mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1274
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 23:36 
Cytuj  
Wiadomosc ta kieruje do panow GM. Doceniam to co robicie w Minoc(poszerzenie kopalni i wogole) swietna robota, ale na litosc boska nie dawajcie tylu potworow tam! Zreszta ostatnio zabil mnie archer, przez(o zgrozo) Sciane. Tak sciane. Stoje na zewnatrz kopalni, on w sordku i po chamsku do mnie wali z luku. Zginalem oczywiscie. Mysle sobie no nic, polece do healera, a tu zonk! Healer sie obrazil i wyniosl sie. No po prostu myslalem ze rozwale ten monitor...
Nie mam nic do tych potwoekow, ale jesli juz je wprowadzacie, a one nas zabijaja, to zrobcie cos zebysmy chociarz mogli odzywskac nasze rzeczy z ich cial. Bo juz enty raz kopie ta rude.....
Dziekuje


_________________
What we see now is like a dim image in a mirror.
Then we shell see face to face...

****

Posty: 1274
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2002, 23:42 
Cytuj  
Nie no tego juz zawiele. Udalo mi sie wrocic do minoc zywemu. Ide sobie do banku, a tu znowy wyskauje mi jakies swinswtwo i mnie zabija. A healera oczywiscie brak. ZROBCIE COS Z TYM, bo kurw**y mozna dostac....


_________________
What we see now is like a dim image in a mirror.
Then we shell see face to face...

***

Posty: 514
Dołączył(a): 23.01.2002
Offline
PostNapisane: 25 mar 2002, 01:44 
Cytuj  
Aktualnie Minoc jest pod obieka starzy lorda britisha wiec i bezbpieczniej pwoinniscie sie czuc.


_________________
"Est suloris Oth mithas - Uzarania zniszczenia świata zawsze jest jego początek*

****

Posty: 1274
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 25 mar 2002, 10:44 
Cytuj  
Dzieki Wilku, wreszcie czlowiek moze sie spokojnie zajac praca...


_________________
What we see now is like a dim image in a mirror.
Then we shell see face to face...

***

Posty: 793
Dołączył(a): 19.12.2001
Offline
PostNapisane: 25 mar 2002, 14:27 
Cytuj  
Fajnie jest w kopalni w MINOC dajcie wiecej potworow i zrobice zeby GUARDy tam nie mogli interweniowac :smile:


_________________
" Uniosłeś przeciw mnie miecz źle zrobileś
dosiegnie cię cień nocy...o blasku poranka..."

****

Posty: 1274
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 25 mar 2002, 14:37 
Cytuj  
Ej, no nie wiem czy jest tak fajnie, jesli kopiesz sobie przez godzine rude, nagle wyskakuje ci jaki syf, zabija Cie, a potem nie mozesz nawet z jego ciala odebrac swojej rudy. Potworki w kopalni, TAK, ale dopiero jak GM sie uporaja z dwoma bugami: podnoszeniem rudy i odzyskiwaniem z ciala potwora zagrabionych przez niego rzeczy. A jak ty chcesz sie potluc, to polecam jakies lochy.

Pozdro...


_________________
What we see now is like a dim image in a mirror.
Then we shell see face to face...

*

Posty: 102
Dołączył(a): 23.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 mar 2002, 23:44 
Cytuj  
Ej mi tam sie podoba troche rozrywki w czasie kopania niema to jak pokopać sobie z jednoczesną walką sama przyjemność a jak ktoś niechce walczyc to niech straże woła co za problrm jedno słowo i po krzyku


_________________
Istota okrucieństwa jest rozpoznawana zarówno przez ofiarę jak i oprawcę - przez wszystkich

****

Posty: 1274
Dołączył(a): 31.01.2002
Offline
PostNapisane: 26 mar 2002, 01:18 
Cytuj  
No z ta straza to roznie bywa... :sad:


