mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 266  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 484
Dołączył(a): 12.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2006, 11:18 
Cytuj  
Dash... Jak w czasie walki targetujesz przeciwników? Tabem? Ja, grając warriorem taba używałem tylko w 1vs1 (a i to nie zawsze) natomiast w walce grupowej zawsze kursora 8)


_________________
Raylah Blood Elf Paladon
Burning Legion EU-PVP
HEAL GNOEM YOU HAEV IT??

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2006, 11:21 
Cytuj  
Rayla napisał(a):
Dash... Jak w czasie walki targetujesz przeciwników? Tabem? Ja, grając warriorem taba używałem tylko w 1vs1 (a i to nie zawsze) natomiast w walce grupowej zawsze kursora 8)
jestem Desh/Deshroom ale nie Dash

zwykle wciskam attack (boczny klawisz myszy) i to powoduje zaznaczenie i zaatakowanie zwykle odpowiedniego targetu, jeśli nie to jak nie ma tłoku wciskam tab a jeśli jest to kursor (mam właczone płytki HP nad głowami to jest łatwiej - lubie obserwowac cast bar nad głowa targetu)

nie bardzo juz wiem jak tłumaczyć - to nie chodzi o to żeby nie używac kursora tylko o to że jak go nie używasz to łatwiej ci jest być ciągle na plecach przeciwnika (duża zwrotność) chodzi o to żeby cały czas podczas walki skręcać i sie obracać a klikanie skilli kursorem powoduje opóźnienia w tej szalenie przydatnej czynności

BTW
to bedzie moje drugi emacro, jest boskie :P
Intercept/Charge: It either charges/intercepts, or puts you into the correct stance.
/cast [nocombat,stance:1] Charge; [combat,nostance:3] Berserker Stance; [nocombat,nostance:1] Battle Stance; [combat,stance:3] Intercept

wrzuce je pod "1" i w Battle i w Zerg i bedzie super działać :wink:


_________________
psn

**
Avatar użytkownika

Posty: 382
Dołączył(a): 13.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2006, 11:55 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
wielkie dzięki. nie mam pojęcia co się zmieniło.


bardzo trudno byloby mi opisac co sie zmienilo u warriora przez ten rok kiedy zdaje sie nim nie grales, to co zmienil ostatni patche to przede wszytkim nerf wielkosci generowanego rage (stad tak wazne rozlozenie talentow w sposob ktory maksymalnie obnizy koszt skilli) a takze nerf generowanego aggro przez niektore warriorowe skille, szczegolnie odczuwalne przy demo shoucie. Niestety nie moge przedstawic pelniejszej charakterystki zmian - euforia zwiazane z nowym systemem pvp ograniczyla bardzo mocno nasze gildiowe rajdowanie i najzwyczajnie brak mi tu doswiadczenia rajdowego. :roll:

Deshroom napisał(a):
napisz mi proszę czy coś się zmieniło z sunderem ? jak masz max stack to następny robi aggro czy nie ?


tutaj nie zauwazylem zmian, nastepny sunder nadal generuje aggro.

Deshroom napisał(a):
jak oceniasz HS vs Sunder ?


hmm, przed ostatnim patchem swoje tankowanie bardzo mocno oparlem na zmyslnym makrze sunder+hs, zmniejszylem w talentach koszt uzycia obu skill wiec wlasciwie moglem tym spamowac, biorac pod uwage jeszcze o oczku wyzszy rank hs z ksiazki z aq20 bylo to dosc efektywne. Na tym makrze oparte bylo i nadal jest w mojej gildii tankowanie veala - nie bylo szansy na zdjecie aggro przez kogokolwiek z zadnego prot tanka. Odpowiadajac na twoje pytanie - mimo wszystko zwlaszcza na krotkich starciach czesciej uzywalem jednak sundera + shield slam. Zreszta bardzo prosze link który ci powie sporo o sposobie budowania aggro przeze mnie - link. Aq40 bardzo mocno zwiekszylo dps rajdu, czasem trudno zdazyc z zarzuceniem wszystkiego czym warrior dysponuje. :D

Deshroom napisał(a):
czy masz jakieś linki do guidów tankowania w Naxx i AQ ?


niestety nic takiego nie posiadam, ale polecam jak znajdziesz moze jednak nie czytac, umknie Ci frajda odkrywania. :D Generalnie tankowanie w AQ40 czy Naxx bardzo rozni sie od tego w BWL, przestalo byc ono statyczne i teraz zdecydowanie wiecej zalezy od tanka.

