Ten dueal ninja v red mage moge wygladac na nudny, ale obie profesje są wyjatkowe w porownaniu do reszty poniewaz dysponuja pewnymi umiejetnosciami pozwalajacymi im na wale z silniejszym przeciwnikiem i czasowe blokowanie otrzymywanego dmg. Dlatego tyle to trwało
Taki pojedynek w FF XI polega wlasnie na tym że przeciwnicy nie uciekaja tylko sie piora w miejscu, jak pojedynek honorowy. Taka walka nie ma nic wspolnego z "prwadziwym" pvp z innych gier czy tez z walkami druzyn pvp w FF XI.
Jest nawet liga PVP w FF XI i sa za osiagniecia w PVP nagrody.
Jedyne czego nie ma w FF XI to tego ze nie mozesz zabrac kasy z pobitego przeciwnika, i przeciwnik nic nie traci w sesie materialnym.
Co do kraftu uwazam ze jest bardzo dobry, choc nie wiem jak wyglada to w EQ2, to craft z WOW czy SWG bije na glowe, glownie dlatego ze skillowanie go na wysoki poziom bardzo dlugo trwa, mozna miec tylko jeden wysoki craft , nie mozna byc multicrafterem powyzej pewnego poziomu umiejetnosci i same zasady twozenia itemow wysokiej jakosci sa trudne do opanowania, samo skillowanie craftu tez wymaga pewnej wiedzy , przygotowania materialow i odpowiedniego czasu.
Niewatpliwie to co jest inneg w FF XI to team play, tu sie poprsotu nie da prawie nic zrobic bez team play, zaczynajac od niektorych questow, poprzez misje do walk z trudnym przeciwnikiem poprostu nie da sie zrobic pewnych zadan solo, bez wzgledu na sprzet czy skill jaki posiadasz. Czasem wygranie takiej walki wymaga 18 osob z ktorych blad jednej moze kosztowac walkepozostale 17 osob.
Kassei jest pomimo swojego lv dopiero na poczatku drogi poznawania FF XI
Jeszcze dużo przed nim.
Co do tego dilmiku o WS-ach, heh, mi sie podobaja graficzne efekty ws'ow, no i zawsze mzona zobaczyc czym dysponuje thf na lv 70 a czego nie mial na lv 10