Cytuj:
Musieli? Kto im kazal? Jakby sie gra nie podobala graczom, to by w nia nie grali, tylko nadal by siedzieli w UO. A jak jest, kazdy widzi. UO umiera, a WoW rosnie w sile coraz bardziej. Juz dzis wykosil 75% rynku. Z 20% nalezy do NCSoft i Square, a cala reszta do pozostalych gier. No tak, ale gracze musieli. Przeciez to nie do pomyslenia, ze z wlasnej woli mogliby rzucic tak doskonala gre, jaka jest UO i poszli grac w WoWa/Lineage/FFXI.
X.
Widzę, że nie znajdę z Tobą płaszczyzny porozumienia, także powiem tylko do jakich wniosków doszedłem.
UO jak każda gra w końcu staje się nużąca, dlatego część tych którzy w nią grali przeszli na WoWa licząc na coś świeżego i rzecz jasna WoW był produkcją świeżą, choć nie taką na jaką większość liczyła. Jednak dalej uważam, że UO jest grą lepszą od WoWa nawet z obecną grafiką.
Wyobraźmy sobie coś takiego: WoW został wydany przez EA w 98 roku, a UO w 2005 przez Blizzard.
Teraz postawmy sobie pytanie: w jakiego mmorpga w 2007 roku gra większość ludzi? Ja jestem pewien, że w UO choć może nie w takiej przewadze jak teraz WoW, bo jednak grafika jest to ta część wywierająca pierwsze wrażenie i tutaj UO już wypada słabo. Ale gdyby UO miało taką kampanie jak WoW i WoW byłby już tak prześwietlony pod każdym względem jak UO teraz, to nie mam wątpliwości, że ludzie rzucili by się na UO podobnie jak na WoWa, z tym, że zapewne w mniejszym stopniu, bo trzeba odjąć od tego dzieciaki z plakietką "eee tam słaba grafa".