Niestety sa tez minusy postepu - ustrojstwo takie jak KTM. :wink:

PS. Build uzywany przeze mnie nie zostal jeszcze sprawdzony w 5ppl instance typu strat/scholo/dm, jestem niemal pewny, ze nie bedzie on tam najlepszy.


_________________
Maiori Cede

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2006, 12:11 
Cytuj  
dzięki za link, dokładnie się mu przyjże ale już na pierwszy rzut oka widać że troche strzelasz :P

co do frajdy vs guide to jasne, uczenie się MC czy BWL było dla mnie najlepszym okresem wow (BWL już troche mniej bo wszyscy byliśmy już troche zmanierowani a większość miała juz ponad 20 epików), ale ciężko bedzie komus powiedzieć że te 5 wipów jest dlatego że pierwszy raz widzę tego bossa i nic o nim nie wiem bo postanowiłem mieć frajde ze stopniowego odkrywania na ile sposobów potrafi zafundowac wipe :P

teraz koncentruje się na PvP, chce zgarnąć 2H Axe, w sumie to tankować zamierzam troche w TBC ale głównie jakieś mniejsze rzeczy przy których bede lvlował do 70 - potem zobacze - bardzo chciałbym zobaczyć AQ40 i Naxxa ale to raczej nie dla casuali :har:


_________________
psn

**
Avatar użytkownika

Posty: 382
Dołączył(a): 13.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2006, 12:20 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
bardzo chciałbym zobaczyć AQ40 i Naxxa ale to raczej nie dla casuali :har:


zawsze mozesz zaplacic za slot w rajdzie jakiemus fodowi czy excessum. Jeszcze Ci jakis epiki wleci. :wink: Wyobraz sobie ze teraz sie takimi rzeczami tez handluje ...


_________________
Maiori Cede

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2006, 12:27 
Cytuj  
Razel napisał(a):
Deshroom napisał(a):
bardzo chciałbym zobaczyć AQ40 i Naxxa ale to raczej nie dla casuali :har:


zawsze mozesz zaplacic za slot w rajdzie jakiemus fodowi czy excessum. Jeszcze Ci jakis epiki wleci. :wink: Wyobraz sobie ze teraz sie takimi rzeczami tez handluje ...
ta, ale tak nisko jeszcze nie upadłem :P
na co mi piki z naxxa czy aq :P teraz przed TBC

ale napisz mi jak to wygląda bo mam taki cichy plan że naxxa i aq40 zobacze na lvl 70 :P
se pójde w pare osób i zrobie tam porządek :wink:

czyli jakieś zmiany czy nie ?
Obrazek
a może lepiej MS bez imp MS i full enrage ?


_________________
psn


Ostatnio edytowano 22 gru 2006, 12:36 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 484
Dołączył(a): 12.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2006, 12:36 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
Rayla napisał(a):
Dash... Jak w czasie walki targetujesz przeciwników? Tabem? Ja, grając warriorem taba używałem tylko w 1vs1 (a i to nie zawsze) natomiast w walce grupowej zawsze kursora 8)
jestem Desh/Deshroom ale nie Dash


LITEROOFKA!!1

Anyway myślałem o powrocie do warriora ale po dluższym zastanowieniu i przeanalizowaniu nowych drzewek i nowego systemu generacji rage'a doszedlem do wniosku, że warrior obecnie jest mocno zjebany i wymaga revampa :(


_________________
Raylah Blood Elf Paladon
Burning Legion EU-PVP
HEAL GNOEM YOU HAEV IT??


Ostatnio edytowano 22 gru 2006, 12:40 przez Rayla, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2006, 12:37 
Cytuj  
spoxik :wink:


