mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 27
Dołączył(a): 23.03.2002
Offline
PostNapisane: 23 mar 2002, 20:14 
Cytuj  
Niektorzy juz o tym slyszeli i byla o tym mowa, ale jakos nigdy nie zostalo to pomyslnie rozpatrzone. Chodzi o lucznictwo, a wlasciwie jego brak. Wiem ze to niezbyt ladnie z mojej strony, ze sie czepiam, bo serw jest naprawde w deche, ale czy nie mozna luczniqw wzmocnic. Lucznik to przeciez smiertelna bron. Chcielibysmy zaistniec a tak nie mozemy. Przy okazji chcialbym zapytac co ze sqrzanymi zbrojami. Czy zostaly wzmocnione? Chyba nie. A czy beda?

**

Posty: 350
Dołączył(a): 7.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 mar 2002, 20:19 
Cytuj  
Rowniez uwazam , ze lucznictwo jest za slabe. Przydalo by sie je wzmocnic
i mam jeszcze jedno pytanie:
od ilu %poisoning da sie zatruc luk(o ile sie da...)

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 23 mar 2002, 20:25 
Cytuj  
Popieram przedmowcow. Nieco wzmocnic by sie przydalo. Serv jak dla mnie extremalny. Tak dalej, a bedzie wiecej niz 100 osob :smile: . W sumie niezly tlok sie zrobil. Pozdrawiam

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 20:35 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-23 20:25, Templair napisał:
Popieram przedmowcow. Nieco wzmocnic by sie przydalo. Serv jak dla mnie extremalny. Tak dalej, a bedzie wiecej niz 100 osob :smile: . W sumie niezly tlok sie zrobil. Pozdrawiam

Tlok jest bo to poczatek zobaczymy jak bedzie pozniej.

*

Posty: 135
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 20:40 
Cytuj  
Prawda, na poczatku zawsze tlumy, ale mam nadzieje, ze tak zostanie. Bo to naprawde duzo lepsza gra jak wokolo tyle graczy zywych, a nie jskis silikonowych :smile: :smile:


_________________
"Life's for my own to live my own way"


Posty: 27
Dołączył(a): 23.03.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 22:13 
Cytuj  
Jeszcze jedno pytanie co do lukow. Co wplywa na ich skutecznosc szybkostrzelnosc itp. Jeszcze zapytam czy skrypty od tarcz luczniczych dzialaja? Bo np. mnie nie chce archery powyzej 50 urosnac a kropie prawie we wszystko:)

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 22:45 
Cytuj  
Ja mam pytanko gdzie mozna nauczyc sie Archery??? Bowyer mowi ze nie zna zadnych umiejetnosci. Tak jest w sumie z wiekszoscia vendorow.

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 23:21 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-24 20:40, Thomas napisał:
Prawda, na poczatku zawsze tlumy, ale mam nadzieje, ze tak zostanie. Bo to naprawde duzo lepsza gra jak wokolo tyle graczy zywych, a nie jskis silikonowych :smile: :smile:



Tez mam taka nadzieje jeszcze jak zniknie to tracenie skilli po smierci,skille beda rosly ciut szybciej i ogien bedzie mozna rozpalic bez skilla camping to na pewno beda tlumy ;P


Posty: 27
Dołączył(a): 23.03.2002
Offline
PostNapisane: 26 mar 2002, 08:06 
Cytuj  
Zdecydowanie popieram przedmowce. Moim zdaniem lucznictwo trzeba wzmocnic. Bo niezbyt rosnie. Poza tym zeby zabic swinie potrzebowalem z 15 strzal a na szczura chyba z 8 za duzo moim zdaniem. Cos trzeba zrobic czyli wzmocnic luki ich szybakostrzelnosc(to primo), ciekawy motyw bylby tez z wzrostem lucznictwa troche szybszym. Aha jeszcze jedno. Czy da rade zrobic expy sqrzane? Jesli tak to opiszcie cos wiecej o nich.


Posty: 22
Dołączył(a): 23.03.2002
Offline
PostNapisane: 26 mar 2002, 12:24 
Cytuj  
A wiec tak ...

Moim zdaniem lucznik powinien zabijac gracza (jezeli ma wyjatkowy luk) 3 strzalami, ale pwinien byc wprowadzondystans z jkakiego trzeba strzelac ...


_________________
Zwierzeta nie wiedza co to kłamstwo,
Zwierzeta nie wiedza co to zdrada,
Zwierzeta nie wiedza co to mordrstwo,
Dlatego sa lepsze od ludzi.