_________________
What we see now is like a dim image in a mirror.
Then we shell see face to face...

**

Posty: 255
Dołączył(a): 9.12.2001
Offline
PostNapisane: 26 mar 2002, 07:22 
Cytuj  
No ja proponuje zeby pierwszy poziom dac gurnikom a 2 niech potworki tam beda a moze w przyszlosci i na gurze potworki, bo widzialem ze GM robia jakies zejscie w dol

_________________
Wazzupppppppppp !!!

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Bayu dnia 2002-03-26 07:23 ]</font>

***

Posty: 627
Dołączył(a): 21.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 mar 2002, 18:11 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-26 07:22, Bayu napisał:
No ja proponuje zeby pierwszy poziom dac gurnikom a 2 niech potworki tam beda a moze w przyszlosci i na gurze potworki, bo widzialem ze GM robia jakies zejscie w dol

_________________
Wazzupppppppppp !!!


Właśnie, to dobre rozwiązanie. Jak kopie rude,wyskakują skeletonki albo elementy i mnie zabijają. Kiedy wracam po cialo to ruda przygniata moje rzeczy a wtedy jest strasznie i płakać mi sie chce!!

PS. Buuhuuuuu!

*

Posty: 75
Dołączył(a): 18.03.2002
Offline
PostNapisane: 27 mar 2002, 19:12 
Cytuj  
HEH ta gra jest po to by bic potworki. ;P moze inni majom inne zdanie ale nie jest tak jak na normalnej wojnie tu strzela sie do cywili ;P Dlatego jak chcecie byc bezpieczni o swojom rude to kupcie sobie wierchowca by uciekac przed potworami albo nauczcie sie walczyc

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 mar 2002, 19:14 
Cytuj  
Wrong, ta gra jest po to by sie bawic.
Bic potworki mozna w niemal kazdej.


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

*

Posty: 75
Dołączył(a): 18.03.2002
Offline
PostNapisane: 27 mar 2002, 19:20 
Cytuj  
hmmm przyznajem racje Szerszeniowi. Dla mnie zabawa to szukanie skarbuw i zabijanie smokuw :smile:

***

Posty: 627
Dołączył(a): 21.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 mar 2002, 19:37 
Cytuj  
Spoko Szerszeniu, bawimy sie doskonale,a gd kuje rzeczy czuje sie taki bogaty (materialnie) hihi
that is all thx


_________________
WE WILL, WE WILL...FLASH YOU!!!!!!

*

Posty: 149
Dołączył(a): 16.12.2001
Offline
PostNapisane: 27 mar 2002, 20:48 
Cytuj  
Popieram Szerszenia! Więcej potworków to więcej zabawy i więcej rzeźni... a wojownicy narzekają, że nie mają na czym ćwiczyć. Tylko na ciemną cholerę zróbcie coś z MINING! To się tak ślimaczy, że po 2 latach non stop grania dopiero bym kopał mithril... a po 2 latach to chyba emu. zmieni się z 6 razy. :grin:


_________________
Born in a burial gown.
.................
Death Angel

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 mar 2002, 21:28 
Cytuj  
No nie wykluczone zwlaszcza ze chlopaki od NOX'a wymyslili cos nowego i zaczeli kierowac sie ewidentnie w strone systemow linuxowych... hmmm moze by tak jakas zmiana servera.... Zartuje oczywiscie... przynajmniej na razie... chociaz.... :wink:


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 mar 2002, 22:02 
Cytuj  
hehe, szerszen z ta zmiana serwera z nox to byl straszny blad :smile: Niedawno wyszla nowa wersja, a i bugow ma mniej.. no lepiej sie w to gra.... jak mam byc szczery to gram u was bo nie mam wyjscia :smile:
cl - jakies dziwne
zs - nie mam konta i bugow w cholere.. i chyba bedzie slabsze od sc :smile:
dm - zmiana emu, poczekam
zagraniczne shardy - niepodobaja mi sie zwyczajnie
jestem na was skazany :smile::):)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 mar 2002, 00:26 
Cytuj  
Juz dawno temu na Simthys Anvil pisalo, ze NOX bedzie rzadzil. I bedzie. To rozwijajacy sie emu i mlody. A jak na tak wczesne stadium byl zajebisty. Dlatego uwazam, ze przesiadka na POL to porazka i NOX bedzie the best (zreszta sam fakt podejscia programistow do zglaszanych bugow, z nimi doslownie sie szlo dogadac:P i odpowiadali natychmiast prawie, Szerszen wie o czym mowa). A to, ze nie dzialaly lodki na przyklad... hm, ja po prostu nie lubie POL;/ Ma pojebane zasady i jak widac wcale nie mniej drazniace bugi.