_________________
psn

**
Avatar użytkownika

Posty: 382
Dołączył(a): 13.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2006, 12:55 
Cytuj  
Nie wiem Deshroom czy ci sie spodoba warrior po patchu, u mnie w gildii warriorzy maniacy pvp klnal na czym swiat stoi, a i kilku zrezygnowalo wogole z wowa. Powiem Ci tylko tyle, ze na bg masz duze szanse zginac na kobyle zanim z niej zejdziesz od samych dotow warlocka. :D

O tankowaniu w AQ moge Ci oczywiscie poopowiadac jesli masz ochote to czytac ale juz chyba bardziej na priv co by nie zanudzac kolegow czytajacych. :D


_________________
Maiori Cede

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2006, 13:01 
Cytuj  
Razel napisał(a):
Nie wiem Deshroom czy ci sie spodoba warrior po patchu, u mnie w gildii warriorzy maniacy pvp klnal na czym swiat stoi, a i kilku zrezygnowalo wogole z wowa. Powiem Ci tylko tyle, ze na bg masz duze szanse zginac na kobyle zanim z niej zejdziesz od samych dotow warlocka. :D

O tankowaniu w AQ moge Ci oczywiscie poopowiadac jesli masz ochote to czytac ale juz chyba bardziej na priv co by nie zanudzac kolegow czytajacych. :D

na mass BG to zawsze gine jak szmata a ciukanie casterów daggerem już mnie troche nudzi (tym bardziej że z GM daggerem jest troche za łatwo) :P
u warriora przynajmniej mam dużo przycisków :D

a co do tankowania to jesli nie zdecydujesz się popisać (a fajnie by było) tu to zagadne na PM, ale moim zdaniem to topic troche przysechł i pógłbyś noobom napisac po jednym-dwa zdania o każdym bosie w AQ i naxx niech sie zajarają :wink: bo ja się zajaram na 100% :D

PLEASE napiszci emi czy to może byc pod 2h pvp ?
http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... 0000000000
nie stac mnie na pomyłki :har:


_________________
psn

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2006, 13:34 
Cytuj  
A tankowanie w AQ czyms sie rozni od tankowania w ogole ? :)

Czy macie na mysli zabawy w stylu zmiany tanka na Huhuran, odtauntowania Fankrissa albo modlenia sie zeby rogale zestunowali Sarture ? :D

**

Posty: 215
Dołączył(a): 6.07.2006
Offline
PostNapisane: 22 gru 2006, 13:46 
Cytuj  
Desh - 2h fury juz nie ma racji bytu po nerfie rage'a.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 gru 2006, 13:50 
Cytuj  
Za to 2h arms gra mi sie bardzo milo (43/5/3).


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

**
Avatar użytkownika

Posty: 308
Dołączył(a): 17.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2006, 14:29 
Cytuj  
Jak sie idzie w arms, to nie ma juz punktow na enrage, mozna by wprawdzie olac tactical mastery w prot i wziasc enrage, ale szkoda z kolei second wind, no i tylko 10 rage zostanie przy zmiany stance.

Wiec jesli arms, to tak jak Kromer napisal 43/5/3 lub 41/5/5. Bedac arms nie ma chyba sensu ladowac cos wiecej w fury niz 5 punktow, bo mozna co najwyzej wziasc piercing howl. Blood frenzy tez jest fajne w arms.

Co innego jak wyjdzie tbc, wtedy mam zamiar rozlozyc talenty tak:
35/23/3

Co do 2H fury, nie mam duzego doswiadczenia, ale mysle ze mozesz spokojnie olac rampage i precision. +hit powinienes juz cos miec ze sprzetu, a rampage kosztuje za duzo rage, tym bardziej ze z 2H bedziesz mial go mniej niz z dual wield.

Ostatnio wyszedl ciekawy filmik pvp warriora, ktory uzywa 2H build z ulepszonym slamem, zrobil na mnie niezle wrazenie, bycmoze takim buildem bede levelowal w TBC.