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 mar 2002, 12:41 
Cytuj  
Ja mysle ze powyzej 80 w archery powinien miec jakas tam szanse (50%) na zabicie jednym strzalem gracza bez zbroji, przy czym szansa powinna malec w zaleznosci od ar celu.. w ogole powinni byc troche mocniejsi lucznicy, przecienty lucznik niema szans z newbie z halabarda :smile: Bezsens :smile:

**

Posty: 205
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 26 mar 2002, 13:55 
Cytuj  
Skory - z tego co wiem expy mozna robic.
Dzisiaj sie bilem z orkiem to podszedl lucznik i zaczal do niego strzelac - zadawal wiecej ode mnie obrazen (wiem.. jestem dupa nie warrior z powodu przyrostu skilli, ale mialem topor dwureczny). Wiec lucznicy narazie swoja role spelniaja.

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 26 mar 2002, 14:23 
Cytuj  
MAM malutki problem ze strzelaniem do ptaszków itp... mimo iż bez trudu posyłam strzały do tarczy (mam coś około 50% skilla) to jak namierzam kukułkę to niestety rzadna strzał w jej kierunku nie leci :smile: Czy ktoś może mi pomóc ? Mile widziane dokładne opisy.


_________________
To nie skill lost... to LAG :)

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 26 mar 2002, 16:09 
Cytuj  
Jedyne co moge rzec to to ze u mnie jest podobnie. Mordercza kukulka rzuca sie na mnie z sila wodospadu. A tak na marginesie kto uczy archery. Zadalem to pytanko setke razy ale jest ignorowane. Niech ktos napisze cos sensownego :smile:


Posty: 27
Dołączył(a): 23.03.2002
Offline
PostNapisane: 26 mar 2002, 19:21 
Cytuj  
Milo by bylo gdyby ktorych z GM'ow opowiedzial nam jak wyglada sytuacja z lucznictwem i na jakie zmiany mozemy liczyc i dlaczego archery nie rosnie???

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 mar 2002, 00:43 
Cytuj  
a cokolwiek rosnie? :razz:
w kazdym razie lucznicy beda na tapecie za jakis czas..
wiem ze teraz ro6ert cos zmienil mowi ze sporo na lepsze ale nie przyznaje sie co
Gadget

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 mar 2002, 02:19 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-26 13:55, ziemni napisał:
Dzisiaj sie bilem z orkiem to podszedl lucznik i zaczal do niego strzelac - zadawal wiecej ode mnie obrazen (wiem.. jestem dupa nie warrior z powodu przyrostu skilli, ale mialem topor dwureczny). Wiec lucznicy narazie swoja role spelniaja.

To nie chodzi o to zeby lucznik zadawal wiecej obrazen.... o ma zadawac bardzo duzo obrazen, pomysl logicznie.... koles ktory strzelilby (i trafil) w orka prawie na pewno by go zabil, ale tego nikt nie wymaga, chodzi tylko o to zeby na te 3 srzaly kazdy padal....
Nie mowie ze lucznik szyl by jak z maszyny do szycia, niech i bedzie wolno, ale mocno.
_________________
"CHO DICOM BICOW. CHAWABARAH DAHZOO"

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: bloob dnia 2002-03-27 02:21 ]</font>

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 mar 2002, 09:26 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-27 02:19, bloob napisał:
Cytuj:
2002-03-26 13:55, ziemni napisał:
Dzisiaj sie bilem z orkiem to podszedl lucznik i zaczal do niego strzelac - zadawal wiecej ode mnie obrazen (wiem.. jestem dupa nie warrior z powodu przyrostu skilli, ale mialem topor dwureczny). Wiec lucznicy narazie swoja role spelniaja.

To nie chodzi o to zeby lucznik zadawal wiecej obrazen.... o ma zadawac bardzo duzo obrazen, pomysl logicznie.... koles ktory strzelilby (i trafil) w orka prawie na pewno by go zabil, ale tego nikt nie wymaga, chodzi tylko o to zeby na te 3 srzaly kazdy padal....
Nie mowie ze lucznik szyl by jak z maszyny do szycia, niech i bedzie wolno, ale mocno.
_________________


Stary a jakbys dostal mieczem raz to tez bys juz tu postow nie pisal... Simple taka jest rownowaga i tak zawsze bylo. Zeby zadawac duzy dmg to trzeba miec:
1. taktyke na 100.0 --> z tego co na startics jest to wtedy zadajesz 150% dmg
2. anatomie wysoka --> bonus do dmg
3. wyskokie lucznictwo --> czzesciej trafiasz

I wtedy lucznik wycina. Ale i tak musi byc mobilny.


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

****

Posty: 1401
Dołączył(a): 22.12.2001
Offline
PostNapisane: 27 mar 2002, 10:31 
Cytuj  
ale i tak potem stanie! :grin:


_________________
Obrazek

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 28 mar 2002, 00:55 
Cytuj  
Panowie nie ma co przesadzac. Lucznictwo powinno byc silniejsze ale bez przesady. Mysle, ze po jednym trafnym cieciu mieczem delikwent czul by sie bardziej nieswiezo niz po strzale z luku. Lucznik to nie zeznik. Od tego sa wojownicy :smile:

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.