your team's standing is calculated and arena points are distributed. The arena points can then be saved or spent on rewards.
- Season: Each season lasts three months, and at the end of a season cool status/cosmetic-only prizes are handed out to the top teams, and if needed we can add new rewards so that the arena is keeping up with any new PvE items we've released.
That's it, arena points aren't wiped, the season is simply a time for us to recognize the top performing teams and also possibly add some new rewards.

- Arena rankings level requirement: Rated arena matches are only available at level 70. Pre-70 you can play in arena skirmishes which only reward you with honor points as you're just killing doodz. You can also enter skirmish matches at 70 for practice, or if you just aren't on a team.

- Teams are matched based on their standing, so in general the best teams are going to be match against other 'best teams'. However, the system still allows for everyone else to work towards high-end rewards at the pace their abilities allow them to. Will you work at your PvP skill and move up in rank week after week, or will you flounder about at the bottom?
The arenas are a place for those that want to use their PvP abilities to gain high-end rewards to do so, and while everyone can participate and work towards their goals, everyone should be working on improving their skill and earning those rewards.

- There are no individual player ranks in the arena system that the rewards could even be limited by, if such a thing existed. The only thing I can think of that could even be mistaken for a player rank is that you'll earn titles at the end of a season for being in one of the top teams, but it's simply a title and has no bearing on anything but your ability to show off how much of a bad ass you are.
Even if you're consistently in the worst arena team on your realm you'll still be able to accumulate arena points and eventually be able to purchase rewards, it's just going to take you a really long time.

- You get an equal portion of the team's arena points at the end of the week as long as you participated in at least 30% of the games the team played. If you really want to participate in the arena system and work towards the rewards then you're probably not going to want to sit on a team charter as an alternate. The alternate spots are really just there so the team doesn't have to kick anyone if someone isn't able to play for a week; they can just invite someone to fill in for a short time.

Q: Also, if there are only 2 people in my 2v2 team roster, and one disconnects/afk's, do i forfeit the game and get a mark against me?

A: If both players die or leave the game world you would lose the match. You can't hot swap members into the match regardless of who's on the roster.

Q: Also, do different level brackets have their own fighting systems? you said that the 'best teams' will play against other 'best teams', so does this mean a good lvl 30 team would be playing against a bad lvl 40 team?

A: What I was referring to were ranked teams at level 70 being paired up based on their team's standing. In the case of skirmishes there are level brackets players will be paired up by similar to the battlegrounds. The arena skirmish level brackets are actually divided by every five levels as opposed to every 10 like in the battlegrounds (60-64, 65-69, 70, and of course all the levels below those).


_________________
cypis#2942
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 8 lis 2006, 23:15 
Cytuj  
jak wiadomo tier4 jest do zdobycia z 5 man instancji na hard modzie :)
a teraz jeden ss (podobno) t5 ktorego (podobno) bedzie mozna zdobyc w rajdowych instancjach

Obrazek


dla mnie to jest chory OF :lol:

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 8 lis 2006, 23:35 
Cytuj  
Kiepska zlepka Felhearta, Wratha i czegośtam jeszcze :)

Obrazek

:]

***

Posty: 666
Dołączył(a): 23.07.2006
Offline
PostNapisane: 9 lis 2006, 08:36 
Cytuj  
ahahhahaha :P

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 9 lis 2006, 11:44 
Cytuj  
Postal napisał(a):
jak wiadomo tier4 jest do zdobycia z 5 man instancji na hard modzie :)
a teraz jeden ss (podobno) t5 ktorego (podobno) bedzie mozna zdobyc w rajdowych instancjach

Obrazek


dla mnie to jest chory OF :lol:

t4 jest tylko i wylacznie z instancji raidowych na 70 lvlu. To o czym mowisz, to tokeny do wymiany (wlasnie za robienie 5manow na hero mode) na itemki.


_________________
cypis#2942
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 lis 2006, 12:13 
Cytuj  
dlaczego wy na to mowicie tier4 skoro to ma 5 itemow tylko? nie kumam...

fakt sam blizz to nazwał w grze tier4 ale jakos nie przemawia to do mnie.


Ostatnio edytowano 9 lis 2006, 12:34 przez Sobtainer, łącznie edytowano 1 raz
******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 9 lis 2006, 12:29 
Cytuj  
pewnie dlatego ze nazwy tych itemkow to: "_tier4_"


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 lis 2006, 12:33 
Cytuj  
Nazwy itemów w deseń "Caverns of Time Dark Portal lvl 70 Temporus the Unraveller Melle DPS trinket" też jest a będzie inny na pewno.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 9 lis 2006, 12:40 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
Nazwy itemów w deseń "Caverns of Time Dark Portal lvl 70 Temporus the Unraveller Melle DPS trinket" też jest a będzie inny na pewno.

Oczywiscie, ze sie zmienia na jakies bardziej egzaltowane. Ale jak masz robocze nazwe itemu 'tier 4 hunter gloves', to chyba oczywiste ze chodzi o t4, prawda?
Cytuj:
fakt sam blizz to nazwał w grze tier4 ale jakos nie przemawia to do mnie.

Sure, na pewno nie wiedzieli co robia.


_________________
cypis#2942
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 lis 2006, 13:20 
Cytuj  
Cypis,

nie o to chodzi że to wdłg. mnie nie będzie tier4. Tu chodzi o to, że pełne sety zawsze miały nazwe jako pełna liczba a sety z 5 itemami i mniejsza ilością bonusów miały 5 itemów i do tego połowke. Kumasz?

Pozatym. Po zobaczeniu tier "4" jak to wy nazywacie maga wcale mi nie opadła kopara. Jedyne dojebanie tych setów to sockety, same staty nie sa jakieś niesamowicie niesamowite jak na 70 level. Fakt, jest jeszcze dowałka niezła staminy.


Ostatnio edytowano 9 lis 2006, 13:25 przez Sobtainer, łącznie edytowano 1 raz
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1708 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 86  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.