Tu link do filmu: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=33284
i jego talenty 0/40/11

**
Avatar użytkownika

Posty: 382
Dołączył(a): 13.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2006, 14:58 
Cytuj  
Qraczek napisał(a):
A tankowanie w AQ czyms sie rozni od tankowania w ogole ? :)

Czy macie na mysli zabawy w stylu zmiany tanka na Huhuran, odtauntowania Fankrissa albo modlenia sie zeby rogale zestunowali Sarture ? :D


ja sie nie modle, ja sam stunuje. :wink:

Skoro juz wspomniales sarture to jest bardzo dobrym przykladem bossa ktory diametralnie odbiega od tego czego tank doswiadczyl w BWL czy MC. Ten boss ma tak niestabilna aggro liste, ze wlasciwie mozna zaryzykowac teze, ze jej nie ma wogole. Cala walka z nia polega na maksymalnie dopietej wspolpracy 2, 3 czy nawet 4 tankow ktorzy beda ja kolejno tauntowac.

fankriss - przed patchem zdecydowanie najprostszy boss w aq, nigdy niestety nie mialem okazji go tankowac, generalnie jest dla tanka banalny, od pilnowac tylko aby nie zgromadzic zby wielu debuffow - w taktyce mojej gildii na tego bossa ida najgorzej ubrani dwaj tankowie (dlatego sam nigdy go nie tankowalem), 3 najlepiej wyposazonych tankow obstawia 3 miejsca spawnow malych pajaczkow i zbiera na sobie 5-12 trashy

huhuranka - veal x2, do 30% rotacja tankow i wywazony dps rajdu, po 30% zaczyna sie tak naprawde walka z tym bossem, zabija chyba szybciej niz veal, tutaj przydaje sie 15s sw, kiedys byl to flask, po 30% last stand, trinket, pozniej sw i trzymanie kciukow by rajd zdazyl zatluc motyla a jak nie zdazy to aby ST byl 2 na aggro liscie.

empy - niby bez wielkiej filozofii, zgraj z lockiem pull, nie uzywaj niczego co ma charakter aoe, odskakuj/doskakuj po teleporcie, uwazaj na blizzard i eksplodujace pajaki. Ale walka generalnie dlugawa wymagajaca od tanka skupienia i uwagi przez caly czas, raz przyslimaczysz masz wipe, to nie nefarian gdzie po stronie ally moge wlaczyc auto attack i pojsc sobie zaparzyc herbate. Zdazylo sie ze MT u nas na nefie swobodnie sobie po dc wszedl do gry i kontynuowal tankowanie.

cthun - boss nietankowany, tankuje sie spawny.

W naxx kolejna nowosc - instruktor - boss ktorego tankuje priest kontrolujacy addy, anub - ciekawa walka choc schematyczna, ale trzeba sie popisac refleksem i dobrym laczem, wdowa - jak zaspi priest to tylko sw albo potion niewrazliwosci Cie uratuje, do tego jeszcze nabiegasz sie sporo, meaxxena, troche jak huhuranka, ciekawe doswiadczenie - patrzysz jak spadaja ci HP i nic nie mozesz zrobic :-), noth - wlasciwe to potrzeba 5 rozgarnietych wariorow ... i hunterow :D, niestety reszty bossow poki co nie widzialem.

Mi osobiscie AQ bardzo sie spodobalo jesli chodzi o wymagania jakie mi postawilo, oczywiscie jakis pro tank moze napisac ze to pikos, ze zasuwa tam jedna reka bo druga ma od orzeszkow. Pewnie, ze tak. Ale jednego mi nie odmowi, to tankowanie diametralnie rozne od tego co bylo w statycznym cholernie mc i bwl. To raz. Dwa, zaciera sie powoli funkcja MT, tutaj trzeba miec juz 2, 3 czy 4 porzadnych tankow, i niekoniecznie ten najlepszy idzie na bossa.

A sa jeszcze trashe przed bossami, tez wymagajce zwlaszcza przy pierwszym poznaniu. Kto nie pamietam pierwszego moba AQ40 po otwarciu bram? :wink: Pamietam jak dzis lot po jego wybuchu spowrotem w portal i poza instance. :D

Blizzard poszedl tutaj w dobra strone, ten aspekt gry nie ma zdaje sie swojego rownorzednego odpowiednika w jakims innym mmorpg. Bedzie mi brakowac rajdow 40ppl.


