Duszek napisał(a):
z armor slotow dla smn w pierwszej kolejnosci wzielabym weapon (dark staff do restu) i ring/earring slot (mp+) i body (refresh) to chyba all, bez reszty da sie przezyc
czyli:
abilities > magic > max mp > sj (support heal) > weapon > ring/earring > body > rest
Moja propozycja jest taka:
magic > abilities / > SJ > weapon > max mp > ring > hands / body > rest
1. earring niepotrzebny - pewnie melee mają tam dużo lepsze statsy
2. Z SJ nie ma problemów - zanim magia się pojawi już dużo SJ wypada a wczesniej i tak nie jest potrzebny
3. Magia i abilities są bardzo ważne - jajlepiej aby wypadły w miarę jednocześnie, bo z samą magią i z SJ można już leczyć ale z samym Abilities nie można zrobić nic.
Pytania:
1. Gdzie powinna pojsc najpierw magia? DO Whm? lepsze leczenie czy do BLM - moze nukować ale i też leczyc z sj, a na poczatku jeszcze można pojechać na HIpotach
2. Gdzie powinny pojsc najpierw abilities?
3. Może warto kiedyś spróbować i pierwszą magię i abilities dać 1 summonerowi - dopóki mobki są słąbe to Bloodpact może zabrać in 1/2 życia i jeszcze potankować do końca walki? Na dalszych piętrach już to nie zadziała.