Tylko, że jest jeden problem w tym wszystkim. Interplay zamknęło Black Isle Studios i ludzie którzy robili m.in Fallout'y i Bladur's Gate odeszli z firmy. Czarno widzę cały Fallout Online z powyższego powodu oraz dlatego, że firma nie ma kompletnie doświadczenia w mmogach. Blizzardowi się udało z WoWem ale głównie dlatego, że jest to niejako mocno rozbudowane diablo, poza tym w rozrywce sieciowej zbierali doświadczenie już od Warcraft II. Zresztą wystarczy prześledzić tytuły typu LOTRO, WO, DF, które już w trailerach zapowiadają się lekko mówiąc średniawo, głównie z braku doświadczenia ludzi odpowiadających za developing, choć bazują na super światach. Mnie już rozczarował DDO i podejrzewam, że Fallout Online będzie podobnym bardzo średnim tytułem posiadającym duży, ale zmarnowany potencjał.
_________________
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE] ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]
|