_________________
Maiori Cede

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2006, 15:08 
Cytuj  
Razel napisał(a):
Blizzard poszedl tutaj w dobra strone, ten aspekt gry nie ma zdaje sie swojego rownorzednego odpowiednika w jakims innym mmorpg. Bedzie mi brakowac rajdow 40ppl.


To ja tak krociutko.

A MI NIE.

I dluzej.

Prawdopobienstwo trafienia kretyna w rajdzie 40 osobowym jest wieksze niz prawdopobienstwo trafienia kretyna w rajdzie 25 osobowym.

A granie 5man jest fenomenalne. W 40man 1/4 rajdu sie opierdala, 1/4 gada na ircu, 1/4 przeglada www a pozostalych 10 naiwniakow sie stara. W 5man ludzie musza sie starac. A im mniejsza grupa tym wiecej o niej wiesz i znasz ludzi.

5 man > all.

***

Posty: 573
Dołączył(a): 5.10.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2006, 16:20 
Cytuj  
Niestety po patchu 2.0 warrior wrocil do okresu lutego 2005, gdzie byl totalna ciota w PvP. Znerfowali nam ilosc generowanego rage o 40 %, a wiec i o wiele mniejszy mamy dmg, podczas gdy inne klasy z nowymi talentami dostaly duzego buffa. 41 pkt talenty warriora to totalna porazka: z arms dali nam zapychacza ktory troszke poprawia nam sytuacje po nefrie rage, rampage z drzewka furry to tez porazka, za duzo rage kosztuje, nadaje sie tylko na PvE na dluzsze walki. Aktualnie z nowymi zmianami build 2h furry praktycznie umarl i nie ma sensu bytu. W PvP ogolnie wszyscy aktualnie leja warriorow, poza innymi warriorami i noobami rogue, ktorzy nie wiedza co to stunlock. Do tego wiecznie zbugowana charge i intercept, ktorych nigdy nie naprawia.
Jedynym naprawde fajnym talentem co nam dali to second wind z drzewka arms. Reszta to uwstecznanie warriora i maly buff w porownaniu z innymi klasami

Aha i kazdemu warriorowi polecam starcie z hunterem BM - ten to dopiero osmiesza warriora, przy nim shadow priest albo frost mag to pionek.

I na koniec nasze drzewko talentow z ironicznym opisem skilli :)
http://talents.unleashedgaming.net/?p=vt&i=3673
smutne ale prawdziwe :(

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 22 gru 2006, 16:43 
Cytuj  
Cytuj:
Co do 2H fury, nie mam duzego doswiadczenia, ale mysle ze mozesz spokojnie olac rampage i precision. +hit powinienes juz cos miec ze sprzetu, a rampage kosztuje za duzo rage, tym bardziej ze z 2H bedziesz mial go mniej niz z dual wield.

Ostatnio wyszedl ciekawy filmik pvp warriora, ktory uzywa 2H build z ulepszonym slamem, zrobil na mnie niezle wrazenie, bycmoze takim buildem bede levelowal w TBC.

Tu link do filmu: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=33284
i jego talenty 0/40/11

W 2.0.3 slam bedzie uninteruptable, wiec bedzie jeszcze lepszy.

**
Avatar użytkownika

Posty: 308
Dołączył(a): 17.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2006, 17:24 
Cytuj  
Pio napisał(a):
Znerfowali nam ilosc generowanego rage o 40 %...


No bez przesady, nerf rage jest odczuwalny, ale to nie jest az 40%. Jak wyszly PTR ostatniego patcha, to byla tam jeszcze stara formula, gdzie faktycznie generacja rage bardzo kulala, bo kryty nie dawaly podwojnej ilosci. Potem po tygodniu wyszla poprawka i nowa formula, na podstawie ktorej powstal ten kalkulator http://vanthia.com/ragenorm/. Mozna sobie sprawdzic, jak duza jest roznica w generacji rage, i na pewno nie jest to 40%. Najwieksza roznice widac bijac przeciwnikow z mala redukcja obrazen, czyli cloth userow i moby w rajdach, ktore po debuffach maja 5.76% redukcji (przy 40% generowany rage jest prawie taki sam). Dlatego fury wariorzy , dotad prowadzacy w dmg meters, spadli o kilka miejsc, a dodatkowo przeciez weapon skill tez nic juz nie daje przy glancing blows.