**

Posty: 255
Dołączył(a): 9.12.2001
Offline
PostNapisane: 28 mar 2002, 08:20 
Cytuj  
Ehh tylko znow nie zmieniajcie :smile:

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 mar 2002, 09:07 
Cytuj  
A ja jak zwykle trzymam reke na pulsie i obserwuje... na razie nie jest zle bo bylo gorzej...

Powiem tak:
W POL'u sie mi jak na razie duzo lepiej koduje i zmienia skrypty... po prostu niemal znajome srodowisko.

W NOX'ie napotykalem srodowisko w pewnym momencie nie do przejscia - mimo ze powinno dzialac, nie dzialalo ze wzgledu na ograniczenia interpretatora.

Pozatym, co wam powie tutaj kazdy z GM'ow, ktory byl na NOX'ie - tu mamy o niebo mniej pracy, jak nie o dwa nieba - lodki to maly befsztyk ale nie ma znikajacych wlosow "bo jakis stworek rzuca czar", cechy nie spadaja ponizej zera, nie gubicie "nagle i bez powodu" calego ekwipunku. A moze ktos zdazyl "wpasc" na POL'u z rozpedu do czyjegos domku? POL pozwala aby bezposrednio w grze opiekowalo sie wami w zasadzie dwoch GM - bo tylu wystepuje czynnie, ostatnio znow Oyci3ec wkroczyl do akcji, a dwoch moze kodowac nowe i stare rzeczy.

Przykro mi to mowic ale wasza pamiec jest dosc krotka... zalecam zapoznanie sie z zalockowanymi tematami z czasow, gdy byl NOX i z tematami z obecnymi "problemami".

A co do tempa rosniecia cech - to wyjasniam, zostalo opoznione z dwoch powodow:
1. Abysmy mogli poprawic wlasnie mase rzeczy, zanim bedziecie juz hiero
2. Aby wam sie za szybko nie znudzilo... bo na NOX'ie ewidentnie zaczelo wam sie nudzic w pewnym momencie.

Wracajac do samego NOX'a - robia w tej chwili z tego co wiem NOX'a 8.x pod nowa wersja kodowa - na pewno go obejrze. Jestem ciekaw czy wezma pod uwage - do tej pory brali - moje sugestie a propo zapisu plikow ze swiatem - przy swiecie jaki wygenerowaliscie na NOX'ie doszly do glosu rzeczy zwiazane z opoznieniem zapisu nie mowiac juz o systematycznym mieszaniu sie itemow, gubieniu ich i innych klockach.

A i jeszcze jedno... moze Yerpen potwierdzi a moze zaprzeczy ale nie wyobrazam sobie zrobienia tak pieknej kopalni w Minoc na NOX'ie, po prostu nie wyobrazam sobie.

POL nie jest bez bledow i wkurzajacych rzeczy, ale to akurat charakterystyczne dla wszystkich emu z tego co widze.

Fakt faktem ze NOX zmierza w dobrym kierunku, jest bardzo "czynny" niemniej w chwili obecnej przy zalozeniu umozliwienia graczom gry na poziomie advanced - czyli z rozwinietymi statsami i skillami plus mozliwoscia dorobienia sie pewnego statusu majatkowego, w zasadzie bledy wyzszego rzedu uniemozliwialy jakiekolwiek prace dodatkowe - po prostu to bylo nieusuwalne.


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.