Co do reszty moge sie zgodzic. Wiekszosc klas dostala buffa, a warrior znow musi uzbierac najlepszy sprzet zeby sobie dobrze radzic.

Endless rage pomaga arms, ale w fury jest flurry, co przeciez tez przyspiesza w pewnym stopniu generacje rage.

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2006, 18:50 
Cytuj  
Ja moge powiedziec tyle, ze bedac chyba z poltora roku DW Fury, po patchu odechcialo mi sie grac. Gram jeszcze w bete i to co teraz jest, jest dla mnie nie do przyjecia. Nie chodzi o to, ze nerf rage ma wplyw na dmg, chodzi o to, ze warrior dw fury jest teraz
a) nudny
b) underpowered

Jakbym mial jakos matemtaycznie liczyc liczbe skilli jakie uzywam podczas walki, wachlarz wyboru aktywnych skilli to pewnie wyszloby mi, ze jest tego z 1/3 mniej. Naprawde glupawo sie tak gra, gdy jeszcze miesiac, dwa miesiace temu wygladalo to zgola inaczej - normalnie.

DW Fury warek jest teraz dla mnie zwyczajnie nudny. Juz nie wspomne o tym, ze system redukcji armoru albo jest zbugowany, albo byl zbugowany (ale w paradoksalny sposob dzialal rozsadnie), albo inne klasy jakis buff dostaly do armoru badz redukcji damagu bo praktycznie kazdy (mozna na forum us bodajze poczytac) notuje nizsze max kryty niz mial przed patchem.

Dodatkowo jak ktos lubil farme i w sporym stopniu bazowal na 2x Crusader, no to sie zdziwi bo teraz procuje jakos smiesznie slabo i jak mam dual crusader buff to jest to naprawde swieto.

W becie wszelkie mobki maja tone armoru i na poczatku to miewalem w ogole problemy, aby walnac crita Bloodthirsta za 1k (np. na "dzikach") mimo, ze mialem ze 2k ap, deathwish itd.

Odnosnie PVP jako DW Fury, to o ile ktos sie na nas nie uwezmie i mamy jakies takie normalne bg no to da sie grac, ale wiadomo, ze np. do magow lepiej nie podchodzic (chyba, ze sie ktos potami oblozy), warlocka 3 doty na luzie zjezdzaja cale zycie natomiast reszta jakos tam idzie. Chodz smiech mnie ogarnia gdy widze paladynow outdamagujacych (burstem) warriora i nie potrzebujacych sie leczyc.

Jako 2h Fury to gra nie ma wiekszego sensu. Jedyne i chyba jakiekolwiek w miare rozsadne rozwiazanie to 40 Fury, 11 PRotection (Last Stand). Dajemy 2 pkt w Improved Slam i po intercepcie wrzucamy 2 slamy ... o ile charakter nie jeczy "not enough rage".

Sklanialbym sie jednak ku temu, ze najlepsze rozwiazanie to Arms z Endless Rage i Second Wind. Ma znacznie lepsza generacje w PVP nawet niz Fury Warrior z 5/5 Unbridled Wrath, 2/2 Imp Zerg Rage.

Ogolnie jestem zdegustowany zmianami bo war dalej jakos dziwnie utknal na tym, ze 2k Crit to juz jest duzo, wowczas, gdy lata juz pelno screenshotow / video z Pyroblastami za 5k.

Aha, a jak myslisz Desh o tankowaniu to wiedz, ze w TBC, przynajmniej w pierwszych instancjach to druid lepiej trzyma aggro, lepiej kontroluje tlum mobow. Jedyny co jeszcze jakos moze konkurowac to Protection War. Fury to mozna sie ostro spocic. Ja specjalnie zakladalem dps gear, aby miec krita (2x rage) i aby wiecej dostawac, bo tylko wtedy mozna jeszcze cokolwiek zrobic. Pozniej mozliwe, ze jest lepiej bo jak poszedlem na 61 lvl do instancji takiej na 63-64 lvl no to tam juz to jakos wygladalo lepiej. Tankowanie bosow jest ok bo oni z natury duzo bija wiec tutaj problemow nie ma.


Ogolnie wg mnie, to zmiany warriora sa zenujace. Paradoksalnie nawet CM'owie Blizzarda sie zgadzaja, ze warrior dostal sporo mniej od innych, ale zmian jak nie ma tak nie ma. W Arms to jeszcze jakies nowosci sa, ale Fury to jak ktos gral dlugo, to jest totalnie nudne. Owszem Precision, Imp Berserker Stance to fajne talenty, ale to passivy praktycznie nic nie zmieniajace. Z kolei Rampage to chyba najbardziej biedny talent chyba z wszystkich 41-talentowych. Ostatnio zlapalem sie na tym, ze nawet w Ubrs nie chcialo mi sie tego uzywac, bo koszt byl zbyt duzy (30 rage to przesada, w becie jest 20, ale talent wg mnie i tak biedny, malo elastyczny), a w pvp to juz w ogole. Chyba jeszcze nigdy go nie wlaczylem bo jak mam duzo rage to juz wole Bt+Hs niz Rampage.

Niby na 70 lvl Warrior ma byc zbalansowany, ale nie wierze w to. Zbalansowany to on moze i bedzie jak sobie wykraftujesz 2h 120dps, a i tak pewnie Mag, Warlock sie zniszczy.

Ogolnie design Blizzarda coraz bardziej jest przesadzony w kierunku ranged klas i pewnie nigdy to sie nie zmieni. Juz samo to, ze mamy na starcie walki 0 rage i teraz on dziadowsko sie generuje, sprawia, ze mamy przesrane. Wczesniej to jakos w polowie walki, rage byl na takim poziomie, ze moznabylo grac tak jak caster - mialo sie wiekszosc skili do dyspozycji. Teraz to tylko czekam az cokolwiek sie zapali i o jakims wiekszym wyborze nie ma raczej mowy.

Na 70 lvl to moze niezly bedzie build 40 Fury, 21 Prot z Last Standem, Imp Slam, Concussion Blow'em, ale w sumie to ... srednio w to wierze bo jakos mam nieodparte wrazenie, ze inne postacie sie teraz zwyczajnie lepiej skaluja. Zarowno talenty maja lepsze (Altem lockiem to nie moge sie doczekac tbc) jak i spell damage sie masakrycznie skaluje. Ogolnie to moge spokojnie powiedziec, ze ta gra powinna sie World of Rangedcraft nazywac, i zreszta dlatego raczej czekam na jakies kolejne Mmorpg.

Cytuj:
ale w fury jest flurry, co przeciez tez przyspiesza w pewnym stopniu generacje rage.

Byl taki topic, w ktorym pewien gostek dowiodl, ze blizzard znerfowal generacje rage o 66 % dla Flurry. W zasadzie to Flurry nie powinno (tzn. wg glupiej formuly bliza) dawac dodatkowego rage'u, ale koniec koncow ilestam minimalnie wiecej daje (10 %), ale tylko gdy wszystkie ciosy na flurry dojda celu.

Problem polega na tym, ze obecna formula rage'u bierze pod uwage Speed Broni, tyle, ze nie ten wyjsciowy, jaki jest na broni, a ten po Bufach (czyli np. Flurry). W efekcie jest tak, ze podczas flurry bijemy wprawdzie szybciej, ale tak naprawde dostajemy mniej rage'u w przeliczeniu na 1hit.

M.in. dlatego nie chce mi sie grac warem. Uzywalem DW >60 dps Axes specjalnie pod Orka i pod glancingi w PVE -> efekt: nerfed. Wszystkie moje raciale -> znerfowane. Crusader x2 bardzo pomagajacy na farmie -> znerfowany proc. Rage: znerfowany.

Zabawne jest to (i zalosne), ze dawno dawno temu moznabylo z Arcanite Reapera za ponad 2k walnac w secie Valora. Teraz owszem, tez sie zdazy, ale przez ten czas casterzy sie troszke bufneli z poziomu 1,5-2k do nawet 5k...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 266  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.